niedziela, 9 grudnia 2012

Pink Winter !

Witajcie Kochani ! Na pewno patrząc na te zdjęcia niektórzy z Was uznają, że zwariowałam - w taką pogodę bez kurtki?! Już Was uspokajam - nie chciałam robić zdjęć w domu tak więc na ich potrzeby pozbyłam się kurtki ale tylko na kilka minut.. Mam nadzieję, że docenicie moje poświęcenie, ponieważ podczas zdjęć mało brakowało, a byłam bym soplem lodu! ;) 
Wracając do stylizacji, na pewno zwrócicie uwagę na skórzane spodnie, które są w trzeciej już pod rząd stylizacji - obiecuje, że to już póki co ostatnia - niestety (a może i "stety") bardzo je ostatnio polubiłam. Dołączyłam do nich skórzaną kamizelkę Tally Weijl z kolekcji ubiegłorocznej, różowy sweterek z Mark&Spencer oraz czapkę CUBUS, którą to mogliście już kiedyś oglądać na blogu. Całość uzupełniłam piękną małą torebeczką (NoName) oraz botkami z kolcami, które znalazłam na stronie CzasNaButy.   
Trzymajcie się cieplutko !!! 









Kamizelka - Tally Weijl
Sweterek - Mark&Spencer
Spodnie - H&M
Czapka - Cubus
Torebka - NoName
Buty - CzasNaButy
Zegarek - Allegro
---------
Paznokcie - tutaj

69 komentarzy:

  1. fantastyczna stylizacja, bardzo rozweselająca ;-)
    cały czas się nie mogę napatrzeć na te botki, są mega <3 + fajna torebka :)

    Pozdr,
    vinciaxs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wszytsko ładnie dobrane ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz! Ostatnio na blogach zrobiło się stonowanie..... szaro..... nudno a Ty rewelacyjnie to przełamałaś. Sweterek jest megaaaa.... Podziwiam za to,że w taki mróz dałaś rade być bez kurtki bo dla mnie nawet te kilka minut to byłaby tragedia.

    Pozdrawiam,
    Adrianna

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz!! <3 Zdecydowanie mi się podoba!:)
    Ach buty są genialne!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W różowym wyglądasz tak słodko, bardzo ci pasuje ten kolor :) Buty boskie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. slicznie ci w takim delikatnym różu!:) fajne buty!:) pozdrawiam:)www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ten delikatny róż bardzo mi się podoba. Ale buty? Buty są cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne buty no i ten sweterek ma rewelacyjny kolor <3
    całość cudownie się prezentuje :*
    świetnie Kochana :*

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny sweterek i kamizelka ;)Zalajkujesz? ;) http://www.facebook.com/agnieszkatutajniemieszka

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam identyczny sweterek! Świetne buty mam takie same tylko że czarne ;)

    www.adelajdainsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaskakujące połączenie i jakie urocze, z jednej strony nieco mocniejszy styl za sprawa spodni u kamizelki a z drugiej dziewczęcy róż... Świetnie się to zgralo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale różowo :) swietnie Ci w tej czapce!

    OdpowiedzUsuń
  13. Co prawda różowego nie znoszę, ale zestaw mi się podoba! uwielbiam złote elementy <3

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawe polaczenie dwoch kolorow :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz... uwielbiam róż, ale tylko mogę patrzeć i zazdrościć, bo niestety nie pasuje do mojej karnacji i włosów ;) Poza tym przepiękna torebeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodziutka ta Twoja zima :) cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. So pretty for winter Estera dear! Love this look soooo much! The hint of pink makes it all loveable! Aaaaahhh! Love it! Loving it on Lookbook too of course! :)
    Happy weekend dear!

    ♡❤ New Post, New Giveaway Up! (^_^) ❤♡
    #ChaiChenGiveaways (International)
    Running this giveaway for my birthday week only!
    Ice Goddhez x Firmoo $500 Eyewear Voucher #ChaiChenGiveaways <--click this!

    Ongoing Giveaway
    Hope you can visit me again dear!
    #ChaiChenGiveaways (International) And Dec10 Today's My Birthday! Yey! (^_^)
    Chai's December Birthday Bash - 1st Giveaway!
    Win shoes, clothing, and accessories worth around $88 from Asianvogue Shop, FlauntPH, and Bedazzle Accessories!

    ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ladnie Ci w rozowym kolorze. Zestaw na TAK :) na wszystko sama bym sie skusila ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. sie rozchorujesz i kto bedzie posty dodawał :) pieknie wesoło pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystko pięknie i idealnie;) ślicznie ci w tym sweterku:)

    OdpowiedzUsuń
  21. No cóż ! jak zwykle świetna stylizacja ;)
    i ten róż rewelacyjnie .

    Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego wieczorka ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowne buciki!


    zapraszam do mnie na nowy post :)

    www.POLINEFASHION.pl


    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  23. kamizelka tragiczna

    OdpowiedzUsuń
  24. buty i torebeczka genialne !

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie narzekam, bo kupiłam ostatnio skórzane spodnie i nie wime, jak je nosić, więc będę mogła się poinspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. doceniam poświęcenie;d
    wyglądasz rewelacyjnie jak zawsze;) ten róż wyroznia z tłumu;)
    zapraszam do mnie na świąteczną wymianę;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak , robienie zdjęć zimą to wyzwanie : ))) Wyszło super !

    OdpowiedzUsuń
  28. You looks so nice. Greta style. Have a nice day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. your shoes is really cute :) by the way followed you, mind to follow back?^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Modelowo, a róż dla takiej młodej osoby jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  31. też pozbywam się kurtki na parę minut, by zrobić zdjęcia
    świetny sweter

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny zestaw, jak zwykle :) Bardzo mi się podobają Twoje buty, sama bym takie chciała, ale niestety takie wysokości to nie dla mnie ;/ pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny róż:) kocham różowy i sweterek jest przecudny:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten sweterek jest super nie wiesz czy jest dostępny gdzieś na internecie? ;(

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo doceniam,ale ja wczoraj robiąc zdjęcia do mojego postu nie mogłam zdjąć nawet na chwilę kurtki,bo tak mi było zimno :) Uwielbiam te buciki :)

    http://drawingfashiondreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. ślicznie ci w różowym + te włosy !
    Buty oszałamiające !
    Pozdrawiam i Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  37. podoba mi sie ten rózowy akcent:)

    zapraszam do mnie na KONKURS;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gdy dodałaś zdjęcie paznokci (samej rączki) to wyglądały fajnie ale tak jak teraz widzę je w całej stylizacji to nie podobają mi się-taka moja mała uwaga

    OdpowiedzUsuń
  39. Już sobie wyobrazam jak musialo Ci byc zimno brr! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Różowa zima mi się bardzo podoba :)
    Jestem na TAK :)

    Buzi :*

    OdpowiedzUsuń
  41. genialne są te buty:) fajny look:)

    OdpowiedzUsuń
  42. amazing shoes!

    Follow my blog with Bloglovin
    http://www.facebook.com/elcoffre
    https://twitter.com/elcofre_nicarag
    http://elcoffre.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ukradnę Ci te buty, obiecuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajne buty, ładny zegarek i świetna czapka. Wyglądasz bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  45. damn, that's really nice! exspecially your shoes~!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Buty najlepsze w tej stylizacji! :)

    Niestety,ja ze względu na teren w jakim mieszkam nie mogę sobie na takie pozwolić... :(

    pozdrawiam i zapraszam do siebie, Karina

    OdpowiedzUsuń
  47. Buty *.*
    dziękuje za odwiedzenie mojego bloga i komentarz! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna stylizacja i piękne zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  49. Znam ten ból - też ostatnio musiałam "pozować" na zimnie bez kurtki... niby kilka minut, ale było strasznie xd wyglądasz przepięknie jak zawsze:) buty są bajeczne!!! Uroczo wyglądasz w różowym!

    OdpowiedzUsuń
  50. 1. Wyglądasz cudnie - do twarzy Ci w różowym ;-)
    2. Dziękuję za odwiedziny i komentarz!
    3. Spódniczkę jak najbardziej polecam. Jest wygodna, materiał mięciutki i pasuje do wielu rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  51. przepieknie, lubie takie mocne zestawienia
    ❉ ❉ ❉ ❉ ❉
    pozdrowienia,
    OLA:*

    OdpowiedzUsuń
  52. Kochana mam prośbę czy mogłabyś wstawić jakąś stylizacje w co sie zamierzasz ubrać w święta? bardzo proszę :) może być nawet samych ciuszków w domu

    OdpowiedzUsuń
  53. Śmieszne są te komentarze wyżej;) Wyglądasz tandetnie, sweterek i buty totalnie sie gryzą. Buty same w sobie straszą, ale rzuciłam okiem na kilka 'stylizacji' i widzę, że lubisz te buciki a'la lity. No cóż... tak to jest jak dziewczyny myślą, że są Coco Chanel;]

    OdpowiedzUsuń
  54. świetnie! pasuje Ci róż :) kamizelka boska!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń