wtorek, 4 grudnia 2012

MOON BOOT - niezastąpione na mroźną zimę!

Witajcie Kochani. Niestety z powodu panującej od kilku dni zimy nie udało mi się zrobić dla Was żadnej nowej stylizacji, ale nie chcąc Was zaniedbywać, dzisiaj będzie post na temat zimowych butów, do którego to napisania skłoniła mnie dzisiejsza sytuacja.
Na pewno nie jestem jedyną osobą, która nie cierpi zimy - dzisiaj wspaniałe "lodowisko" pod moim blokiem, po którym ledwo doszłam do drzwi skłoniło mnie do lekkich przemyśleń i refleksji na temat zimowego obuwia i przejrzenia kilku sklepów internetowych aby znaleźć wymarzone ciepłe buty.
Poszukiwania przyniosły efekty - w sklepie internetowym sarenza.pl znalazłam piękne MOON BOOT !! Od dzisiaj to mój absolutny hit nr 1 na liście MUST HAVE !! Przeczytałam o nich mnóstwo opinii i ponoć są niezastąpione na zimowe mrozy. Od kiedy buciki pojawiły się na rynku stały się rozchwytywane nie tylko przez amatorów zimowych sportów. Jak dla mnie każda para zróżnicowana kolorystycznie to niejako dzieło sztuki z lekką kosmiczną nutką.

W 2000 roku Muzeum LOUVRE uznało MOON BOOTy za jeden z najbardziej charakterystycznych symboli XX wieku. Z jednej strony są one symbloem pewnej epoki, z drugiej zaś ikoną mody i wzornictwa.
Od dzisiaj na pewno zastąpią mi EMU, które były ze mną przez kilka lat..Tej zimy stawiam na ciepło oraz wygodę, a tym butom nie straszne mrozy, deszcz ani żadne inne niespodziewane zjawiska atmosferyczne ;)

A Wam jak się one podobają? Który kolor wybrać? Szczerze mówiąc mam ochotę na wszystkie!!! ;)
WSZYSTKIE KOLORY DOSTĘPNE tutaj



38 komentarzy:

  1. mam bardzo podobne białe ale ze sklepu Bata
    różowe są urocze;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Te różowe cukierkowe buty są cudowne ;-D Ja stawiam na taki kolor i chyba sama się na nie skuszę, ponieważ także nienawidzę zimy !

    Pozdrawiam,
    Karolina B

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzę o nich!!!!!!! <3 też dużo czytałam na ich temat i do Emu nie ma ich nawet co porównywać, zimą są podobno niezastąpione.


    Miłego wieczoru życzę,
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam takie w kolorze mocnego różu, bardzo wygodne :D Szczególnie po nartach czy łyżwach miło założyć coś takiego na nogę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o ja! jakie słodkie!:) a jaką mają śmieszna podeszwę!:) fajne!:) pozdrawiam, http://atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie wyglądają te neonowe, ale chyba bardziej praktyczne wydają się w neutralnym kolorze, więc postawiłabym na brąz lub czerń :)
    ale takie buty głównie kojarzą mi się z górami i butami takimi jakie mam do snowboardu, zbliżone wizualnie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardzo podobają się te neonowe - ale mimo to zastanawiam się nad kupnem różowych, ponieważ są śliczne, lub czarnych z powodu , że są klasyczne, do wszystkiego pasują i najbardziej praktyczne. Najchętniej chciałabym mieć wszystkie! ;)

      Usuń
  7. Moon boot, hmm, ja rownież jestem wierna Emu od kilku lat, ale o tych butach już jakiś czas myśle. Tak jak i Emu maja swoich zwolenników i przeciwników, ale cos mi sie wydaje ze wiecej przeciwników, chociaż mnie sie bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie nie podobaja sie za bardzo te buty :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Średnie. Mi nie przypadły do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie sie tez nie podobaja :) mierzylam kiedys takie, czulam sie dziwnie w nich i dziwnie sie w nich chodzi bo sa takie megaaaa duzeee :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Do Emu musiałam się przekonać,więc myślę,że do tego typu butów też tak będzie :) Czarne i białe bardzo praktyczne byłyby dla mnie :)

    http://drawingfashiondreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jako zdeklarowana fanka obcasów powiem że to jedne z niewielu rodzajów butów dla których mogę zrobić wyjątek :P są cudowne <3 ! na pewno bardzo ciepłe i wygodne do tego :P co do koloru to sama miałabym niezły problem z wyborem hehe

    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  13. rozowe są boskie;d
    i na stowe cieplutkie;d
    obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  14. It's good they come up with colors. Otherwise, it'd be a bit unattractive :p


    1st Blog giveaway! (^_^)
    Go and support and join me here!
    #ChaiChenGiveaways (International)
    Chai's December Birthday Bash - 1st Giveaway! <--click this!
    Win shoes, clothing, and accessories worth around $88 from Asianvogue Shop, FlauntPH, and Bedazzle Accessories!

    New Post Up:
    Giveaway Feature: Asianvogue Shop's Shoe Collection #ChaiChenGiveaways

    ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. różowe :D pozdrawiam


    www.2fashiondaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana sniegowce są fajne i bardzo praktyczne na zimę, ale nie kupuj w tym sklepie, buty są drogie ale jednak ich jakość nie pokrywa się z ceną. Kupiłam u nich buty, co prawda obcasy i rozpadły się szybciej niż do mnie doszły pocztą. Także nie polecam, za to na allegro jest sporo propozycji śniegowców
    Kaja

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja od 8 lat jestem wierna EMU :) Nie ma lepszych butków na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super, ja bym wybrała żółte śniegowce:p
    ✼ ✼ ✼ ✼ ✼
    pozdrawiam ciepło:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też nienawidzę zimy - , -
    mi nie za bardzo podobają się te buty, ale każdy ma inny gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. mi się nie podobają, ale nie mam nic przeciwko jeśli ktoś inny w nich chodzi :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. DROGIEEE 300zł!

    OdpowiedzUsuń
  22. widziałam ostatnio mamę i córkę w tych butach :D wygląda to dość śmiesznie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. słyszałam, że na zimę są niezastąpione ale ja się nie mogę do nich przekonać, no nie mogę :) W tym roku pozostaję wierna moim Emu i może kupię sobie jakieś z Rubber Duck:)

    OdpowiedzUsuń
  24. czarne!


    Na www.polinefashion.pl jest konkurs, do wygrania zestaw CARMEX!! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne są te różowe, fajnie wyglądają i są ciepłe ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne, sama bym się na takie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gdzie można takie kupić (przymierzyć)? Wie Ktoś o jakimś sklepie w Lublinie lub okolicach? Baaardzo mi się podobają, tylko, że wolę nie kupować bez mierzenia. W moim środowisku jeszcze nikt takich nie ma, więc nie będzie sytuacji, że po kimś zmałpowałam :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no plissss, naprawdę mi zależy. zima przemija...

      Usuń
    2. Bardzo przepraszam, że dopiero odpisuje ale nie zauważyłam pytania. Niestety nie wiem gdzie można takie w Lublinie zobaczyć na żywo :(

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  28. No tak, kupiłam. Z wyglądu, ciepła i wygody są idealne. Ale... około miesiąc po zakupie pod podeszew podeszło powietrze i stworzyły się w niej takie "bąbelki"; sznurki się zmechaciły; z przodu haczyk na sznurek odpadł, bo materiał, który go trzyma jest bardzo bardzo cieniutki.

    Według mnie są strasznie śliczne, urocze i stylowe; przykro mi, że są takie kiepskie w wykonaniu i nie wiem, czy polecać dalej, czy raczej nie. :/

    PS. Są bardzo ciepłe. Przetrzymały ciepło w -20°C ;)

    OdpowiedzUsuń