środa, 2 stycznia 2013

GRAY...


Witam Kochani !! W ostatnim okresie byłam słabo dostępna z powodu pobytu w Zakopanem, jednak już do Was wróciłam i mam dla Was nową dużą dawkę stylizacji i pomysłów. Zacznę od zestawu bardzo codziennego i tym razem w stonowanych barwach. Ulubiony płaszczyk z Zary połączyłam z szarą na pozór zwykłą sukienko-tuniką. Całość uzupełniłam szarą skórzaną torebeczką, kapeluszem oraz czarnymi bucikami na koturnie.  POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO !













Tunika - CARRY
Płaszczyk - Zara
Kapelusz - H&M
Torebka - Alan SAGAN
Buty - DeeZee
Bransoletka - Allegro

124 komentarze:

  1. śliczna ;))

    nowy post

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana fantastycznie wyglądasz :)
    Kapelusz , płaszcz i tunika ♥
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dobrze Ci w szarościach - świetna stylizacja!

    http://comenswag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny zestaw. Zwłaszcza ta tunika bardzo przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Choć szaro to i tak wyglądasz ładnie :)

    http://drawingfashiondreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie, uwielbiam połączenie czarnego i szarego

    OdpowiedzUsuń
  7. masz świetną tą tunikę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna sukienka, a w kapeluszu wyglądasz cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie;) najbardziej podoba mi się płaszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie dzisiaj też ten płaszczyk :) A Ty masz cudną tunikę i kapelusik!

    OdpowiedzUsuń
  11. genialny ten zestaw! Umiesz dopasować ubranka, i to widać!
    Najbardziej wpadły mi w oczy te twoje buciki na koturnie! :D Śliczne!
    + zapraszam do siebie :-)

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kapelusz i tunika..bardzo fajnie...
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku życze
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  13. Estii, usmiechnij sie czasem! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, obiecuję poprawę ;)))) na żywo jestem cały czas uśmiechnięta tylko na zdjęciach jakoś tak wychodzę ;))))

      Usuń
  14. Estii, usmiechnij sie czasem;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam taki płaszczyki i buciki jak Ty :**

    OdpowiedzUsuń
  16. buty i nogi <3
    świetnie wyglądasz i dodatkowo cudne zdjęcia!

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  17. fantastycznie ci w kapelusiku <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Great oufit, the hat and jumper look so cool together.

    XO Arezu

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę ci Kochana pobytu w Zakopanem:) super wyglądasz zresztą jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny set!;) Wyglądasz pięknie!!:)
    Ach kapelusz kapelusz<33333
    Wszystkiego Najlepszego na Nowy Rok ! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi doll...cool jacket
    Happy new year dear
    Vendy
    NEW POST
    the simple life of rich people blog
    Twitter @simpleliferichP
    Instagrna @thesimplelifeofrichepeople

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem czemu ale mam okropne wrażenie że bloga załozyłaś dla pieniązków, a to że tak często piszesz że to z pasji wcale mnie do tego nie przekonuje. Sama nazwa bloga jest "zpapugowana" od najsłynniejszej blogerki w Polsce madam juliett. wiadomo że odniosła ona wielki sukces...
    Pozatym jesteś taka słodka i milutka, życzę milutkiego, cieplutkiego dnia, pozdrawiam itp itd, raczej nie jest to prawdziwe...
    Nie piszę tego złośliwie, ale troszkę mdła jesteś, Twoja otoczka też a kopiowaniem kogoś innego daleko nie zajdziesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. może zacznę od tego, że bardzo dziękuję za szczerą opinię. Bloga nie założyłam dla pieniążków, ponieważ żadnych korzyści pieniężnych z niego nie mam ;) Poza tym uważam, że jeżeli coś robi się tylko i wyłącznie z chęci zysku to nie da się zbyt wiele osiągnąć, a to, że prowadzenie bloga jest moją pasją i podkreślam to - nie uważam, aby było w tym coś złego. Jeżeli chodzi o współprace z firmami to ja sama jestem w szoku, że mój blog został tak szybko zauważony, ale ja naprawdę o to nie zabiegałam - jestem za to bardzo, bardzo wdzięczna, bo jest to także zasługa wszystkich, którzy śledzą mojego bloga i wspierają mnie ;)
      Co do adresu bloga to "madame" ma wiele osób, a to, że Maffashion ma taki adres to zupełny przypadek i nie zamierzam nikogo kopiować, ponieważ człowiek nie rodzi się po to aby umrzeć czyjąś kopią tylko żeby być wyjątkowym i niepowtarzalnym. Wracając do Maff to wiele mi do niej brakuje i podziwiam ją za jej kreatywność i styl, ale nigdy nie zamierzałam ani jej, ani żadnej innej blogerki kopiować, bo uważam, że prowadzenie bloga mijałoby się wtedy z celem.
      Jeżeli chodzi o to, że jestem miła, to gdybyś mnie znała, wiedziałabyś, że nikogo nie udaje tylko w codziennym życiu też taka jestem i zawsze taka byłam - ludzie, którzy udają kogoś kim nie są prędzej czy później się zdemaskują więc po co tak kombinować? Uważam, że zawsze warto być sobą i ja właśnie taka jestem, a jeżeli komuś się nie podoba to, że jestem miła to bardzo mi przykro, ale nie będę się zmieniała na potrzeby innych - taka już jestem i taka pozostanę ;)

      Pozdrawiam cieplutko, życzę miłego dnia i jeszcze raz dziękuję za szczerą opinię,
      Estera

      Usuń
    2. Droga Estero, czy słyszałaś powiedzenie "tylko winny się tłumaczy" ? Idealnie tutaj pasuje, aby skomentować Twoją, jakże obszerną wypowiedź. Jesteś miła, trzeba przyznać, ale niestety obserwacje koleżanki powyżej są uzasadnione. Nie jesteś autentyczna w tym co robisz, wyczuwa się pewien fałsz w Twoich wypowiedziach. Śledzę przeróżne blogi modowe i może to zabrzmi brutalnie, ale Twój ma bardzo niski poziom. Częste konkursy, sponsorowane ubrania i poziom pisania postów ("mam na sobie płaszczyk z zary") jest przerażający. Nie oczekuję, żebyś odwoływała się do mojej wypowiedzi, możesz jej nawet nie publikować. Zastanów się tylko czy zmierzasz w dobrym kierunku?

      Usuń
    3. To co piszesz jest troszeczkę niesprawiedliwie i nie zgodne z prawdą. Gdybym nic nie odpisała to osoba, która zawsze "znajdzie dziurę w całym" mogłaby napisać, że jestem niekulturalna i "olewam sobie" szczere komentarze innych osób oraz, że nie potrafię się do nich ustosunkować - w przypadku kiedy odpisałam, też jest źle, ponieważ piszesz, że tylko winny się tłumaczy - w takim razie pozostaje mi napisać tylko jedno I TAK ŹLE I TAK NIEDOBRZE ;) nie da się zadowolić wszystkich, bo jeśli ktoś chce to zawsze znajdzie jakiś szczegół do którego będzie można się "przyczepić".
      Nie wiem dlaczego piszesz, że w moich wypowiedziach wyczuwa się fałsz - bo jestem miła? bo jestem kulturalna i zawsze odpisuje kiedy ktoś prosi mnie o pomoc? Mogłabym wiedzieć dlaczego tak sądzisz? Czy nie wiesz, że jeżeli kogoś nie znasz nie powinnaś go tak "brutalnie" oceniać, ponieważ takie oceny często prowadzą do donikąd i mogą bardzo skrzywdzić drugą osobę?
      Ja na moim blogu niczego nie udowadniam jeżeli ktoś pisze mi szczery komentarz to po prostu na niego odpisuje i nie widzę w tym niczego złego.
      Jeżeli uważasz, że mój blog ma niski poziom, to masz do tego prawo i wcale nie zmuszam Ciebie do tego, abyś tutaj zaglądała. Ja robię to co mogę i robię to z serca a jeżeli komuś się to nie podoba to takie jest życie - każdy ma inny gust ;)
      Jeżeli chodzi o sponsorowane ubrania to wszystkie znane blogerki je mają i jakoś nikt im tego nie wypomina ;) a co do konkursów to pojawiają się na moim blogu od czasu do czasu jak i na każdym innym i również nie widzę w nich nic złego, ponieważ nie szukam dzięki nim sztucznych fanów tylko chce docenić osoby, które śledzą mojego bloga i mnie wspierają.
      Myślę, że zmierzam w dobrym kierunku, ale dziękuje za szczerą wypowiedź.

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
    4. Anonimy zawsze się czepiają, nie ma się czym przejmować, jak to olejesz, nie będą pisać, ja tak mówię, a sama zawsze się denerwuję, ale mówię prawdę, gorzej w zastosowaniu ;p.

      Usuń
  23. kocham twoje stylizacje!
    poszukuję takich butów :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny zwyklaczek. Płaszcz świetny !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny zestaw

    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie się prezentowałaś w Zakopanem!:)
    Wciąż kocham Twoje włosy!

    OdpowiedzUsuń
  27. kochana jak byłam ostatnio to były i nie sa z przeceny wiec być może normalnie będą jako kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  28. hello mr grey:P super super kochana, bardzo podoba mi się kapelusz♥ ♥ ♥ CAŁUSY:*OLA

    OdpowiedzUsuń
  29. Great style !! :)

    I love your sweater :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna stylizacja, śliczna n, a Twoje oczy uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. super zestaw, świetnie Ci w tym kapeluszu!
    płaszcz jest boski :)
    i widoki za Tobą...mmm, zazdroszczę wyprawy :)
    pozdrawiam i wszystkiego dobrego w nowym roku, dużo szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetnie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudownie wyglądasz :))Pozdrawiam i Wszelkiej pomyślności w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  34. pięknie ! ;*
    jak zawsze ;)
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie już niebawen nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. uroczy płaszczyk, kapelusze do mnie nie przemawiają, ale Tobie w nim bosko:)

    OdpowiedzUsuń
  36. wow awesome outfit! i like it! Maybe we follow each other?! Let me know ;) www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam połączenia czerni i szarości <3 ! tunika i kapelusik przecudowne ! zresztą świetnie skomponowałaś całość :)

    pozdrawiam noworocznie :*

    OdpowiedzUsuń
  38. ślicznie kochana, wspaniałe widoki!!!
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  39. Great outfit ! I adore the hat and the boots !

    Http://Fashioneiric.Blogspot.Com

    Coline.

    OdpowiedzUsuń
  40. Tak kochana jest dostępny w sklepie stacjonarnym i on-line to link http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/pl/pl/zara-W2012-s/329009/1048539/KAPELUSZ%20Z%20KOLCAMI

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny zestaw a rzęsy masz przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  42. świetna stylizacja!
    piękne masz włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. góry <3 ślicznie wyglądasz w kapeluszu !

    OdpowiedzUsuń
  44. What a great look, I love your coat so much!

    HTTP://THEREDCOATODYSSEY.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  45. o ja, przepiękna jest ta tunika! I Tobie genialnie w kapeluszu ♥

    OdpowiedzUsuń
  46. Jeju... czytam te komentarze od anonimow i jestem przerazona. Bo są blogerki, ktore są naprawde mdłe, ale Ty jestes naturalna, nie wywyzszasz się, uwielbiam do Ciebie zaglądac, bo zawsze mnie czyms pozytywnie zaskoczysz, nie tylko w kwestii modowej;) Jestes pozytywną osobą i to się widzi;))

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne zdjęcia. Stylizacja genialna!

    OdpowiedzUsuń
  48. awesome blog! i really love it and follow now! keep on blogging! u are gorgeous :) <3

    Pocketful of Dreams - Marc Jacobs Giveaway

    OdpowiedzUsuń
  49. Dziękuję piękna:) buziolki;)

    OdpowiedzUsuń
  50. slicznie wyglądasz :))Masz świetnego bloga :* na pewno będę odwiedzać częściej.
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  51. niema chyba koloru ktory do Ciebie nie pasuje <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  52. I've been seeing your blog for a while and simply love it!!You're amazing!!thanks for visiting my blog by the way!of course I'd like to follow each other!!it would be great!follow you now!
    kisses from Spain!
    http://mixingtrends.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  53. wyglądałaś cudownie :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. check out this giveaway sweetie*
    http://outofthebox-elsa.blogspot.gr/2012/12/sismade-jewelry-and-giveaway.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  55. Thank you for visiting:-) following sounds great:-)

    OdpowiedzUsuń
  56. Zakopane. <3
    Świetna stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Hello dear..,
    I love your inner shirt somuch cool and confy.
    Nice photos you took.
    I followed you ofc,

    see you on my blog.
    Xoxo,Ila

    OdpowiedzUsuń
  58. Kapelusz to taka kropka nad i :)
    Nawet jeśli już to słyszałaś to ja również powiem, że jesteś podobna do Kasi Tusk :)

    pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  59. Ale pięknie! Cudowne masz te butki ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. ślicznie wyglądasz ! :)

    pozdrawiam, Aieaa. ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. woooow i love your look, gorgeous hair and the hat is amazing!
    of course i would love to follow each other!
    so i´m already following!
    kiss,mary
    http://www.maryloucinnamon.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Wyglądasz prześlicznie! Mam nadzieję, że pobyt się udał? :)

    OdpowiedzUsuń
  63. awesome post :)
    im following you by gfc, please check out my blog and i would apreciate your opinion, if you like it follow back :) <3
    http://cathylita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. masz piękne włosy. kolor, długość i w ogóle:) poza tym bardzo fajny płaszczyk i ogólnie cała stylizacja.
    pozdrawiam i dziękuję za komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetne buty! Super wyglądasz, pasuje do Ciebie taka stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Thanks for your comment! Follow you now I hope you'll follow back:) Nice Outfit.

    http://celebritiesandfashionnews.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  67. Lovely outfit!
    Of course we can follow each other :) I'm following!
    Follow back
    x

    OdpowiedzUsuń
  68. No przyznam cudowna stylizacja !
    Torebka ... ♥

    OdpowiedzUsuń
  69. You look great, I like hats. Have a nice day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Thank you, yeah we can follow each other. I'm already following you!

    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Malaysia & Singapore & brunei best on the
    internet blogshop for wholesale & quantity korean accessories, accessories, earstuds, necklace,
    rings, bracelet, bangle & hair add-ons. Deal 35 % wholesale markdown. Ship Worldwide
    Also see my web page: unemployment.ohio.gov

    OdpowiedzUsuń
  72. Thank you for your great comment on my blogspot. I'm very glad to follow each other. I have followed you and hope you can follow back.

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  73. Thank you for your great comment on my blogspot, sister. I really appreciate on your respect on my simple blog. hemm... You are looked so beautiful. I love your outfit so much sister. I'm very glad to follow each other. I have followed you and hope you can follow back.

    fashionrabid.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Hi dear !
    Thank you so much for your lovely comment :)
    I'm so glad you like my blog !

    Your blog is great and pictures are amazing !!
    I'm following you ! If you want you can back me the follow <3

    xxx
    Best wishes

    OdpowiedzUsuń
  75. Płaszcz i tunika - EXTRA!! Zazdraszczm. :D
    Świetnie się prezentujesz. Bardzo mi się podoba. :) To jeden z tych zestawów w który samam bardzo chętnie bym wskoczyła. :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  76. dzięki! To bardzo mile, bo ja tutaj tez zagladam i lubię Twoje stylizacje :) jak bylam tutaj pierwszy raz to spodobal mi sie naglowek bloga;p Płaszczyk jest przecudowny i od dluzszego czasu zamiarzam sobie sprawic podobny ;p

    OdpowiedzUsuń
  77. Przepiękne widoki, śliczna jesteś ♥

    OdpowiedzUsuń
  78. Hello dear, that hat is cool! love the color too..:)
    btw, thanks for visiting me and left comment for me..:D and sure, i'd love to follow each other, i'll follow you first..:)

    hope to hear from you soon..:)
    xoxo
    http://anastasiagoenawan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Zazdroszczę wyjazdu! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Świetna stylizacja, kapelusik nadaje jej góralski charakter :) Do tego widok za Tobą.. Idealnie!
    Poza tym, masz naprawdę piękne włosy. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  81. Przeslicznie, a ten kapelusik dodaje charakteru całej stylizacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  82. piękny płaszcz i bluzka! :)) <3
    enjoyyourcoffeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. You look absolutely amazing. Well done, I love the outfit!
    Best Regards and weekend wishes.
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. love that outfit, are you in the Alps?

    OdpowiedzUsuń
  85. Świetna stylizacja, piękne zdjęcia :) bardzo mi się Twój styl podoba...z pewnością będę zaglądała częściej :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  86. zastanawia mnie fakt dlaczego ja jescze nie mam kapelusza:)))))

    OdpowiedzUsuń
  87. LOVE your jacket/coat! it is so stunning! you look amazing!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  88. O jaaa.... jak ja choruję na ten płaszczyk...!♥♥:) WYglądasz super!!!

    OdpowiedzUsuń
  89. strasznie mi się podoba ten outfit!!!!

    OdpowiedzUsuń
  90. Podoba mi się Twój styl wyrózżniasz się;)

    OdpowiedzUsuń
  91. of course dear
    I'm following you
    thanks!
    I loved the place and the pics.....
    xoxo
    have a nice day too :D

    OdpowiedzUsuń
  92. piękna stylizacja! płaszcz jest cudowny!
    Obserwuje i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń