wtorek, 29 stycznia 2013

NEON SKIRT


Neonowe ubrania i dodatki były hitem ubiegłego roku, jednak będą nam towarzyszyły także i w tym. Ja mimo mroźnej aury aby nie popaść w zimowe przygnębienie nie rezygnuje z kolorów i neonów nawet o tej porze roku. Z utęsknieniem czekam jednak na przyjście wiosny i kolekcjonuje już neonowe bluzy, dodatki i spódniczki - jedną z nich jest ta, którą mam dzisiaj na sobie (PRESKA). Połączyłam ja z klasyczną czernią - wybrałam m.in hit tej zimy - płaszcz z Zary, ze skórzanymi rękawami.










Płaszcz - Zara
Bluzka - Reserved
Spódniczka - Preska - tutaj
Buty - DeeZee
Torebka - MissWish
Zegarek - GENEVA

92 komentarze:

  1. ślicznie!! < 333


    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna spódniczka;)
    Wspaniale się prezentuje z tą czernią;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta spódniczka jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczka ma cudowny kolor! Jest świetnym akcentem do czerni. Uwielbiam neony! Ale ja bym chciała mieć takie włosy ;p.

    OdpowiedzUsuń
  5. spódniczka ożywiła cała stylizacje,jestem zachwycona :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz ;) Śliczna spódniczka!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Co ci się stało z twarzą? wyglądasz bardzo niekorzystnie na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez zauwazylam, ze Estelle wyglada juz od kilku postow na jakby smutna i zmeczona :(

      Usuń
    2. Kochani - miło, że się martwicie - nie jestem smutna, a raczej zmęczona, ponieważ miałam ostatnio ciężkie tygodnie - na uczelni była sesja i mnóstwo nauki a jest to bardzo trudne do pogodzenia z pracą - obiecują Wam, że to już ostatni taki "smutny" post ;)

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  8. Awesome! I liked the pattern of the skirt!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka cudowna jest ta spódniczka:)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie na Konkurs;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz fenomenalnie, ożywiasz tą zimę swoim lookiem! Zapraszam na nowy post, z dużą ilością zdjęć i krótką relacją z tego jak spędziłam ferie! <3 Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio zakochałam się w kurtkach ze skórzanymi rękawami ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta spódnica ma niesamowity kolor!!! Swietnie Ci w nim!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Spódniczka jest rewelacyjna! Też ją zamówiłam, właśnie czekam za paczką, dzięki tobie wiem, że to był świetny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna spódniczka . Ślicznie wyglądasz :)

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ŚLICZNIE WYGLĄDASZ !!!!!!!

    SPÓDNICA JEST BOSKA :))))))

    OdpowiedzUsuń
  16. jejku, dziewczyno masz cudowne włosy ! pozazdrościć ! ;) świetna spódnica :)
    może obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  17. ostatnio zastanawiam się czy kupić tą spódniczkę czy nie, ale bez dwóch zdań, piękna jest! i nawet widzę, że ma całkiem rozsądną długość... kolejny argument za :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Spódniczka ma przecudowny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  19. nie sposob Cie nie zauwazyc! piekny kolor wlosow, czasem tesknie za moim naturalnym blondzikiem sprzed wieeeelu lat :P

    OdpowiedzUsuń
  20. super strój, spodobał mi się Twój blog (obserwuję ) :)

    OdpowiedzUsuń
  21. La falda es preciosa!!!

    http://stylearua.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooooooooooo jej!! Ale genialna ta spódnica!!! :D Wyglądasz obłędnie!!:)
    Bardzo bardzo mi się całość podoba!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  23. neonowa spódniczka jest świetna !;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Odwazne spodniczka, w takich kolorach trzeba sie dobrze czuc. Wygladasz naprawde fajnie. Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  25. ta spódniczka pasuje tu jak ulał ! super !

    OdpowiedzUsuń
  26. taką spódniczkę chętnie bym przygarnęła:) podoba mi się połączenie kolorystyczne:) zestaw skradł moje serducho:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Great skirt !
    So nice color :)

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  28. Spódniczka jest mega!
    A ty prześliczna :)
    w wolnej chwili zajrzyj do mnie ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak zwykle piękna w świetnej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. z posta na post coraz lepiej! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. od dawna szukam spódnicy o takim fasonie, ale do tej pory niestety nie wpadła jeszcze w moje ręce :)

    spódnica daje świetny kontrast do ponurej zimowej pogody, a w przypadku letnich stylizacji będzie pięknie wyglądać do opalenizny - już sobie to wyobrażam! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. fajnie ożywiłaś strój tą spódniczką

    OdpowiedzUsuń
  33. Gorgeous! Love the skirt :) x


    www.pslilyboutique.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Love the Pop of Neon with all black! You look beautiful. :)

    http://beamoazed.com/
    http://beamoazed.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Spódniczka leży na Tobie idealnie i ma śliczny kolor <3
    pozdr.
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  36. Spódniczka mega, w połączeniu z czarnym super.

    OdpowiedzUsuń
  37. Idealnie! Spódniczka jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie się prezentuje ta spódniczka. Nie wiem czy dobrze by mi w takiej było.

    OdpowiedzUsuń
  39. Jakoś zżółkły Ci włosy, co z nimi robiłaś? Jakaś inna farba?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nic nie robiłam z włoskami - tzn malowałam, ale jedynie odrosty. A więc to, że wyglądają inaczej jest akurat kwestią światła ;)

      Usuń
  40. Wyglądasz na chorą, odpocznij troche

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem - ostatnio miałam mnóstwo na głowie i bardzo dużo nauki, ponieważ miałam sesje i spałam niestety tylko po 3-4 godzinki, ale sesja już powoli dobiega końca więc myślę, że w końcu troszkę odpocznę ;) Dziękuje za troskę.

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  41. I dobrze, że nie rezygnujesz z neonów, bo wyglądasz w nich zabójczo! :) Spódniczka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna spódnica :)


    zapraszam na nowy post

    www.polinefashion.pl

    +obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  43. Spódniczka jest naprawdę rewelacyjna;)

    OdpowiedzUsuń
  44. fantastyczna spódnica :)
    zapraszam do mnie na nowy post :))

    OdpowiedzUsuń
  45. Stworzyłaś niesamowity kontrast, który zresztą bardzo przypadł mi do gustu :) Pozdrawiam,Alice

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczna spódniczka ! I jak ładnie się kontrastuje z czarnym ;)
    Pozdrawiam Daria.

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczna spódniczka!:) Zapraszam na nową notkę :D
    alexaa13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Kolor spódniczki jest rewelacyjny:) pięknie się odbija od czarnego i urozmaica zimowy krajobraz:)
    pozdrawiam:0

    OdpowiedzUsuń
  49. Czy na stronie preski ta spódnica ma kolor neonowa brzoskwinia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - ta spódniczka to kolor NEONOWA BRZOSKWINIA ;)

      Usuń
  50. Fantastyczna spódniczka. Czytałam poprzednie komentarze więc życzę Dobrych wyników i więcej odpoczynku, którego masz teraz za mało :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetna spódniczka! Bardzo fajny blog, trafiłam przypadkiem ale będę zaglądać. Obserwuję, wpadnij do mnie może też Ci się spodoba!

    Pozdrawiam :*

    http://www.voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Gorgeous neon pop! Woot! Hyping it in lookbook too :)
    ★♡ New Post Up! (^_^) ♡★
    Get Ready for Your Prom & Homecoming Parties with eFoxCity.com
    Casual Dainty Chic and Mint Prom-Ready Looks

    ★♡ Ongoing Giveaway (^_^) ♡★
    Ice Goddhez x ROPE Accessories Valentine Giveaway #ChaiChenGiveaways
    ... join this giveaway until February 15!

    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage

    OdpowiedzUsuń
  53. świetna stylizacja <3
    naprawdę bardzo ładnie wyglądasz! :))

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetnie się ubierasz ! :*
    Fantastyczny blog oraz post :D
    Zapraszam do siebie i do obserwowania mojego bloga , oczywiście ja równiez postaram sie zaobserwowac twój blog :p

    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  55. świetnie wyglądasz *.*
    spódnica cudna ♥

    OdpowiedzUsuń
  56. piekna spodniczka;) kolorek cudowny;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Super lity :)

    OdpowiedzUsuń
  58. cudowna, piękna, boska spódniczka! ♥

    OdpowiedzUsuń
  59. spódniczka jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  60. cudowna spódniczka <3
    świetnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  61. wyglądasz super..
    uwielbiam ten Twój płaszcz.. a spódniczka aj..cudna..
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Love your skirt!!

    I'm following you now on GFC! Hope you follow me back :)
    http://beatricemalveda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetnie wyglądasz, spódniczka jest nieziemska <3


    XOXO, elverka

    OdpowiedzUsuń
  64. piękne przełamanie brzydkiej zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Spódnica świetnie ożywiła twoją stylizacje i chociaż nie przepadam za tym kolorem tu wygląda bardzo łzdnie :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Jak zwykle mistrzowsko :)

    Czego używasz do kręcenia włosków?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. Jak zwykle mistrzowsko :)

    Czego używasz do kręcenia włosków?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do kręcenia włosków używam ciepłych wałków BaByLiss ;)

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  68. piękna spódniczka, a zwłaszcza kolor ♥ wspaniale ożywiłaś zestaw :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  69. fajna taka dziewczęca stylizacja:))


    :) http://www.podrozpokrainieherbaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. moge tylko kolejny raz powtorzyc... uwielbiam Cie w neonach ;)

    OdpowiedzUsuń