wtorek, 8 stycznia 2013

Black Dress & Studs


Kochani dzisiaj mam dla Was kolejny post z serii tych w domowym zaciszu - osobiście  nie za bardzo przepadam za tego rodzaju zdjęciami, ale niestety warunki pogodowe nie pozwalają mi na wybór innego miejsca. Tym razem chciałabym Wam przedstawić połączenie małej czarnej i "ekstrawaganckich" dodatków w postaci moich lubionych ćwieków.
Mała czarna, czyli krótka, nieskomplikowana sukienka w kolorze czarnym została spopularyzowana w latach dwudziestych XX wieku przez projektantkę mody Coco Chanel i przez wiele kobiet włącznie ze mną do dzisiaj jest uważana jako niezbędnik kobiecej szafy. Moim skromnym zdaniem w damskiej garderobie na honorowym miejscu powinna się znajdować chociaż jedna tego rodzaju sukienka.
Ta, którą Wam dzisiaj prezentuje (PRESKA) bardzo przypadła mi do gustu, ponieważ lubię sukienki, które są na pozór zwyczajne ale jednak mają w sobie to coś - tą akurat wyróżniają zameczki na rękawach oraz delikatne bufki. Do małej czarnej, tak jak pisałam już na początku dołączyłam dodatki w postaci ćwieków - bransoletkę oraz jedne z moich ulubionych botków ze złotymi kolcami na specjalne okazje.












Sukienka - PRESKA - tutaj
Buty - CzasNaButy
Naszyjnik - iloko.pl
Bransoletki - Allegro
Zegarek - Geneva (Allegro)

A TAK ZUPEŁNIE DODATKOWO MAM DLA WAS MAŁY SKRÓT POBYTU W ZAKOPANEM



121 komentarzy:

  1. Wygodnie się chodzi w tych butach? :) zastanawiam się nad kupnem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na takie wysokie buciki to są naprawdę wygodne. Osobiście polecam jeżeli lubisz takie buciki, bo dzięki temu, że są na platformie to nie czuć aż tak "wysokości" ;)

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Takiej małej czarnej mi brakuję:))
    Piękna modelka z Ciebie, wiesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze świetnie ;)
    Widzę że chyba miałas robione zdjecia z jakims nawiewem, tak fajnie Ci sie wlosy wkladaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna sukienka, proste rzeczy zwykle są ponadczasowe i nigdy nie wychodzą z mody, tak jak właśnie mała czarna :)
    łatwo do niej dobrać dodatki, chociaż nie wiem czy też postawiłabym na te butki, może jednak jakieś czółenka, ale każdy ma nieco inny gust
    ładnie razem wyglądanie (co do zdjęć z zakopanem ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. cudna ;))


    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. ooooooooo łał!!! buty są niesamowite!:) I dodatki,i wszystko!:) Cała Ty prezentujesz się cudownie! <3
    I jakie świetne zdjęcia z gór:)
    Pozdrowienia Gołąbeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana, jestes prześliczna. bardzo lubie twoje kobiece zestawienia. Za oknem taka zima ze ja też zdjecia w domu robie:*:*♥ pozdrawiam,OLA

    OdpowiedzUsuń
  8. nie masz czego sie wstydzić czy nie lubić zdjęć w domu - wstydem i głupota jest robienie zdjęć w taka pogode w sukienkach na dworze :) zdjęcia wyszły pieknie jak i Ty i sukienka. Ja nosa na zewnątrz nie wysciubie bo ot bez sensu dla mnie przynajmniej -ponieważ nosze wielka kurtę wielka czapę a to nie jest ciekwy teamt do zdjęć wiec robię zdjęcia tego co miałam pod spodem. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pobyt w Zakopanym widzę ,że udany :) świetnie razem wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie . !
    podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowna sukienka, pięknie się prezentuje z Tymi butami i dodatkami :) świetny gust!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna sukienka :) Ja osobiście do niej dołączyłabym delikatne szpilki, jakoś nie umiem się przełamać aby moje botki (mam taki sam krój) wkładać właśnie do sukienek. może kiedyś przyjdzie taki czas. :) Bardzo mi się podoba, że tak regularnie dodajesz posty :) pozdrowienia z ZIIIIMOWEGOOO Zabrza :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę wypadu do Zakopanego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jaka sztunia z dłuuugimi nogami.
    I te piękne włosy. ah ah leże z zachwytu! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. love that shoes...I have something like that but in black colour...
    kiss and happy day
    vendy

    FOLLOW ME ON:
    the simple life of rich people blog
    instagram @thesimplelifeofrichpeople
    twitter @simpleliferichP

    OdpowiedzUsuń
  16. szczerze niemam malej czarnej, ktora bylabym zachwycona, jednak bede musiala sobie z czasem sprawic ;)

    zapraszam na nowy post i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Mała czarna bardzo Ci pasuje, super pomysł z tymi rozwianymi włosami! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przeglądałam zdjęcia około 3 razy nie mogę się napatrzeć na outfit jest cudowny wydaje się prosty jednak połączenia ćwieków i botek podkreślają całość ;]
    Jakie śliczne masz włosy ;O ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Buty i Bransoletka to brak mi słów *.*
    Stylizacja ogólnie śliczna *,*
    Wpadnij do mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam twoje złote dodatki w tym stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super ta sukienka, podoba mi się wykończenie rękawów!
    i te Twoje cudowne włosy <3 zachwyt :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne buty i śliczne zdjęcia :) Bardzo ładna z Was para :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądasz jak lalka, bajeczne włosy! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. lubię takie kiecki :):) fajnie w połączeniu z ćwiekami :):) M.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna sukienka ;)
    $licznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładnie:)

    pozdarwiam

    vixen1990

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny zestaw :) te kolce robią swoje :) i bardzo ładne fotki z Zakopanego :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz świetnie, jak gwiazda ;P

    OdpowiedzUsuń
  29. Klasyczna czerń zawsze jest elegancka :) Powiedz mi co Ty robisz,że Twoje włosy tak szybko rosną(obserwuje je od początku)? :)

    http://drawingfashiondreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Sukienka jest super, a ty prezentujesz się w niej rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  31. sukienka jest idealna a Ty pięknie dobralas do niej dodatki :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Beautiful and classy!

    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyglądasz świetnie! Boskie buty, choć ja bym w takich nie wyszła, a to tylko dla tego, żebym se nogę złamała ;p ;p. Uwielbiam Twoją figurę :).

    OdpowiedzUsuń
  34. te buciki są naprawdę cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  35. love ur shoes so much! I am a new follower and would like to know if u want to follow me back on gfc! I would be very happy! thanks giulia
    thefashionmamas.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Perfect <3
    Adore you now...

    Xoxo,Ila

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny zegarek i sukienka, no i buciki ♥
    + dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie znoszę tych butów, ale bardzo podobają mi się pozostałe dodatki. Świetnie wypełniłaś tą czarną przestrzeń :) Faworyci: bransoletka z kolcami i naszyjnik :)
    Pozdrawiamy
    Siostry z Rue de Paris

    OdpowiedzUsuń
  39. A ile kosztowała na edressy?:)

    OdpowiedzUsuń
  40. sukienka jest bardzo drapieżna:) dodaje pazura:)

    OdpowiedzUsuń
  41. kiecka super:) intersowałaby mnie taka. Jaki Ty masz rozmiarek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już doczytałam na FB u http://www.facebook.com/home.php#!/photo.php?fbid=324419227672876&set=a.321604947954304.76595.204049113043222&type=1&theater&notif_t=photo_comment, ze jest to xs.
      Mi też się bardzo podoba.
      Twoja stylizacja super!!

      Usuń
  42. I loved her shoes, her hair, her look and her amazing post :D
    great blog.
    we will follow??
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  43. pięknie wyglądasz:) buty <3 sukienka <3 biżuteria <3

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. no buty to Ty masz genialne! wszedzie takich szukalam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. świetna sukienka , tak drapieżnie i kobieco ! : )

    OdpowiedzUsuń
  46. Bosko! Kocham złote zegarki! ♥ Mam bardzo podobny z Aldo:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  47. śliczne buciki!<3 :*

    + zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. bardzo podoba mi się naszyjnik pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetna sukienka. Uwielbiam właśnie takie bo w zależności od stylizacji nadają się na co dzień oraz na bardziej eleganckie wyjścia! :)

    Zazdroszczę wypadu do Zakopanego, mi w tym roku nie uda się wyskoczyć na narty :(

    Zapraszam do nas na recenzję balsamu do ust,
    Jolka

    OdpowiedzUsuń
  50. Złoto wspaniale wygląda z czernią. Pięknie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  51. No teraz to jedyne rozwiazanie takie zdjecia gdzieś wewnątrz ... Szaleństwem jest polowanie w sukienkach na mrozie:-))))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. świetny masz zegarek!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  53. fajna czarna sukienka w połączeniu ze zlotą biżuterią - dla mnie bomvba!:)

    OdpowiedzUsuń
  54. zegarek i bransoletki są super :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Esti przypominasz mi Jessike Mercedes :) Obie panie bardzo gustowne i piękne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. ślicznie wyglądasz , masz cudne włosy i wg jesteś bardzo ładna !

    ;>

    OdpowiedzUsuń
  57. those stud boots are cool. you're gorgeous

    http://puputnopitasari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Pięknie wyglądasz:) nie mogę się napatrzeć:P świetne buciki

    OdpowiedzUsuń
  59. Kochana wyglądasz zniewalająco cudownie!:))

    OdpowiedzUsuń
  60. Jaki rozmiarek sukienki? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej sukieneczki mam rozmiar XS ;)

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  61. Ah te ćwieki .
    Świetny strój i zdjęcia z Zakopanego :D

    OdpowiedzUsuń
  62. wspaniałe buty <3
    mam nadzieje ze wycieczka sie udała :))
    pozdrawiam :d

    OdpowiedzUsuń
  63. świetna biżuteria! A mała czarna jak zwykle niezastąpiona! z wielką chęcią dopisuje się do obserwujących!!!

    OdpowiedzUsuń
  64. świetna sukienka i buty ;)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  65. piękna dziewczyna i świetny look! :)

    xx
    Desire

    OdpowiedzUsuń
  66. SUPER! Świetna biżuteria i buty. :)
    Te zdjęcia z rozwianymi włosami - CUDNE. :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  67. ale ci zazdroszczę zakopanego :( ja jestem chora jak chociaz raz w roku tam nie pojade :( kocham to miejsce :) w ogole to wygladasz pięknie :) pozdrawiam M. :)

    OdpowiedzUsuń
  68. aj Cudowny look ! uwielbiam takie drapieżne sylwetki <3 a co do fot to czasem nic się nie poradzi i trzeba w domku ale przy tak dobrej stylizacji i foty w domu się bronią ...świetnie wyglądasz :*

    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  69. ślicznie wyglądasz, wspaniałe zdjęcia!
    zapraszam do siebie na nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  70. w Twoich butach to ja się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  71. Witam:) świetna stylizacja:) mam pytanko czy masz przedłużone rzęsy, i propozycję tematu kolejnego posta poświęconego kosmetykom do makijażu jakie stosujesz:) masz zawsze pięknie wykonany makijaż, myślę że wiele osób byłoby zainteresowane tak jak ja:) ja jestem szczególnie zainteresowana podkładem i pudrem:) pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mam przedłużane rzęski ;) Nie ma problemu postaram się w przyszłych postach uwzględnić ten pomysł ;*
      Puder jakiego używam to BOURJOIS IOdetox organic odcień na zimę 52 Vanille
      natomiast PODKŁAD to niezmiennie od bardzo długiego czasu LOREAL infaillible make-up 16h ODCIEŃ NA ZIMĘ 200 GLODEN SAND

      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  72. You look great and I like that gold details. Have a nice day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Lovely outfit!! I love all the accessories :)
    If you'd like to follow each other just let me know
    x

    www.be-your-own-hero-now.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  74. hi, nice blog (love the bracelet), i'm following you now!:)

    OdpowiedzUsuń
  75. Great blog and style! :D
    Girl you are beautfiful , and of course we can follow each other, Im following you now Its your turn :)

    http://rosee96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. cudna sukienka, mala czarna to taki kobiecy niezbednik :-)
    zdjecia z Zakopanego fajne- widac ze smpatycznie spedzilas czas

    OdpowiedzUsuń
  77. omg.. i love your dress and how about your shoes? totally amazin. love it!! thanks for visit my blog hun and of course i am follow u, let me know if u can follow me back.

    OdpowiedzUsuń
  78. Really gorgeous! Hyped this too in lookbook my dear!

    ★♡ Clothingloves.com Feature! (^_^) ♡★
    Clothingloves.com Black & White Ensemble and Winners of my 1st Blog Giveaway!
    ...and congrats to my 1st Blog Giveaway Winners

    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage

    OdpowiedzUsuń
  79. Love the look! Thanks for visiting my blog~ I followed you, so it'd be great if you could follow back! :)

    Thanks~
    -------
    Visit my fashion/beauty blog at Your Daily Dose of Girl Power!
    If you follow me and let me know, I'll follow back!

    OdpowiedzUsuń
  80. perfect mix of feminine and edgy! of course we can follow each other, already started!

    jessica

    http://www.jumpintopuddles.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. beautiful look! so polish :) thank you for the comment on my blog! would love to follow each other :) followed you now, follow back?

    xx
    annick form http://only4feet9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. I've been looking your blog for a while and love it!!!Thanks for visiting mine!of course I'd like to follow each other!!follow you now!;)

    http://mixingtrends.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  83. Your accessories are absolutely perfect! I love this look so much <3

    xo

    Ashley

    Southern (California) Belle

    OdpowiedzUsuń
  84. Love this look!

    Shannon
    bigdreamsandexpensivetaste.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. wow you look great!thanx for your comment, I follow you now!!
    If you want maybe you want follow me back?
    paolasophia.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  86. You are beautiful & so are your accessories ,
    am following you , wanna follow back ?

    N@NY
    http://nanybuz91.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Sexy yet chic!
    We like it :)
    chic-aholics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. wow! i recently bought boots like yours but in black color! love it!
    very nice blog by the way ;)

    kisses from Russia,
    Juliet
    www.julietpolilova.com

    OdpowiedzUsuń
  89. hi dear! dindt knew you but i feel in love with your purposes!
    hope you will also like mine, today my blog makes to months :)

    i thinks your blog is too much! keep like this!
    hope we could follow each other. wish you the best for this 2013!
    loads of love

    Male's Clutch .blogspot.com
    Sergio,

    OdpowiedzUsuń
  90. Cała stylizacja jest świetna :) buty jak dla mnie wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Woooow!

    Love the booties and the dress, amazing!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  92. THNK SO MUCH FOR YOUR COMENT ON MY BLOG!
    YOUR OUTFIT IS AMAZING, I LOVE YOUR BOOTIES!!! :O
    COMMING SOON NEW LOOK, I HOPE YOU LIKE IT.
    FOLLOW EACH OTHER? I FOLLOW YOU NOW!

    KISSESS!!

    www.maisonclhoe.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  93. Beautiful. Your shoes and your jewels are so pretty :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Właśnie czekam na te bransoletki z ćwiekami <3

    Śliczne buty! Bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  95. Mierzyłam te buty.. są wygodne, ale zupełnie nie dla mnie. Noga wygląda jak kopyta u konia ;p
    a zdjęcie tych butów z nogi to nie lada wyzwanie, bo nie ma jak złapać, bo kolce są ostre :D

    OdpowiedzUsuń
  96. Te buty są genialne, mam zamiar je sobie kupić ;]

    Pozdrawiam
    paulinasylwia.blogspot.iu

    OdpowiedzUsuń
  97. Piękne włosy! :)

    Cały zestaw świetny, buty wyglądają bardzo efektownie.

    OdpowiedzUsuń