niedziela, 6 stycznia 2013

Dress for special occasions


Witajcie Kochani. Nie wiem jak na Was, ale na mnie ogromne wrażenie zawsze robiły sukienki z trenem. W roku 2012 były one bardzo modne i wiele gwiazd wybierało właśnie takie kreacje na wielkie wyjścia i gale. W ubiegłym roku zwłaszcza na Festiwalu Filmowym w Cannes, na czerwonym dywanie pojawiło się mnóstwo przepięknych sukienek z trenem - mnie zauroczył m.in  tren sukni od Stéphane'a Rollanda, w jakiej wystąpiła Cheryl Cole. Kreacja z linii haute couture prezentowała się po prostu fantastycznie. 
Od tamtego czasu marzyłam o tym aby także mieć chociażby jedną sukienkę z trenem, którą będę miała w szafie na wyjątkowe okazje - niestety żadna z sukienek (a przejrzałam ich tysiące) nie miała w sobie "tego czegoś". Jednak ostatnio dzięki sklepowi internetowemu Edressy udało mi się spełnić moje marzenie i wejść w posiadanie pięknej czarnej sukienki. Urzekła mnie swoim krojem i dodatkami, a ponadto bardzo spodobało mi się to, że sama mogłam dobrać jej kolor i była szyta idealnie na miarę, więc nie musiałam się martwić o to, że coś będzie nie tak. Szczerze mówiąc wybór był ciężki, ponieważ spodobało mi się kilkanaście sukienek, ale ostatecznie postawiłam na taką o jakiej marzyłam od dawna - w końcu przecież w kobiecej szafie sukienek nigdy za wiele, więc nic straconego.
Uznałam, że sukienka jest sama w sobie tak strojna, że nie pasuje do niej żadna ekstrawagancka biżuteria, dlatego też dołączyłam do niej delikatny komplet biżuterii Swarovskiego, cekinową kopertówkę oraz jedne z moich ulubionych brokatowych czółenek (ŚwiatButów24).

POZDRAWIAM KOCHANI i życzę Wam udanej niedzieli !! ;)














Sukienka - Edressy - tutaj
Biżuteria - Swarovski
Kopertówka - Allegro (No Name)

81 komentarzy:

  1. ta sukienka ! i te nogi ! szał :) pięknie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i te grube nogi...

      Usuń
    2. Ulżyło Ci?... OMG ! Te anonimowe chamskie komentarze są żałosne. Mogę się założyć, że autorka tego komentarza jest grubą, zakompleksioną i ZAZDROSNĄ dziewczyną, której wydaje się, że może wyładować swoje żale na innych. Weź się lepiej za siebie a nie piszesz głupoty..

      P.S.śliczna sukienka i super w niej wyglądasz ;)

      Pozdrawiam,
      Oliwia

      Usuń
    3. OMG? Oliwio chodzisz do gimnazjum? ha ha ha

      Usuń
  2. Piękna sukienka! Nadal zachwycam się Twoimi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, zdecydowanie jest to suknia na bardzo ważne okazje. Jedyne co mi sie w niej podoba to odkryte plecy i jedno ramiaczko. Co nie zmienia faktu ze mas przepiękne nogi!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG Estera my dear! You look absolutely stunning and gorgeous in this outfit! Sparkly for 2013! Woohoo! Love it!

    ★♡ Not-so-good 2013 welcome ... (-_-) ♡★
    Indressme Online Store: Rude Chat Support
    Really sad ... I just won a giveaway and this was how I got treated ...


    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG Estera my dear! You look stunning and beautiful in this outfit! So gorgeous! Sparkly for 2013! Love it! :)

    ★♡ Not-so-good 2013 welcome ... (-_-) ♡★
    Indressme Online Store: Rude Chat Support
    Really sad ... I just won a giveaway and this was how I got treated ...


    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage

    OdpowiedzUsuń
  6. mam pytanie, jak dlugo szła do Ciebie sukienka? ponieważ chciałabym zamówić z tej strony sukienkę na studniówkę, ale obawiam się ze może nie dojść na czas...
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem kiedy dokładnie została nadana ale 28 grudnia została przekazana DPD i 2 stycznia była już u mnie ;) a kiedy masz studniówkę? Myślę, że na pewno więcej niż 14 dni nie będziesz musiała czekać, ale jeżeli chcesz to mogę się dowiedzieć jaki byłby czas oczekiwania na sukienkę ;)

      Pozdrawiam cieplutko i życzę miłej niedzieli ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. studniówkę mam 26 stycznia. byłabym bardzo wdzięczna :)

      Usuń
    4. Dowiedziałam się wszystkiego odnośnie przesyłki i dostałam informację, że sukieneczka dotrze do Ciebie przed 26 tylko musiałabyś ją zamówić dzisiaj lub najpóźniej jutro ;) musisz podać dokładnie wymiary i zaznaczyć "prom date" na 26 stycznia - czyli datę studniówki - wtedy wszystko powinno być ok ;)

      Pozdrawiam cieplutko, jeśli będziesz potrzebowała jeszcze jakiejś pomocy to pisz ;)

      Usuń
    5. dziękuję bardzo za pomoc, już sobie poradziłam :)

      Usuń
  7. Loving the dress!

    http://celebritiesandfashionnews.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz, ale najbardziej zazdroszczę ci włosów! ~justyna

    OdpowiedzUsuń
  9. Love this style somuch dear, you re beautiful<3
    Black with blink is perfect lighting<3

    Xoxo,Ila

    OdpowiedzUsuń
  10. super wyglądasz:) śliczna sukienka;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gorgeous collection of images!!! Well done, love your outfit!
    Thanks for visiting me! I'd sure love to follow each other! Would you follow me first and let me know so I can follow you back immediately?
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjna sukienka,wygladasz pieknie Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka na wielkie wyjście, ale jak tylko będziesz mieć okazję, to będziesz na pewno wyróżniać się z tłumu, bo świetnie w niej wyglądasz, pomijając to że sama sukienka w sobie jest bardzo ładna.

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna sukienka:) pasuje do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna sukienka, rzeczywiście na specjalne okazje!
    PS. Włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty cholero, ale jesteś piękna :D :*

    OdpowiedzUsuń
  17. heiiii dear!thanks for your comment, you're very nice :)
    of course we can follow each other, i follow you right now and i hope you can do the same!
    i wait you among my followers :*

    new post in my blog!
    www.alicemazzara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. kochana!:) wygladasz prześlicznie!!:) sukienka boska, twoja fryzura dodaje ci delikatnosci i elegancji! no pieknie!!:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka śliczna ale masz brzydko wyszły Ci kolana i chyba powinnaś nosić dłuższe sukienki, za kolanko :)
    Ada

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful!

    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest śliczna! A Ty wyglądasz w niej cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie wyglądasz, jak gwiazda :)

    OdpowiedzUsuń
  23. sukienka jest niesamowita!:)
    sama chętnie zobaczyłabym ją w swojej szafie z nadzieją, że kiedyś mi się przyda
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. nieziemsko! jak prawdziwa gwiazda Hollywood! Zapraszam serdecznie na nowy, dość krótki post ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. sukienka jak z filmów, na czerwony dywan :) boska! <3 zakochać się można od niej :*
    + zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. sukeinka i buty sa piękne jak dla mnie odpada tylko bizuteria ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej xxx wow xxx ale sukniaaaaa !!!idealna na czerwony dywan

    OdpowiedzUsuń
  28. OMG katastrofa,mysle ze za pare lat, jak nie za rok bedziesz sie z przyjemnoscia pozbywac tej sukienki, zupelna porazka, p.s. brakuje jeszcze diademu na głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz niesamowicie!
    Obserwujemy? Ja już się dodałam :)

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. piękna sukienka,powiedz mi kochana płaciłaś cło za nią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tym razem zostało mi naliczone cło w wysokości 54 zł, ale to jest bardzo sporadyczna sytuacja z tym cłem z tego co się dowiadywałam więc akurat musiałam mieć pecha.

      Pozdrawiam cieplutko ;*

      Usuń
  31. Stylizacja na medal ! Buty - zakochałam sie :*

    OdpowiedzUsuń
  32. wow such a gorgeous dress!! thanks for your visit!! sure we can follow eachother..lemme know girl :D
    I have a Chicnova Jewelry giveaway for 3 lucky winners starting 9 Jan..so do visit!
    www.fashionistaera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialna sukienka <3
    wyglądasz w niej olśniewająco !

    OdpowiedzUsuń
  34. Tył sukienki zachwyca! Uwielbiam sukienki pokazujące plecy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. you have a cool blog. I'm following you, would you mind to follow back?
    I like that dress, so pretty :)

    http://puputnopitasari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądasz bardzo wytwornie i elegancko. Dobry wybór. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Malaysia & Singapore & brunei finest on-line blogshop
    for wholesale & supply korean add-ons, accessories, earstuds, pendant, rings, hair, trinket & bangle add-ons.
    Offer 35 % wholesale discount. Ship Worldwide
    Have a look at my site fonctions cognitives

    OdpowiedzUsuń
  38. wszystko pięknie ładnie tylko mi się to ramiączko nie podoba ;) ale to kwestia gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Hi dear thank for visited my blog :D
    and of course we can following each other :) already following you
    don't forget to following back dear :D

    btw love love love the dres! so elegant and fashionable at the same time :)
    cool!

    keep in touch :D

    http://putrivalentinalim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. łał toż to prawdziwa suknia na bal!

    http://mymirrormakesmymood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Sukienka bardzo ładna,ale te ramiączko nie bardzo :) Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  42. sukienka jest obłędna! wyglądasz zjawiskowo!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  43. The dress is amazing!!! So original cut. Love it!!!

    Very beautiful post!!!

    Hug you, love!

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  44. no Moja droga robisz piękne wrażenie :** ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  45. Buty są boskie *o*
    + Obserwuję i liczę na rewanż ♥
    http://best-frieend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Wonderful dress, you are so pretty :)

    OdpowiedzUsuń
  47. jesteś piękna ta sukienka tylko to podkreśla;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Kochana sukienka jest bardzo efektowna :)

    Z tyłu te ogony są extra :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Przepiękna sukienka :) Wyglądasz olśniewająco :)


    Dodaję do obserwowanych i mam nadzieję ,że zrobisz to samo na moim blogu www.gabusiek.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Very nice dress :)

    Http://Fashioneiric.Blogspot.Com

    Coline !

    OdpowiedzUsuń
  51. Sukienka cudowna! Lubię takie z przodu krótsze, z tyłu dłuższe. Pięknie sie w niej prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ah jak cudownie wyglądasz, sukienka jest przepiękna!!

    OdpowiedzUsuń
  53. cudownie wyglądasz w czarnych sukienkach :) bardzo zmysłowo, masz super figure;)

    OdpowiedzUsuń
  54. powinna nosic rajtopy bo masz nieciekawe nogi zwlaszcza kolana

    OdpowiedzUsuń