sobota, 15 grudnia 2012

FOLLOW MY LOVE


Może się zdarzyć, że urodziłaś się bez skrzydeł, ale naj­ważniej­sze, żebyś nie przeszkadzała im wyrosnąć.  
Coco Chanell



Witajcie Kochani ! Dzisiaj mam dla Was troszkę zmian - mianowicie nowy wygląd postów. Zmiany może niewielkie ale wydają mi się konieczne, a Wam jak się podoba? 
Stylizacja, którą Wam prezentuje jest typowa na delikatną zimę. Kurteczkę z kożuszkiem, którą kupiłam w tamtym roku na Allegro, postanowiłam połączyć z szarą bluzą z nowej kolekcji Reserved. Taki rodzaj bluz jest drugim  "numerem jeden" tuż obok sweterków o tej porze roku. Wybrałam także leginsy (bloggershop), które mogliście oglądać już w poprzednim poście, ale skradły moje serce poprzez ćwieki, które mają na kieszonkach, dlatego pewnie jeszcze nie raz będą tutaj mile widzianymi gośćmi. Całość uzupełniłam ciepłą czapką, rękawiczkami z C&A   oraz bardzo wygodnymi i idealnymi także na zimę a'la litami (ŚwiatButów24) i brązową listonoszką Miss Wish
Zestaw codzienny - bardzo mi bliski podczas zimowej aury. Pozdrawiam cieplutko !!! 











KURTKA - Allegro / BLUZA - Reserved / LEGINSY - bloggershop / TOREBKA - Miss Wish / BUTY - ŚwiatButów24 / CZAPKA - C&A / RĘKAWICZKI - C&A

77 komentarzy:

  1. ładnie\ ; **

    nowy post

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny set ten kolor brązowy cudownie sie przewija w looku <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ajj ale masz przepiękną kurteczkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czarno-białe zdjęcia piękne , super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz :P Naprawdę jesteś mega ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjny outfit :) pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz świetnie, kurteczka zachwyciła mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajna czapa!!:) pozdrówka!:* www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylówa!!:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie dobrane buty pod kurtkę, rewelacja! Obserwuję, może mnie czymś zainspirujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czapka jest świetna. Cała stylizacja mi się podoba :)
    Pozdrawiam
    savana-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja :) a czapka mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zimowy set ! cudowna masz ta czapę i rękawiczki <3 !

    pozdrowionka ! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz rewelacyjnie, masz świetny gust i figurę. ;3

    OdpowiedzUsuń
  15. Boska jesteś<3 Śliczne rękawiczki, buty, czapka i kurtka;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna kurtka! a poza tym masz bajeczne włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. buty, kurtka <3 cała reszta też świetna

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoja czapka jest świetna! Uwielbiam takie pompony :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba kurtka i buty!

    OdpowiedzUsuń
  20. ale cieplutkie rękawiczki:) na zimę jak znalazł:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cytat na samym początku jest cudowny <3 <3!!! Bardzo fajna kolorystyka butów doskonale dobrana do torebki.

    OdpowiedzUsuń
  22. spodnie i torebka to moi faworyci w tym zestawie :)
    ale wyglądasz całościowo bardzo dobrze :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny zestaw u cudowne włosy ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. ale świetnie dobrałaś kolory i faktury <3 i te rękawiczki i czapa, pragnę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. nice style girl!like your blog!check mine if you want!want to follow each other?thanks

    OdpowiedzUsuń
  26. masz cudowne włosy ! czy to naturalny kolor ? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz...:)

    Dzięki za odwiedzinki i zapraszam do mnie na rozdanie. Aż 4 osoby wylosuję więc każdy ma szansę być jedną z czterech osób...:) Wartość nagród to 300 pln więc myślę że warto...!!!

    http://otulona-zapachem.blogspot.com/2012/12/moje-pierwsze-rozdanie-i-nagrody.html

    OdpowiedzUsuń
  28. całość idealna;) skąd masz Kochana takie czadowe rękawiczki??

    OdpowiedzUsuń
  29. Marzy mi się taka kurtka. Ja bym chyba fiknęła szybko w tych butach :P

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny komplet :) cudne rękawiczki, pewnie bardzo ciepłe? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja :)
    Dodaje do obserwujących :) Zapraszam do mnie :) http://truskawka-fotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne bucisze:)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo fajne stylizacje, super dodatki.
    Zaczynam obserwować i będzie mi bardzo miło za odwiedziny na moich początkach :D
    sickcreativemind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystko wygląda świetnie,zwłaszcza kożuszek w połączeniu z ciepłymi rękawiczkami :) Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  35. po prostu zakochałam się w tej bluzie!

    OdpowiedzUsuń
  36. fajna czapa i rękawice :0 pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale masz boski kożuszek! Bardzo mi się podoba ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Swietnie wylądasz! Wszystko mi sie podoba! Look w moim stylu:) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  39. jak zwykle nic dodac nic ując ;);*
    pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna czapka ;D.
    Ogólnie super stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. fajna stylówka i już!:D mam takie same butki :d

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo fajny set :) szczególnie podobają mi się buty torebka i czapa :)

    OdpowiedzUsuń
  43. dziś genialna szara bluza i mega czapeczka
    ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻
    BUZIAKI;*
    ola

    OdpowiedzUsuń
  44. Amazing outfit, I would wear all!Want to follow each other on gfc?
    Kisses from Norway!

    OdpowiedzUsuń
  45. A jaki masz rozmiar legginsów?? sa swietne i chcialabym zamowic :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leginsy są w rozmiarze S ;)

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  46. zgrabniara ; o nogi to Ty masz do nieba !

    OdpowiedzUsuń
  47. no dla mnie jesteś cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Hej! Przypadkiem trafilam na Twojego bloga i jestem pod ogromnym wrazeniem! Czy dlugo zapuszczalas swoje wlosy? Prosze,odpowiedz,bo sa takie piekne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że mój blog się podoba ;)
      Kochana włoski zapuszczam od zawsze, podcinam tylko końcówki, więc nie jestem w stanie stwierdzić ile je zapuszczałam. Pamiętam, że ostatni raz obcinałam ja na krótko jeszcze w gimnazjum, więc jakieś 8 lat temu ;)

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  49. ładnie :D cieplutki i praktyczny zestaw ;D

    OdpowiedzUsuń
  50. klasa, przełamana czapą, świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  51. Super zdjęcia, bardzo podoba mi się ta stylizacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Legginsy masz rewelacyjne :)

    http://drawingfashiondreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. mnie jak zawsze wszystko bardzo sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. świetna bluza, uwielbiam takie ;))

    OdpowiedzUsuń
  55. mogłabyś powiedzieć jak wyszukać tą kurtkę w allegro? albo mogłabyś podać link do tej kurtki? jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. strasznie mi się podobają te lity :) juz od dłuższego czasu zastanawiam się nad ich zakupem, ale nie wiem czy są wygodne. Myślisz, że łatwo się w nich poruszać dla kogoś ktos rzadko zakłada wysokie buty?
    P.S. Kiedy beda wyniki konkursu ?

    Pozdrowienia i buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WYNIKI KONKURSU SĄ JUŻ DAWNO OGŁOSZONA NE MOIM PROFILU NA FACEBOOK'U ;)

      POZDRAWIAM CIEPLUTKO ;)

      Usuń
  57. świetna kurtka a czapka urocza :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Perfect outfit : im in love with your hair!

    New post on :
    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline.

    OdpowiedzUsuń
  59. kurtka super i czapusia taka słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  60. świetny outfit.
    podoba mi się luźny charakter jaki wprowadziła ta bluza
    a legginsy są extra ! ;)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń