czwartek, 6 grudnia 2012

Płaszcz ze skórzanymi pikowanymi rękawami

Hej Kochani. Dzisiaj prezentuje Wam dwie nowe zdobycze z jednych z moich ulubionych sieciówek - Zary i Mango. Pierwsza to płaszczyk, który jest obecnie niejako "rozchwytywany" przez gwiazdy, blogerki modowe oraz coraz częściej możemy go zobaczyć także na ulicach. Osobiście jestem nim zachwycona przede wszystkim z uwagi na jego skórzane pikowane rękawy - bardzo lubię taki styl. Druga zdobycz to sweterek z zeberkowym wzorem z nowej kolekcji Mango. Sweterek nadaje się idealnie zarówno na jesień, jak i na zimę z uwagi na to, że jest bardzo ciepły - jedyna jego wada jest taka, że troszkę "gryzie", ale nie jest to jakoś specjalnie denerwujące ;) Do tego zestawu dobrałam skórzane spodnie, które mogliście już zobaczyć w poprzednim poście. Całość uzupełniłam bucikami ze sklepu ŚwiatButów24, które także miały już swój debiut na blogu i dodałam do nich długo poszukiwaną brązową torebkę jaką znalazłam na Miss Wish.













Płaszcz - Zara
Sweterek - Mango
Spodnie - H&M
Zegarek - Allegro
Torebka - Miss Wish

90 komentarzy:

  1. jesteś niesamowita! - Ty już wiesz czemu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie! ; **


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw ! wszystko mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie się w tym zestawieniu prezentujesz.
    A Twoje botki odlotowe <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastic! Love how you dressed up with simple colors and added that pop on shoes and bag! Perfect! :) Sweet symphony!



    ❤ 1st Blog giveaway! (^_^) ❤
    Go and support and join me here!
    #ChaiChenGiveaways (International)
    Chai's December Birthday Bash - 1st Giveaway! <--click this!
    Win shoes, clothing, and accessories worth around $88 from Asianvogue Shop, FlauntPH, and Bedazzle Accessories!

    ❤ New Post Up: ❤
    Giveaway Feature: Asianvogue Shop's Shoe Collection #ChaiChenGiveaways

    ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hyped it also in lookbook dear! Weee!



    ❤ 1st Blog giveaway! (^_^) ❤
    Go and support and join me here!
    #ChaiChenGiveaways (International)
    Chai's December Birthday Bash - 1st Giveaway! <--click this!
    Win shoes, clothing, and accessories worth around $88 from Asianvogue Shop, FlauntPH, and Bedazzle Accessories!

    ❤ New Post Up: ❤
    Giveaway Feature: Asianvogue Shop's Shoe Collection #ChaiChenGiveaways

    ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. poprosze wszystko! :)
    Świetnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Estera jak to Estera :) ...jak zwykle z klasą, modnie i ładnie!

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe połączenie kolorystyczne, jak zawsze idealna!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz:) bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie dobierasz ubrania, prawdziwe cudeńko! Zapraszam do mnie na dosyć nie długi post :) Jak zawsze z małą dawką zdjęć <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurteczka rzeczywiście jest bardzo cudna :)
    Śliczne masz te buciki... <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz:)))) Super torba!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. skądś znam ten płaszczyk ^^ heh
    ładnie ci w nim :) połączenie czerni z karmelem wypada doskonale!

    OdpowiedzUsuń
  15. płaszczyk jest rewelacyjny! całość fajnie dopasowana! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny ten płaszczyk!!! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem zachwycona płaszczykiem :)
    cudny zestaw,pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak ukłasz zazwyczaj włosy?

    + Jaki masz rozmiar tej kurtki z preski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy układam na ciepłe wałki BabyLiss.
      Jeżeli natomiast chodzi o płaszczyk to mam go w rozmiarze S.
      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  19. Świetna stylizacja, płaszczyk ekstra :)
    Jaki rozmiar wybrałaś płaszczyka?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam rozmiar S ;)

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  20. Genialna kurteczka, cały zestaw bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. też miałam na niego ochotę(płaszcz), ale okazał się nie taliowany i niestety jeszcze się nie przekonałam, ale to kwestia czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. wspaniała stylizacja i Ty jak zwykle piękna:) powidzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  23. OMG! Love the look <3

    http://jadorefashionlove.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  24. płaszczyk jest fantastyczny:) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  25. NAJLEPSZE SĄ BIAŁE SKARPETY HAHAHAHA BEKA Z CIEBIE WIELKA BLOGERKA MODOWA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie białe tylko ecru z motywem zebry i takie miały być, ponieważ są dopasowane do sweterka, mi się tak podoba, a Tobie nie musi - ma takie prawo.
      "Beka" ?? - słowo na dość niskim poziomie, radziłabym wziąć słownik i nauczyć się troszkę bardziej kulturalnych i polskich słów określających dane wyrażenie, bo to kojarzy mi się jedynie z kimś kto reprezentuje sobą naprawdę niewiele a chce oceniać innych..

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Na Twoim miejscu, skoro uważasz że ktoś przedstawia swoim komentarzem niski poziom to po prostu bym nie odpisywała....
      Ale wiele razy sama pisałaś żeby nie oceniać ludzi po stereotypach a sama to robisz teraz!!!
      AA

      Usuń
    3. Skarpetki ecru z motywem zebry mimo że pasują do sweterka to napewno nie pasują do spodni!

      Usuń
    4. Jak się nie ma czego przyczepić to trzeba do skarpetek ;-)
      Esti nie przejmuj się! Wyglądasz super!

      Usuń
    5. Nie oceniam ludzi po stereotypach absolutnie, ale widzę, że ktoś cały czas pisząc mi komentarze używa słów na niskim poziomie i myślę, że mam prawo wyrazić swoje zdanie, nikogo przy tym nie obrażając. Nie napisałam, że ta osoba reprezentuje sobą niski poziom, ale, że takie słownictwo kojarzy mi się z osobą, która niewiele sobą reprezentuje - a to zupełnie co innego.

      Usuń
  26. super!:) i te buty z torebka!!:) mega!!:) pozdrawiam:) www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. przecudnie!!!!!! uwielbiam twój styl...

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny set, a kurtka naprawdę jest rewelacyjna :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wygodne takie skórzane spodenki? Jak je pierzesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W miarę wygodne, ale szczerze mówiąc nie jestem z nich zadowolona, ponieważ po dwóch założeniach już są delikatne pęknięcia ;/ jeżeli chodzi o pranie to jeszcze ich nie prałam, więc nie wiem.

      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  30. jak dla mnie to swietnie :) plaszczyk w moim guscie, lity uwielbiam, a torebeczka tez pod moim gustem, jak cala reszta dodatkow etc. zapraszam do siebie na zestaw w litach, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten płaszczyk to cudo! Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Całość jak zwykle idealnie dopasowana, wyglądasz świetnie. Sweterek mnie urzekł - lubię zwierzęce wzory :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. przepiękny zestaw!
    czekam na podobny płaszczyk z niecierpliwością i dobrze to ujęła, że jest "rozchwytywany" <3
    istne szaleństwo ;-))

    OdpowiedzUsuń
  34. całość zdecydowanie na plus!

    OdpowiedzUsuń
  35. Wygodne sa te buciki?
    Wczoraj zastanawialam sie nad kupnem:)
    Wygladasz pieknie, jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny sweterek :)

    http://drawingfashiondreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. I płaszczyk i buty i sweterek! Wszystko jest świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny look! płaszcz nieziemski :)
    bardzo mi się podoba całość.
    i zachwycam się włosami, za każdym razem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. torba-przecudna-idealna:) spodnie idealnie leżą na Twojej figurze:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. wygladasz zjawiskowo i te Twoje długie wlosyy ahh .:). Pozdrawiam cieplo.
    Swoja droga tak apropopo to jestem ciekawa czy tego typu plaszczyki sawgl na ziem odpowiednie, tzn zy w nim Ci wystarczajaco cieplo ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam pytanie czy ten płaszcz jest ciepły? nadaje się na mrozy?

      Usuń
    2. Niestety płaszczyk jest zbyt cienki i nie nadaje się na mroźne dni ;/ ale na jesienne i na zimę (ale do samochodu) nadaje się jak najbardziej ;)

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  41. Hej :) Organizuję konkurs w którym można wygrać kolczyki wykonane haftem sutasz. Jeśli jesteś zainteresowana, zapraszam do zapoznania się ze szczegółami na moim blogu. Pozdrawiam! http://violettakrygier.wordpress.com/2012/12/06/konkurs-swiateczny/

    OdpowiedzUsuń
  42. wyglądasz fantastycznie! świetne spodnie :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Stylizacja jak zwykle świetna :) Płaszczyk uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Genialne buty! Wow, pasują Ci, torebka też mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Genialny strój, a płaszczyk najlepszy *.*
    Zostałaś nominowana do Liebster Award na moim blogu ; )

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękna stylizacja, wszystko ładnie ze sobą pasuje, a Ty wyglądasz super!! śliczne masz włosy !!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. buty <3 płaszczyk <3 torebka <3 wszystko super do siebie pasuje ! :) Może obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak dbasz o swoje włosy? :)
    Sąąąą piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Love this look. Awesome boots!!!

    Kisses,

    Nico

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  50. już od dłuższego czasu zaglądam do Ciebie. Masz cudownego bloga, a Twoje stylizacje są piękne! Zawsze wszystko świetnie się ze sobą komponuje! ;))
    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  51. prosta a zarówno piękna stylizacja! wszystko idealnie do siebie pasujee.. a na płaszczyk się właśnie czaje :D

    OdpowiedzUsuń
  52. o tak ten płaszcz to moje wielkie marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. zakochałam się w torebce.... cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  54. świetna stylizacja! ;) zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  55. najbardziej podoba mi się płaszczyk ! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajna stylizacja ;)
    Bardzo podoba mi się ta torebka.;D
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  57. Cudowna torba!!!!! Świetna stylizacja.
    ps Dodaje do mojej listy blogów ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. możesz napisać jaki nosisz rozmiar płaszczyka bo chce zamówić z internetu ale nie mam możliwości przymierzenia, a jesteśmy podobnych gabarytów:):)ślicznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że mogę - mój płaszczyk jest w rozmiarze S ;)

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń