piątek, 28 grudnia 2012

PLEATED SKIRT


Kochani dzisiaj mam dla Was pościk prosto z Zakopanego. Główną rolę gra w nim plisowana spódniczka projatku Aleksandry Wiśniewskiej. Długo takiej szukałam i w końcu trafiłam na Allegro, na stronę Oli i jestem zachwycona. Spódniczki są szyte na miarę co jest ogromnym plusem, dodatkowo każdy może znależć coś dla siebie począwszy od spódniczek neonowych, poprzez plisowane z eko skóry - skończywszy na spódniczkach "pierzastych", którymi osobiście także jestem zauroczona. Aktualnie dostępne spódniczki możecie znaleźć tutaj. Jestem naprawdę pod wrażeniem spódniczek szytyche przez Olę, szczerze mówiąc miałam duży dylemat na jaką się zdecydować, ale w końcu wybrałam czarną plisowaną z eko skórki, ponieważ jest najbardziej uniwersalna i pasuje do wielu rzeczy. Kochani muszę także zauważyć, że spódniczka z tyłu także jest plkisowana, ale jako, że jestem gapą nie zauważyłam, że troszkę mi się pomieła i dlatego tak też wyszło zdjęcie- na żywo cała jest w pliskach zarówno z przodu jak i z tyłu. Do spódniczki dobrałam sweterek ze złotym połyskiej, który znalazłam w nowej kolekcji jednej z moich ulubionych sieciówek, a mianowicie - MANGO.
















Bluzeczka - Mango
Spódniczka - A. Wiśniewska
Buty - DeeZee
Kopertówka - No Name
Zegarek - GENEVA (Allegro)
Bransoletki - Allegro

67 komentarzy:

  1. zdjęcia są cudowne <3
    co za widoki, super :)
    cudowna stylizacja!

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw, i naprawdę fajny blog ;)) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam spódniczki z Eco skóry!!!Choć mam już swoja idelaną chętnie przygarnęłabym i plisowaną jak Twoja :)
    pozdrawiam serdecznie

    Od dziś KONKURS na moim blogu do wygrania kosmetyki z The Body Shop
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się sweterek, świetnie komponuje się ze spódniczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. te roztopy i szaro bure widoki to twoja wymarzona pogoda o której pisałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie - to nie jest moja wymarzona pogoda ;) roztopy są skutkiem tego, że było bardzo ciepło, a pech chciał, że akurat podczas gdy robiłam zdjęcia schowało się słońce. Ogólnie było bardzo cieplutko, a wyjazd udał się w 100%.

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  6. świetna sceneria :) a ty masz śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw, bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie wygladasz; DD

    new post

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka piękna ta spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna spódniczka wyglądasz przeobłednie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. spódniczka i biżuteria świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna jest :) a jaką długość tej spódniczki wybrałaś ?

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna ta spódniczka, ostatnio też się pokusiłam na podobną z ekoskórki :)
    i torebkę też masz świetną

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite widoki! A ta spódnica jest piękna!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uważam, że świetnie Ci w tej spódnicy!

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  16. plener, zdjęcia, zestaw, wszystko super!!

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna ta spódniczka :)

    www.adelajdainsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. nice look!!! love your bracelets.
    kisses

    http://lestyledelapetiteblonde.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczny, stylowy zestaw i piękne widoki<3
    pozdr.
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam spódnice :) Twoja rewelacyjna :)

    http://drawingfashiondreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ta spódnica jest stworzona dla Ciebie ! prezentujesz się w niej nieziemsko ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo podoba mi się Twój blog, super stylizacja ;)) + obserwuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. oo tak piękna spódniczka;):)

    przy okazji zapraszam do mnie na KONKURS;) do wygrania BUTY:) jeśli masz ochotę;)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam loczki :)
    Ja swoje robię za pomocą termoloków :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. boziuuu !
    cudownie wyglądasz kochana, zabiłabym za takie włosy :)
    zapraszam na nowego posta, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesteś przepiękna:) Uwielbiam Twoje włosy, są cudowne:) Spódniczka prześliczna, wyglądasz tak uroczo:3

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zwykle pięknie poprostu ! ;)
    zarąbiscie ! ;*

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny zestaw ! Bardzo podobają mi się takie spódniczki, a ta jest świetna: dobrze leży i pieknie wygląda - zazdroszczę :) Bardzo ładnie wyglądasz.pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  29. pięknie i dziewczęco:) mam taką samą spódniczkę tylko w kolorze bordowym:)

    OdpowiedzUsuń
  30. wyglądasz przepięknie! świetny widok - idealny :)
    pięknie ci w tej spódniczce :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Love the skirt and your lovely curls dear! :)
    Hyped it too in lookbook! :)

    ★❤ Check out my new post! (^_^) ❤★
    Holiday Glam Look and a Happy New Year 2013 to All!
    Check out my colleague Erelyn's holiday glam look for the holidays and the new year 2013 to come!

    Giveaways!!! Ending Dec. 31! (^_^) ♡
    Chai's December Birthday Bash - 1st Giveaway!
    ★ #ChaiChenGiveaways ★ (International)

    ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Cute skirt, love the bag and shoes too.
    http://www.handbagmadness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna stylizacja! :) rewelacyjna spódnica! M.

    OdpowiedzUsuń
  34. świetna stylizacja! rewelacyjna spódnica :) M.

    OdpowiedzUsuń
  35. Było już dać sobie spokój i nie wstawiać zdjęc odrapanych paznokci

    OdpowiedzUsuń
  36. Your Look is so GREAT!!!! The Bag is so nice!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna spódniczka, bransoletka i buty ;d

    Zapraszam do mnie:
    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com
    Oraz do polubienia mojego profilu, na Facebooku
    http://www.facebook.com/pages/Uliczna-Moda-Na-Co-Dzie%C5%84/210271709073998?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  38. Spódniczka jest śliczna, a twoje włosy zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna spódniczka. Wyglądasz wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  40. Spódniczka bardzo fajna. A jakie piękne widoki za Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyglądasz olśniewająco ! Buty są ładne ;*
    Zapraszam ;*

    Proszę udostępnij moją stronę na Facebooku / Polub!
    Dzięki
    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog

    OdpowiedzUsuń
  42. jakie piekne widoki;)))
    Pienie wygladasz;)) spodniczka jest cudowna;d

    OdpowiedzUsuń
  43. czekamy na kreację sylwestrową :D

    OdpowiedzUsuń
  44. swietnie ! jak wszystko ladnie dopasowane :)

    Szczesliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczne masz włosy i ogólnie stylizacja MEGA :)
    Życzę Ci spełnienia marzeń w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  46. happy new year!

    will follow you, feel free to do the same :)))
    xx

    Johanna, Sweden
    ART FASHION

    OdpowiedzUsuń
  47. świetna stylizacja i bardzo ładnie zrobione włoski:) super!

    OdpowiedzUsuń
  48. podoba mi się to zestawienie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Skarbie wyglądasz pięknie :)

    Spódniczka jest fenomenalna, bardzo fajnie ją połączyłaś z ta bluzeczka :)

    A włosy zawsze masz takie idealne :)
    Piękne loki :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Wyglądasz fenomenalnie ^^ . Spódniczki są cudowne , chyba sama sobie taką zamówię . :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Spódniczka jest idealna.
    A złote dodatki wspaniale dopinają całość!

    OdpowiedzUsuń
  52. Lovely outfit, I love your jewels.

    Happy New Year ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. fajny look. supeer kopertówka i spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  54. Pięknie - skromnie a z klasą :) Biżuteria śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Kapitalna stylizacja z pazurem!:)

    OdpowiedzUsuń