środa, 19 grudnia 2012

EVENING OUTFIT


Witajcie Kochani ! Mimo ogromnych mrozów postanowiłam przygotować dla Was dzisiaj stylizację na wieczorne wyjścia. Jak już sobie coś postanowię to żadna pogoda mi nie straszna! ;)
Rolę główną grają w niej brokatowe buciki (ŚwiatButów24), którymi jestem zauroczona. Kilka razy kusiły mnie już tego rodzaju szpilki, ale za każdym razem odchodziłam jednak z niczym. Tym razem było inaczej i wcale nie jestem z tego powodu smutna, że stałam się posiadaczką tych pięknych brokatowych cacuszek - nie dość, że są wygodne to jeszcze pięknie się mienią.  
Cała reszta jest zachowana w klasycznej czarnej tonacji z dodatkami złota. Tunikę z pięknym kojarzącym mi się z epoką baroku wzorem wykorzystałam jako bluzkę i zarazem uzupełnienie czarnej plisowanej spódniczki (PRESKA), którą mogliście już kiedyś zobaczyć na blogu. Jako dodatek do bucików wybrałam brokatową kopertówkę w kolorze złota (lub jeżeli ktoś woli, tzw. szampańskim). Do tego zestawu wybrałam także skórzaną ramoneskę, która moim zdaniem idealnie pasuje na wieczorne wyjścia.













Ramoneska - Mango
Tunika - Allegro
Spódniczka - PRESKA
Kopertówka - Allegro
Zegarek - Allegro

128 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, idealna na sylwestra!


    zapraszam do mnie na nowy post :)


    www.POLINEFASHION.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Chwile czasu mi zajęło zanim obejrzałam całą Twoją stylizację, bo olśniły mnie Twoje włosy na długo! Wyglądają piękniej niż z reklamy!! ZAZDROSZCZĘ! Całość jak zwykle dla mnie - nic dodać nic ująć, przyjemność dla oczu.

    OdpowiedzUsuń
  3. o jejku jejku nie było Ci zimno w tych bucikach?????

    ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jesteś. :) Super torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wygladasz i kurtka jest swietna, ale jesli czarne rajstopy to powinny byc grube. I nie dlatego to pisze, zeby Cie krytykowac, bo naprawde fajnie wygladasz i sledze Twojego bloga.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ,połączenie czerni i złota super :)
    pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. przepięknie wyglądasz:) buty są boskie:) zauroczyłam się również twoją bluzeczką:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny zestaw, a buty kojarzą mi się ze świętami :) śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo poproszę jakiś link do bluzki, jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  10. Szał! rewelacyjnie ;)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. love the jacket...simply amazing ^^
    kiss and happy day
    vendy

    NEW POST !!!
    FOLLOW ME ON:
    the simple life of rich people blog
    instagram @thesimplelifeofrichpeople
    twitter @simpleliferichP

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że nie zmarzłaś :)
    Pięknie, zakochałam się w kiecce <3
    pozdr.
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz, tunika jest po prostu przecudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zimno... ja nawet nosa za drzwi nie wystawiam :)


    pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bluzka prezentuje się bardzo ciekawie, mam nadzieję, że jeszcze tu się pojawi bardziej odsłonięta niż przykryta kurtką bo widzę w niej potencjał ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne są te buciki! I ta spódnica bardzo mi się podoba, może i dlatego, że mam taką samą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie ma takiego słowa jak "NIEDOJŻ" - zapewne miałaś na myśli "nie dość, że...." już któryś raz widzę ten błąd na blogu.. masakra

    OdpowiedzUsuń
  18. przesliczna stylizacja - cudnie wygladasz:))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana wyglądasz świetnie , jak zawsze :) buty i sukienka czad ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. podaj link do tej bluzeczki blagam !! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tuniczkę kupiłam rok temu więc nie mam już do niej linka, ale jak będę miała więcej czasu to poszukam czy takie jeszcze są ;)

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Ja też jestem zainteresowana tuniczką ♥
      Stylizacja rewelacyjna:)!
      Włosy ♥

      Usuń
  21. Bardzo ładnie wyglądasz. Fajny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudnie :)) Podasz link do bluzki? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny wieczorowy look i rewelacyjne foty ! pięknie wyglądasz w tym zestawie z rozwianymi włosami <3

    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam takie stylizacje w czerni. Ramoneska super, calość super, choc te buty do mnie nie przemawiają, ale to kwestia gustu:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. WYGLADASZ SUPER; ******

    nowy post :::

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  26. czy moge wiedziec jakiego podkładu używasz? :)
    I może takie raczej prywatne pytanie, ale jestem na diecie, więc ciekawi mnie ile ważysz?

    OdpowiedzUsuń
  27. Buty cudne :) Idealne na zabawę sylwestrową :)

    http://drawingfashiondreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. dobrze ci w takich rozkloszowanych spodniczkach :) jestem również posiadaczką tej tuniki heheeh pozdrawiam :)


    www.2fashiondaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie sie prezentuje czerń ze złotymi dodatkami. Wyglądasz naprawdę zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  30. cudowna tunika jestem obłędnie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  31. buty, to był strzał w 10-tkę:) piękne, cudowne, rozpływam się:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne są te buciki! I cała Ty!

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak dla mnie bomba! :)

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam Twoje stylizacje ! są wyjątkowe i niewymuszone :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Buty są rewelacyjne, wyglądasz przepięknie w tej stylizacji :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak zwykle piękna stylizacja i wspaniałe fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Really gorgeous, Estera dear! Love this look! :)
    So classy and pretty! Hyped it on lookbook too of course! :)



    ★❤ Come visit me again & check my new post! ❤★
    Black & White Soiree and Firmoo Eyewear Voucher Giveaway Winners!
    See my Xmas Party look, outfit, and make up for the day + my Firmoo giveaway winners!

    Ongoing Giveaways!!! (^_^) ♡
    Chai's December Birthday Bash - 1st Giveaway!
    #ChaiChenGiveaways ★ (International)

    ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Włosy to ty masz boskie !
    Elegancki zestaw. pozdrawiam i Zapraszam

    Proszę kliknij "Lubie To" na mojej stronie na FB lub udostępnij. Dzięki z góry.
    http://www.facebook.com/dominika.woronowska

    OdpowiedzUsuń
  39. Jesteś przepiękna, wszystko cudownie do siebie pasuje! Buty są cudowne! Masz piękne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  40. to jest tunika? myslalam ze to sukienka tak czy siak swietna

    OdpowiedzUsuń
  41. ale pięknie wyglądasz :)
    i masz bardzo zgrabne nogi !
    Mam nadzieję, że nie zmarzłaś, bierz witaminę C :))

    OdpowiedzUsuń
  42. swietnie wszystko dopasowane.

    zapraszam do siebie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo fajna kurtka :) wszystko mi się zresztą podoba, tylko te buciki to nie bardo na śnieg ;)(
    ps. masz super włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  44. cudowny zestaw <3 Mieszkasz na Chechowie ? ;> :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Słonce Ty moje chciałabym ale nie mam tego bo to byla jedna sztuka znaleziona na allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  46. wyglądasz pięknie ale ja bym złapała zapalenie płuc w takim stroju :)
    śliczne masz włosy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. You're so beautiful !

    New post on :
    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline.

    OdpowiedzUsuń
  48. Najlepsza ramoneska!

    Pozdrawiam,
    http://liamelouise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo fajna stylizacja - każdy element jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Wiem, że powinnam zachwycać się strojem, który jest genialny w każdym detalu (ach to połączenie złota z czernią!=uwielbiam!) jednakże największe wrażenie zrobiły na mnie Twoje piękne blond włosy. I oczywiście również odwaga prezentowania się w takim stroju na naszej wiecznej zmarźlinie :D

    OdpowiedzUsuń
  51. fantastycznie wyglądasz!

    dzięki za odwiedziny:)

    http://santhanaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. cute!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  53. super !
    piękne szpilki *_*

    OdpowiedzUsuń
  54. beautiful outfit, we really love your leather jacket!
    and so happy to see I'm not the only one who wears heels in the snow!

    <3

    OdpowiedzUsuń
  55. bardzo mi sie podoba i jeszcze w dodatku jestes taka sliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ale ty jesteś śliczna!!! I pięknie ci w takich zestawach :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczne buty, a zdjęcie jeszcze lepsze ! :D

    OdpowiedzUsuń
  58. the dress is so nice! perfect look! also hyped on LB ;D

    OdpowiedzUsuń
  59. Amazing post!! :)
    Would you like to follow each other? :)

    http://www.facebook.com/estilohedonico
    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  60. Jakaś ty piękna i pięknie ubrana;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Super cute! you look lovely!

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Dla dzielnej blogerki pogoda nie straszna, mimo dzisiejszych trzynastu stopni na minusie ;D Masz fantastyczną fryzurę!

    OdpowiedzUsuń
  63. This is so you. Adorable style!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Hej, masz naprawdę fajnego bloga, z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów. Jeśli chcesz się odwzajemnić to zapraszam do mnie: modnywieszak.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Podoba mi się Twój kolor włosów, jest naturalny czy malowałaś, a jeśli tak to jaka farba?
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  66. alee jesteś ślicznaa ! :D
    a stylizacja mega ! :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  67. dziewczyno, powinnaś mieć zakaz noszenia spodni! :)
    ramoneska świetna.

    OdpowiedzUsuń
  68. swietny zestaw..!!! :)
    a te swoje wlosy, to masz az za ladnee..:D

    OdpowiedzUsuń
  69. łał, wyglądasz naprawdę świetnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  70. piękna stylizacja ;) ja tylko bym zmieniła rajstopy na bardziej kryjące ale to już rzecz gustu ;) buziaki Esterka :*

    OdpowiedzUsuń
  71. ślicznie wyglądasz i te twoje piękne włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  72. O matko jakaś ty piękna! ♥

    OdpowiedzUsuń
  73. i adore your hair
    xxx have nice weekend
    <3
    enjoy your time!

    OdpowiedzUsuń
  74. pięknie wyglądasz na tych zdjęciach, jak gwiazda :))))
    zapraszam na najnowsze DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetny strój ; )
    Tunika jest genialna ; p

    OdpowiedzUsuń
  76. great look! your hair and makeup is divine:) would you like to follow each other?? let me know dear:)) happy holiday!

    Leonor
    thesparklinglemon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Jesteś przepiękna!
    świetny outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Śliczne buciki :>>
    Super wyglądasz. Śliczna stylizacja :)).

    OdpowiedzUsuń
  79. Lovely outfit! You are really pretty and i like your hair! :) Great blog!

    I would appreciate it, if you visit my blog too! :)
    http://fantasyfashioned.blogspot.de/
    xx Gigi ♥

    OdpowiedzUsuń
  80. Beautiful outfit!!! nice blog!!! thank you so much for your comment!!!
    Maybe we can follow each other with GFC?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  81. Ta stylizacja świetnie się prezentuje-wszystko jest do siebie dobrze dopasowane ;)
    Dziękuję za odwiedziny u mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Hello!

    Thansk for stopping by,

    Lovely blog! Really cute outfit,

    Follow each other?, let me know and I will follow you :)
    xx

    Johanna, Sweden
    ART FASHION

    OdpowiedzUsuń
  83. Prześlicznie wyglądasz, pozdrawiam cieplutko:))))

    OdpowiedzUsuń
  84. Dziękuje bardzo ! ;) Śliczny zegarek !
    Pozdrawiam Daria +obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  85. Masz przepiękne włosy! A stylizacja jest rewelacyjna :))

    OdpowiedzUsuń
  86. You look amazing dear!great outfit!
    Would you like to follow each other? Let me know!

    The Fashion Heels
    Facebook
    Bloglovin
    Twitter

    OdpowiedzUsuń
  87. Buty i torebeczka - śliczności:-)
    Wesołych Świąt:-)

    OdpowiedzUsuń
  88. Świetnie wyglądasz, śliczne buty ;)

    Jeśli chcesz to możesz zajrzeć do mnie ;*

    http://rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. sexi buciki....super spódnica i kurtka..masz piekne wlosy
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  90. Prześlicznie kochana wyglądasz:) Ponieważ na Facebooku już obserwuje więc dodaje do obserwowanych na bloggerze:) Widzę, że jesteś z Lublina;) Moje okolice i dość często tam bywam;) Dziękuje za miły komentarz i odwiedzinki;)

    OdpowiedzUsuń
  91. wow !!! rewelacyjna stylizacja <3 śliczne szpileczki !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Przypominasz mi taką jedną modelkę Pieknosci Ty;)
    buciki sa swietne, tez ostatnio chcialam sobie podobne sprawic, ale w koncu uznalam ze nie bede miala ich do czego zalozyc;)

    OdpowiedzUsuń
  93. wow, faktycznie piękny outfit! zakochałam się w tej sukience :D
    oo, no proszę, w takim razie piona! :D
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Stylizacja bardzo ładna, ale za to Ty jesteś śliczna! :) Włosy masz genialne :) Buty bardzo mi się podobają, ale nie mam odwagi kupić, żeby później w szafie nie leżały bezużytecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Such a beautiful blouse, you look fantastic. Thank you for your comment, would you like to follow each other? :) xx

    OdpowiedzUsuń
  96. Pretty
    Regards !
    savana-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. ale super laska z Ciebie! dodaje do obserowowanych!

    ps. mam rodzinkę w Lublinie! :) piękne miasto!

    OdpowiedzUsuń
  98. great look!!!
    kisses

    http://lestyledelapetiteblonde.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  99. super gorgeous outfit, love your style miss!
    would love to see you wearing casper&pearl one day.

    lots of love from the c&p girls,
    casper&pearl blog
    xx

    OdpowiedzUsuń
  100. Super tunika, świetna ramoneska, pięknie wyglądasz. Ogólnie blog bardzo mi sie podoba. Obserwuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  101. sukienkę masz przepiękną, zachwyca mnie jej krój i zdobienie przy biuście ;d

    OdpowiedzUsuń