poniedziałek, 14 stycznia 2013

NEON OBSESSION !


Hej Kochani !! Dzisiejsza pogoda bardzo mile mnie zaskoczyła - nareszcie wyszło słońce i dało mi energie do życia. Kiedy jest ponuro i szaro to najchętniej zapadłabym w sen zimowy i wstała dopiero na wiosnę. Po pierwsze nie cierpię zimna, a po drugie "szaro-burej pogody". Dzisiaj na znak mojej radości mam dla Was bardzo kolorowy i optymistyczny zestaw, w którym główną rolę grają kolory, neony oraz ćwieki. Sweterek z neonowymi wzorami (Myred), który mieliście już okazję kiedyś widzieć na moim blogu, postanowiłam połączyć z jednymi z moich ulubionych letnich szortów, które kupiłam w SH. Dzisiaj nie zabrakło także różnych dodatków, m.in neonowej czapki (H&M), różowej torebki (Sheinside) oraz kilku faworytek w dziedzinie biżuterii, z którymi ostatnio prawie się nie rozstaje. 
Debiut na blogu mają także kozaki z ćwiekami (CzasNaButy), których poszukiwałam już od tamtego roku, ale dopiero ostatnio udało mi się znaleźć takie które odpowiadały by mi w 100% . Całe szczęście, że nastąpiło to przed zakończeniem zimy - w końcu mówi się, że lepiej późno niż wcale.  

POZDRAWIAM CIEPLUTKO !!
ŻYCZĘ WSZYSTKIM MIŁEGO POPOŁUDNIA !! ;)
















Sweterek - MYRED
Spodenki - No Name SH
Buty - CzasNaButy
Pasek - River Island
Okulary - River Island
Czapka - H&M
Torebka - SHEINSIDE
Bransoletki - iloko.pl , Allegro
Zegarek - Geneva (Allegro)

88 komentarzy:

  1. ale tu ładnie u Ciebie...świetny zestaw, bardzo mi się podoba :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam neony, a Twoja czapka jest przecudowna!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak dzisiejsza pogoda "aż chce się żyć!" :) takie piękne słońce, a ja nie miałam fotografa :/ kochana! w tym zestawieniu podoba mi się WSZYSTKO! zaczynając od butów kończąc na Twoich włosach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG love this beanie I want one like that ^^
    kiss and happy day doll
    vendy

    NEW OUTFIT POST
    FOLLOW ME ON:
    the simple life of rich people blog
    instagram @thesimplelifeofrichpeople
    twitter @simpleliferichP

    OdpowiedzUsuń
  5. szalona! super Ci w takich kolorkach:) od razu ożywiasz szarość aury:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się te kolory, aż dodają energii jak się na Ciebie patrzy ! :)

    brightlikesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygladasz zachwycajaco!!! Świetny sweter i czapka!!' Tobie jest tak pieknie w rozu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejny z rzedu outfit, w ktorym ze wszystkim przesadzilas. Wg mnie znow jest tego wszystkiego za duzo: cekiny na okularach, dzety na butach, zegarek, bransoletki na obu nadgarstkach: grube, zlote a do tego kolce. Masz nawet dwa paski! Tak jakbys nie mogla zdecydowac na jedna rzecz i '...a co mi tam, zaloze wszystko' ;) wg mnie daje to troche smieszny i przerysowany efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie, dzis wszystkiego jest za duzo.Wygladasz na przebrana,a nie ubrana.

      Usuń
  9. Szorty i sweterek bardzo ładnie wyglądają :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uroczy sweterek:) przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to widzisz zazdroszczę, bo u mnie koszmarna pogoda.. To zapraszam do siebie na trochę słoneczka w poście :) :P
    A Ty wyglądasz prześlicznie!!:* Sweter to mogłabym od Ciebie pożyczyć na zawsze :P
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz, boskie okularki :).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam ten sweterek :) Rewelacyjnie go zestawiłaś z szortami :)) i świetną czapą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej Estelle, pięknie wygladasz! Twoje kolorowe akcesoria od razu poprawiły mi zimowy nastrój :) Są super energetyzujące!

    OdpowiedzUsuń
  15. Troszkę jesteś "przebrana"

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna fryzurka i boskie buty :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. trochę za dużo wszystkiego, róż, wzory, okulary, cwieki, bizuteria... ja bym z czegos zrezygnowała i byłoby ok :)
    zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam sie 100%! do tego srebrne cwieki i zlote dodatki tez mi srednio grają :)

      Usuń
  18. torebka kompletnie tu nie pasuje do tej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  19. Great sweater!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz, ale mnie najbardziej urzekła czapa i sweterek, szorty są super :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo optymistycznie! czapeczka superancka:D
    buty naprawdę robią wrażenie,takie długie są i tyyyyle ćwieków maja:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana wyglądasz fantastycznie;) zestaw bardzo pozytywny:)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne butki :)
    pozdrawiam też sie mocno cieszę ze słoneczka nad Lublinem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Co tu dużo mówić - super :)

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądasz :)
    Boski sweterek :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  26. great postt!! amazing look, n special your boottss :D

    this is my neww look! i hope you likee !

    kisss

    www.maisonclhoe.blogspot.com.es

    Clhoé

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie wyglądasz;) Oryginalnie i wyróżniasz się, ale o to przecież chodziło;) Okulary są super, sweterek i ta czapka! Jak będziesz mieć czas to proszę zagłosuj w mojej ankiecie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. I love your boots and the top is so great :D
    love the color :)

    PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny zestaw, ale czapka najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wygadasz !
    fajne sweterek i buty <3
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  31. muszę przyznać ,ze pięknie wyglądasz w neonach!
    sweterek boski!
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  32. ładny sweterek!



    zapraszam do mnie na nowy post

    www.POLINEFASHION.pl



    with love <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialny strój! Sweter mnie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna stylizacja ;) <3 Oddaj mi te ciuchy, które masz na zdjęciach są śliczne ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. fajny look czapka i sweterek mega :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny oufit ;) Obserwuję ;P + liczę na rewanż ;p http://fashion-and-the-world-around-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie wyglądasz! Sweterek i bransoletki są boskie *.*
    świetny blog, obserwuję i zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny sweterek i ładne włosy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. buty , czapa i szorty <3 cudownie skomponowana całość ...i Ty piękna jak zawsze <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczny look ;)
    http://okomody.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale świetna stylizacja,wszystko mi się w niej podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  42. topisz swoimi lookami śniegi - pieknie energetycznie az milo patrzec :)

    OdpowiedzUsuń
  43. dziekuje kochana:* cudnie wygladasz,boski sweterek,torebka i czapa<3 :*

    OdpowiedzUsuń
  44. prześlicznie wyglądasz w tym zestawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Love the way you styled this! The boots are awesome! x, Kat

    www.loveandace.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Wyglądasz niesamowicie, dużo kolorów, co uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ślicznie wyglądasz, super stylizacja :)
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak już na lookbooku pisałam - ślicznie, pięknie, kolorowo i do wiosny tęskno ;-) Też się skusiłam na tę czapę. Kolor jest świetny! Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  49. oj, no to u mnie teraz właśnie taka szaro-bura pogoda. ;c
    wyglądasz świetnie, cudny sweterek. ;D

    OdpowiedzUsuń
  50. This pop of neon pink is sooo gorgeous! Hyped also in lookbook my dear!

    ★♡ Step Up Movie Revolution! (^_^) ♡★
    Outfit Post: Step Up Dance Gear
    ... how I loved to dance again!

    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage

    OdpowiedzUsuń
  51. Hi pretty girl,
    Looove your look, your sweater and your beanie are gorgeous!
    Thanks for your comment :)
    Follow u right now, hope u can follow me back!
    xoxo
    http://2minutosblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Pięknie wyglądasz ! Kocham neony ! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. L*o*v*e*d your style!! Thank you for visiting my blog!!! I'm your new follower!! I'd love it if you follow back!! Keep in touch!! Kisses!! :)

    thebeautyfairyblog.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  54. bo różowy jest cool ;)
    Zarąbiście kochana ;)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  55. świetna torebka! Ale masz piękne włosy *_*

    http://kaillaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. You look great! I really like all these pink touches!

    HTTP://THEREDCOATODYSSEY.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  57. Coś masz w ogóle w tej torebce, czy założylaś ją tylko do stylizacji? Bo kiedys pisałaś że bardzo dużo rzeczy nosisz w torebce a ta jest aż wklęsła

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetna stylizacja :) Genialny sweterek :) dziękuje za odwiedziny, obserwuje i zapraszam do tego samego jeśli Ci się u mnie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo optymistycznie i słonecznie! świetna czapa;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Wydaje mi się, że do takich ciuchów lepiej by wyglądały buty typu Emo :) ale ogólnie fajnie :) Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń