czwartek, 13 grudnia 2012

NEON BEANIE

W dzisiejszym poście prym  wiodą kolory - to iż skończyło się lato nie oznacza przecież, że musimy z nich zrezygnować, wręcz przeciwnie! Zima jest porą roku, którą trzeba sobie jakoś rozweselić, dlatego też ja nawet w tak mroźne dni stawiam na NEONY. 
Od dawna poszukiwałam neonowej czapki, ale niestety żadna mi nie odpowiadała - i w końcu znalazłam taką, która na pewno będzie mi często towarzyszyła w ponure dni (kupiłam ją w H&M - obecnie dla zainteresowanych, jest ona przeceniona na 19,90 w Plazie). Pamiętam czasy, kiedy byłam małą dziewczyną i nie cierpiałam czapek, jednak rodzice zmuszali mnie do ich noszenia - teraz nikt nie musi mnie zmuszać, ponieważ w zimie z czapkami nie rozstaje się na krok! Drugim zabawnym i kolorowym elementem jest sweterek z myszką miki, który także kupiłam w H&M - spodobał mi się nie tylko ze względu na jego wygląd wzbudzający uśmiech, ale także dlatego, że jest naprawdę cieplutki - a ta cecha jest najważniejsza przy doborze zimowej garderoby.
Debiut na blogu mają także leginsy z ćwiekami (bloggershop). Jak już zapewne wiecie uwielbiam skórzane dodatki i ćwieki, a te leginsy łączą w sobie wszystko czego poszukiwałam przez dłuższy czas, a na dodatek są grube i idealnie pasują na "minusową" temperaturę. Całość uzupełniłam jednym z ulubionych ostatnio płaszczyków (ZARA), torebką Miss Wish, którą widzieliście już w kilku postach, ale bardzo ją lubię i stąd pojawiła się po raz kolejny - oraz bucikami a'la lita, które kupiłam na DeeZee w zeszłym roku. 













Czapka - H&M
Sweterek - H&M
Płaszczyk - Zara
Leginsy - bloggershop
Torebka - Miss Wish
Buty - DeeZee
Zegarek - Allegro
Bransoletka - Allegro

83 komentarze:

  1. hahaha :D mam teraz podobny kolor wlosow do Twoich i mam taka sama czapke:) cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Woot! The color of the beanie attracts attention! Love the overall look Estera dear! So pretty and cute! :)

    ♡❤ Ongoing Giveaways!!! (^_^) ❤♡
    #ChaiChenGiveaways ★ (International)
    I'd like to invite you to participate in these giveaways! Hope you enjoy them!

    Ice Goddhez x Firmoo $500 Eyewear Voucher #ChaiChenGiveaways
    Win Firmoo Eyewear Gift Vouchers - Running this week only!!! My Birthday week, Dec10 yeah!

    Chai's December Birthday Bash - 1st Giveaway!
    Win shoes, clothing, and accessories worth around $88 from Asianvogue Shop, FlauntPH, and Bedazzle Accessories!

    New Post Up!
    Giveaway Feature: Flaunt PH Clothing #ChaiChenGiveaways
    Know more about one of my partner shops for my Birthday Giveaway and choose the clothing you want!

    ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Love love love! Just too cute :)

    Especially love your bag & hat. Visit my blog too :)

    http://jadorefashionlove.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna czapeczka!:) Czy są takie czapeczki w HM w kolorze beżowym lub brązowym???:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje - niestety w innym kolorze niż ten neonowy róż, tych czapeczek nie widziałam.

      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  5. bardzo podobają mi się twoje spodnie ^^
    czapka jest fajnym, mocno kolorystycznym elementem w tym zestawie, chociaż reszta wydaje się na tyle stonowana, że chętnie dodałabym tu jeszcze jakiś inny nasycony kolor ;)
    podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się wszystko! właśnie zastanawiałam się nad kupnem tych legginsów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie napisalaś na koncu posta: "Trzymajcie się cieplutko!" :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm czyżby jakaś ironia...? Ups.. przepraszam, więc TRZYMAJ SIĘ CIEPLUTKO ;p

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. typowa blondynka :/

      Usuń
    3. No widzisz, ja jestem "typową blondynką' - Ty natomiast jesteś typową osobą oceniającą po stereotypach nie mając zielonego pojęcia o osobowości danego człowieka. Z dwojga złego wolę być "typową blondynką", niż osobą, która poprzez swoje stereotypowe ocenianie innych może bardzo wiele stracić. A tak swoją drogą naprawdę śmieszą mnie osoby oceniające kogoś po kolorze włosów - moim zdaniem jest to płytkie i w takich osobach nie ma ani trochę kreatywności.

      Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru

      Usuń
    4. Nie było w tym ironii, po prostu to bardzo sympatyczne, gdy pod każdym postem piszesz coś miłego. ;) I zdecydowanie nie jesteś typową blondynką! Pozdrawiam! ;))

      Usuń
    5. Dziękuje ;* to bardzo miłe co piszesz ;)
      Pozdrawiam cieplutko i życzę słodkich snów ;)

      Usuń
    6. Oj Esterko co Ty tak z tymi stereotypami, masz jakąś manie na tym punkcie.....
      Sweterek nie pasuje do tej stylizacji, plaszczyk elegancki, lity też, gdybyś zalożyla tu jakąs fajna tuniczkę byłoby super. A myszkę zestaw z dzinsami

      Usuń
    7. żygać sie chce jak to czytam

      Usuń
    8. Nie mam manii na tym punkcie, ale po prostu nie lubię jak ktoś ocenia takimi kryteriami i dlatego też często to podkreślam, nikt nie ma prawa oceniać charakteru innego człowieka nie zamieniając z nim ani jednego słowa.
      A co do sweterka to na pewno jeszcze się pojawi w innym wydaniu, leginsy również ;)

      Pozdrawiam cieplutko i dziękuje za opinię ;)

      Usuń
    9. A co do komentarza : "żygać sie chce jak to czytam" , to proszę bardzo - nikt Ci nie broni, tylko idź do toalety, żebyś sobie nie zniszczyła (lub nie zniszczył) klawiatury, bo nie będziesz już mogła (lub mógł) pisać takich "ładnych" i "na poziomie" komentarzy, a to by była chyba istna tragedia, prawda? ;)

      Pozdrawiam

      Usuń
  8. słodki zestaw :*
    Kocham neonowe czapki .
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pieknie ;***


    NEW POST

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny sweterek i leginsy. Wyglądasz ładnie

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna czapeczka:) no i sweterek bardzo zabawny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię taki jeden albo dwa elementy bardzo widocznie, rzucające się w oczy! Czapka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczna czapka i legginsy :))

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna!:) do twarzy ci w tej czapce!:) a jaki fajny sweterek!:) pozdrawiam:) www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. czapka jest świetna! :) dobrze ci w tym kolorze:) może poobserwujemy? ;):*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też kiedyś nie cierpiałam nosić czapek :)
    Sweterek rewelacyjny :)

    http://drawingfashiondreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę legginsów, są fantastyczne. :) Słodko Ci w tej neonowej czapusi!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw, super czapa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna czapka :)
    ja mam fajną szarą, troche menelka, ale gruba jest strasznie i włosy tragicznie oklapnięte są jak ja zdejmę :<

    OdpowiedzUsuń
  20. czapka <3 buty <3 plaszczyk <3 spodnie <3 ahhh poprostu WSZYSTKO <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zwykle wyglądasz rewelacyjnie ! A Twój sweter jest megaaaaa ! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. hehe super czapka:) "daje"po oczach:)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajny set, a czapka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. kolor czapki idealnie do ciebie pasuje:) świetny sweter:)

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam sweterki i bluzy z motywem z bajek;)
    pieknie wygladaz;)

    OdpowiedzUsuń
  26. słodziutki sweterek Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  27. sweter fajny ale moim zdaniem te spodenki nie pasują są zbyt ciężkie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Czapka jest fajniutka, pasuje Ci taki kolorek :)
    Sweterek słodziutki :)
    Super stylizacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Złote dodatki,elegancka torba i te SPODNIE aż prosi sie o klasyczną górę. Sweterek jest fajny ale ni jak sie ma do reszty. Jeśli chcemy sie pobawić w stylizacje z przymrużeniem oka to należy być konsekwentym ze wszystkim ;)
    Czekam na solo Myszki ALBO spodni ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny sweter!


    www.polinefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Czapa dodaje życia całej stylizacji! Rewelacyjna!! Od razu robi się cieplej.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny blog, na pewno będę zaglądać częściej:)
    dodałam do obserwowanych <3

    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna stylizacja : )
    czapa ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny sweterek, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Czytają komentarze pod tym postem myślę że źle reagujesz na krytykę, często to właśnie Ty odpisujesz z ironią.
    Często złośliwe i bez klasy. Bo pisząc komuś kogo nie znasz,żeby znalazł sobie jakieś pożyteczne zajęcie jest powierzchowne. Nie wiesz przecież czy owa osoba jakiegoś zajęcia nie ma!!!
    a zostawienie tu komentarza zajmuje 3 minuty :)
    Nie zgodzę się również że osoby tu zaglądające nie znają Cie. Piszesz długie notki, opisujesz co lubisz lub czego nie lubisz,odpowiadasz na pytania, czasem coś z życia prywatnego i moim zdaniem po takim czymś można poznać trochę osobe.
    określenie "typowa blondynka" może również dotyczyć wyglądu a nie charakteru ale Ty jesteś chyba trochę uprzedzona do takich epitetów. Może masz związane z tym nie miłe wspomnienia z przeszłośći?
    Zastanów się troszkę nad tym :)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mogę się z Tobą zgodzić, ponieważ jeżeli krytyka jest uzasadniona to owszem lubię ją, ponieważ takie coś motywuje mnie i często pomaga poprawić błędy, których ja nie zauważam. Jeżeli jednak ktoś jest złośliwy w stosunku do mnie to dlaczego ja nie mogę tej złośliwości skomentować? Nie uważam też aby moje odpowiedzi były złośliwe lub bez klasy, a ironiczne.. owszem czasem są, ponieważ jak czytam niektóre komentarze to mi po prostu opadają ręce.
      Hmm.. słowa, które napisałam kiedyś anonimowi aby znalazł sobie pożyteczniejsze zajęcie są w tym momencie wyjęte z kontekstu, ponieważ to właśnie ta anonimowa osoba cały czas pod każdym postem zamiast oceniać moje stylizacje, oceniała mnie nie znając mnie osobiście, a nie rozumiem jak można kogoś tak powierzchownie traktować. Nazywanie kogoś "typową blondynką" to dopiero moim zdaniem jest bez klasy. Nie można kogoś tak oceniać, bo tak jak już wiele razy podkreślałam jest to bardzo płytkie i tylko ludzie bez wyobraźni i "kszty" chęci poznania innego człowieka oceniają tak źle innych.
      Poza tym ta sama anonimowa osoba, której takie słowa napisałam, wcześniej skomentowała mnie, że ja nic nie robię, a ta osoba nie ma pojęcia o tym, że pracuje, mam rodzinę i studiuje a oprócz tego prowadzę bloga i mam wiele innych zajęć, które zajmują mi tyle czasu, że sypiam po 3-4 godziny. Czyż słowa takiej osoby nie są krzywdzące? Moim zdaniem są i nie uważam absolutnie, żebym zrobiła coś złego odpisując to co napisałam.
      Nie mam żadnych niemiłych wspomnień związanych z określeniem "typowa blondynka", po prostu nie lubię jak ktoś ocenia mnie powierzchownie, a poza tym czy jak dziewczyna ma blond włosy i dba o siebie, albo nawet chodzi na solarium od czasu do czasu to już musi być typową blondynką? Nie rozumiem i chyba nigdy nie zrozumiem myślenia takich osób - tak jak nigdy nie zaakceptuje poniżania innych narodowości i szydzenia z osób o innym kolorze skóry, albo poniżania innych tylko dlatego, że mają mniej pieniążków, tak też nigdy nie zrozumiem oceniania innych po kolorze włosów..

      Pozdrawiam i życzę miłej nocki oraz dziękuję za szczerą wypowiedź ;)

      Usuń
    2. Wiesz po tym co piszesz Estelle widać, że jesteś mądrą dziewczyną. Nie przejmuj się tymi zgryźliwymi i złośliwymi komentarzami innych, jak ktoś ma kompleksy albo jakiś problem to zawsze wynajdzie coś żeby czepić się innej osoby. Ludzie myślą, że blogerka modowa to jakiś worek treningowy na którym można się wyżyć a tak nie jest, ja podziwiam osoby takie jak Ty, które nie pozwalają sobie wejść na głowę i potrafią odpowiednio odpisać złośliwej osobie, a nie włazić takiemu komuś za przeproszeniem w tyłek jak to robią niektóre blogerki. Masz prawo siebie bronić, a tak jak pisałaś nikt nie ma prawa oceniać Ciebie kto Cie nie zna.

      Pozdrawiam, Ada

      Usuń
  36. jaki sweterek <33 cudowna czapka, masz bardzo ładne oczy *.*

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny płaszcz! Marzę o takim!:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna jesteś i dobra stylówa *.*

    OdpowiedzUsuń
  39. Przymierzałam tę czapkę i mialam ją kupowac, ale mi sie cos odwidziało i teraz zaluje;( bo szukam wszedzie idealnej czapki, a znaleźć nadal nie mogę :)
    wspaniale wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mimo że usilnie próbuję rozweselić zimę kolorami to coraz bardziej stawiam na szarości, biele, czernie. Kiedyś te kolory dla mnie praktycznie nie istniały, a teraz hmmm.... ;)
    Świetna ta czapka! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Czapka dodaje świetnych "kolorów" całej stylizacji! Jest świetna i sweterek też :)
    Ładne masz włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mega stylizacja <3
    sweter po prostu ubóstwa, spodnie maj świetny pikowany akcent <3

    OdpowiedzUsuń
  43. uroczo wyglądasz w tym sweterku :)

    OdpowiedzUsuń
  44. mam chrapke na taki płaszczyk;)
    świetna stylizacja;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Mmmm... zakochałam się w tej stylizacji! Strasznie mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  46. love your sweater, your beanie is cute.
    kisses

    http://lestyledelapetiteblonde.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo mi się podoba!!:) Fajne przełamanie tym myszkowym swetrem :D:)
    I czapa:) Bomba!!:)
    Pozdrawiam :) :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Uuu... jak świetnie wyglądasz;
    Śliczna czapeczka, a najbardziej podoba mi się bluzka i ćwieki :>

    OdpowiedzUsuń
  49. ciekawy kolor czapki :) a ogólnie, to świetny blog :) wpadnij do mnie i obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :) :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Kochana wyglądasz bosko!!! Wszystko pasuje idealnie, a Ty śliczna jak zawsze!

    Sama poszukuję swojego swetra marzeń :D Zastanawiam się nad ty:

    http://allegro.pl/cudny-bialy-sweter-z-kokardka-warkocz-bialy-r-uni-i2852049307.html

    Co myślisz? Skusić się? Proszę o radę :)

    Pozdrawiam

    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana osobiście sweterek nie jest w moim guście ;) Ja na Twoim miejscu wybrałabym się np do Reserved, jest mnóstwo ślicznych sweterków, a na dodatek wyprzedaże ;)

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. hhmmm jeśli można sie wtrącić sweterek widziałam osobiscie i kicha ;/ gatunek kiepski...

      Usuń
  51. świetne leginsy i czapka :D
    Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wszystko idealnie pasuje , wyglądasz cudownie ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  53. Czapka fajnie ożywia zestaw :) Legginsy świetne, jeszcze takich nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  54. So beautiful, my love!

    Have a great evening.

    Many many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  55. świetny sweter i czapeczka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  56. legginsy są świetne! i do tego ten sweterek:) mega :)

    OdpowiedzUsuń