piątek, 18 stycznia 2013

STUDDED CAP..


Kochani tym razem przygotowałam Wam post z czapką, w której niemal "zakochałam się" od pierwszego wejrzenia!! Jest ona dzisiaj bez wątpienia głównym punktem całej stylizacji i na niej najbardziej skupiłam swoją uwagę. Na pewno będzie mi często towarzyszyła, ponieważ zawiera w sobie wiele moich ulubionych elementów i jest nietuzinkowa oraz niepowtarzalna!! Od dawna poszukiwałam czapki z ćwiekami, ale te w całości "wyćwiekowane" troszkę mi się przejadły i wiele osób już je ma - ta jednak jest zupełnie inna..

MIŁEGO DNIA !! ;)







Czapka - THEMODE
Ramoneska - MANGO
Bluzka - STRADIVARIUS
Spodnie - BLOGGERSHOP
Buty - DeeZee
Bransoletka - Allegro
Zegarek - Geneva

125 komentarzy:

  1. Oj Esti Ty to jesteś szalona :-))
    Ja bym się nie "odważyła" na taką czapę ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. dobra czapka! zdecydowanie lepiej wygląda niż ta cała w ćwiekach, którą wszyscy mają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zdecydowałabym się na taką czapkę, nie podoba mi się, za dużo wszystkiego na niej jak dla mnie, a po za tym jak zawsze świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojoj... ja chyba również nie odważyłabym się na taką czapkę ;p Cała reszta jak najbardziej na "tak" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojoj... ja chyba również nie odważyłabym się na taką czapkę ;p Cała reszta jak najbardziej na "tak" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow ale masz czadową i efektowną czapkę;) super w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nietuzinkowa to ona jest i na pewno :) gratuluje odwagi :) może i bym sie na taka zdecydowała, ale to nie mój styl :)
    Masz przepiękne włosy!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ....uhhhhhhh...love this cap...srunning...really glamorous...
    kiss and happy day
    vendy

    NEW POST
    FOLLOW ME ON:
    the simple life of rich people blog
    instagram @thesimplelifeofrichpeople
    twitter @simpleliferichP

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda jak korona ;)
    świetnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. przegenialnie ! <3 mnie ta czapka się podoba bardzo i sama z chęcią bym w niej pochodziła :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna czapa, super stylizacja pasuje Ci:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna czapa ♥
    Oddaj mi ją! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. mi też się te czapki nie podobają, wolę cwiekowane klasyki :)

    ale zestaw całkiem fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. a mi się podoba i zapewne bym ją założyła :D super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Czpaka nie dla mnie ;)
    Fajne spodnie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś odważna,ale kazdy ma swój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  17. no odjazdowa ta czapka :)genialnie ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przebogata czapa:) nie w moim stylu, ale fajnie błyszczy:):):)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow, ale czapka, pierwsze skojarzenie jakie przyszło mi do głowy to hip hop i bling bling ;) świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  20. jejciu! chcę Twoją czapkę:)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. spodnie masz genialne! I cały zestaw mi się podoba ;)
    Do czapki mam mieszane uczucia, z jednej strony mi się podoba, z drugiej za duży przepych, ale przyznam, że Ci w niej ładnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wierzę! Jest totalnie genialna!

    OdpowiedzUsuń
  23. Adore somuch that studed hat o,O
    I think we can make it by our selve with finding our own metal/gold accecories, can't we?

    Xoxo,Ila:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Odważnie i stylowo :)Czapka jest mega !pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. fantatsyczna czapeczka ! uwielbiam Twoje włosy !

    OdpowiedzUsuń
  26. Woow! Jestem pod wrażeniem czapka jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  27. phi... zatwierdzasz komentarze więc zapewne zostawiasz sobie tylko te schlebiające Ci... wielkie osiągnięcie... po co Ci tyle złomu na tej swojej pustej głowie???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety muszę Cię zmartwić, ale zatwierdzam wszystkie komentarze ;] - chyba, że bez powodu mnie obrażają i wykazują niski poziom osoby "po drugiej stronie". Niestety Ty pisząc, że mam pustą głowę także nie wykazujesz zbyt wysokiego poziomu, ponieważ aby kogoś ocenić to trzeba go najpierw DOBRZE poznać, a tylko osoby bez wyobraźni i dobrych manier piszą takie rzeczy..

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Anonimie zanim coś napiszesz przejrzyj sobie posty wstecz to zobaczysz, że nie tylko te dobre komentarze są dodawane. A pustą głowę to chyba Ty masz pisząc takie rzeczy.. Zal mi ludzi takich jak Ty.. ;D

      Pozdrawiam,
      Ada

      Usuń
  28. Jak zwykle wyglądasz genialnie! Zapraszam na nowy post ;* będzie mi bardzo miło!

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie ładnie wyglądasz w tej czapce, i buciki tu nie pasują

    OdpowiedzUsuń
  30. Your cap is a must!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Such an amazing cap my dear! :)
    Love this! Super cool! :) Hyped it already on lookbook!

    ★♡ New Post Up! (^_^) ♡★
    Flipsters: The Collapsible Flip Flops
    Trusty Feet Buddy when you get tired of shopping and walking around!

    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie przejmuj się głupimi komentarzami tylko rób swoje. Uważam, że to wspaniałe mieć swój własny styl i go pokazywać. Podziwiam Cię ;). Jeszcze pytanko co to ten BLOGGERSHOP ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuje się - Bardzo dziękuje za miłe słowa ! ;* a jeżeli chodzi o BLOGGERSHOP - jest to sklep internetowy ;)

      Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego weekendu ;)

      Usuń
  33. świetna ta czapka !:)
    Pozdrawiam

    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog

    OdpowiedzUsuń
  34. cool

    http://puputnopitasari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. nieziemska ramoneska i spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. wow, wygladasz swietnie! Czapka jest mega oryginalna :)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Czapa naprawde wymiata! Piekna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  38. dzięki :*
    Co do czapek: świetna jest ta Twoja z tego posta!
    ja dziś dodam post i też będzie jedna z tamtych :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bajeczna czapa, zainspirowała mnie do zrobienia czegoś podobnego :)) Pozdrawiam ciepło z nad morza :)

    OdpowiedzUsuń
  40. łał, świetna!
    ale nie wiem ,czy odważyłabym się ją założyć..

    OdpowiedzUsuń
  41. Łał, naprawdę ładnie wszystko skomponowane. Czapkę planowałam kupić podobną, ale jednak sobie jej odmówiłam : c
    Zapraszam do mnie
    http://rainy-wonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. świetnie . ;* masz fajnego blogaa . <33
    http://zycietotylkoinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. kurcze, dzisiaj totalna klapa. Ta czapka niczym sie nie obronila, do tego panterka na butach, bizuteria, wstawki na leginsahc. przebralas sie

    OdpowiedzUsuń
  44. uuuu czapka paskudna...przesycona i buty nie pasują...reszta bardzo fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  45. czapka świetna! :) ale pewnie trochę ciężka ;d

    OdpowiedzUsuń
  46. Jest zdecydowanie lepsza od tej wyćwiekowanej! Też się w niej zakochałam. Wyglądasz wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  47. wow ale Ty fajnie wyglądasz, czapkę to mega oryginalną wyczaiłaś! Myślę, że jako blondynka wyglądasz w tym zestawie jeszcze lepiej! Plusik za odwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  48. tandeta. czapka sie swieci, legginsy sie swieca skora tez a na dodatek buty w panterke. mialo byc blogersko a wyszlo raczej miernie

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja osobiście założyłabym tą klasyczną, którą noszą wszyscy. Gratulacje za odwagę. Odnoszę jednak wrażenie, że masz w sobie tyle pychy, że sama nie wiesz co założyć i pokazać na blogu, że zakładasz po prostu wszystko naraz... Łączysz złoto ze srebrem, ćwieki z cekinami, bluzę dresową z eleganckim płaszczem, itp. Kobieto ubieraj się jak kobieta, a nie jak choinka, bo ogląda Cię mnóstwo ludzi, którzy szukają inspiracji, a nie nietuzinkowej mieszanki próżności.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. łał cudowna czapka !! zmieniłabym tylko tło zdjęć, bloki wszystko psują ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, ze blogi nie są zbyt stylowe. Te zdjęcia z innym tłem wypadły dużo lepiej.

      Usuń
  51. jak dla mnie czapka ma za duzo dodatkow, pozatym wszystko super, jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Un estilo super rockero
    Me gusta

    Besotes suiteros

    OdpowiedzUsuń
  53. Thank you for youe lovely comment on my blogspot. Have followed you now and hope you can follow back.

    xoxo. Have a nice day!

    gossipcaroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. tą czapkę ma dziewczyna z reklamy t-mobile ;) tam ją zobaczyłas czy wczesniej w sklepie ? ale faktycznie odważna, mało kto pewnie by ją ubrał ale wygląda super ! ;) M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie niestety jeszcze nie widziałam tej reklamy, ale jesteś kolejną osobą, która zwróciła na to uwagę więc pewnie skuszę się na to aby ją obejrzeć ;) A czapeczkę zobaczyłam pierwszy raz w sklepie internetowym. Dziękuję bardzo ;))

      Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia ;)

      Usuń
  55. wow, nigdy nie widziałam takiej czapki. fanastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  56. Ty jesteś mężatką? Przyznam że dośc młody wiek jak na za mąż pójście.
    Ale skoro już założyłaś rodzine to może byś pomyślała o dziecku (temu służy małżeństwo) a nie o odchudzaniu........
    A swoich szerokich bioder i tak nie zmniejszysz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacznę od tego, że wnikanie w czyjeś życie prywatne jest bezczelne nie uważasz? Poza tym to, że mam Męża nie znaczy, że od razu muszę mieć dziecko bo za mąż wyszłam z miłości a nie z przypadku i obowiązku. Jeżeli uważasz, że za Mąż wychodzi się tylko takich pobudek to bardzo Ci współczuje, że masz takie niskie wartości..
      Po drugie kto tu mówi o odchudzaniu? Jeżeli masz jakieś kompleksy i nie akceptujesz własnego ciała to nie upoważnia Cię to do wyżywania się na innych.. Mam biodra i co z tego? Czy każdy musi mieć wymiary 90-60-90? Ja uważam, że nie - a mi z moją figurą wcale nie jest źle ;)

      Nie chcę żeby ktoś odebrał moją odpowiedź jako niemiłą, ale myślę, że jeżeli ktoś wchodzi z butami w moje życie prywatne to mam takie prawo, bo dla mnie jest to śmieszne i żałosne.. A Tobie Anonimowa osobo życzę abyś znalazła sobie lepsze zajęcie i skupiła się na ważniejszych rzeczach niż na zawiści i na złośliwości bo takim postępowaniem niczego nie osiągniesz..

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. He he cyba źle mnie zrozumiałaś bo nie było tam napisane że wyszłaś za mąż z powody wpadki, tylko że po to zakłada sie rodzine żeby mieć dzieci.
      Co do odchudzania to ciągle o tym piszesz więc nie wiem czemu miało być to wyżywanie sie na Tobie?
      Tobie również życze żebys znalazła sobie jakieś zajęcie bo ciągle tylko siedzisz na tym swoim fangape, naprawde nie wiem jak i kiedy znajdujesz czas na normalną prace, choć pewnie i tak nie pracujesz zawodowo.
      A co do wtrącania sie do życia prywatnego to nie dziw sie bo sama to swoje życie prywatne tu nam pokazujesz.
      Pozdrawiam cieplutko hehe

      Usuń
    3. Hmm.. nie muszę się tłumaczyć więc nie będę tego robiła ale nie pozostawię tego komentarza bez odpowiedzi, ponieważ po pierwsze rodziny nie zakłada się tylko po to aby mieć dzieci. To czy ktoś chce mieć dzieci czy nie lub kiedy chce je mieć to jego osobista decyzja. Poza tym czy nie uważasz, że Mąż i Żona to też rodzina?
      Co do odchudzania to napisałam o tym raz, a nie ciągle.. masz tendencje do wyolbrzymiania rzeczywistości. A napisałam na ten temat bo wbrew Twoim podejrzeniom - pracuje zawodowo a na dodatek studiuje, a ten temat jest mi bliski ponieważ zarówno studia jak i moja praca w CENTRUM ODCHUDZANIA jest z nim bardzo ściśle związana.
      Co do ostatniego zdania to nie pokazuje życia prywatnego tylko stylizacje - a to bardzo duża i diametralna różnica.. Poza tym jest to jest blog modowy a nie o moim życiu więc wtrącanie się w nie jest naprawdę na bardzo niskim poziomie i jest bezczelne..
      Pisanie "pozdrawiam cieplutko" z ironią też jest bardzo śmieszne, jeżeli kogoś szczerze nie pozdrawiasz to tego nie pisz tylko po to aby pokazać jaka jesteś złośliwa ;]

      Pozdrawiam

      Usuń
    4. Definicja małżeństwa faktycznie jest taka że służy ono do zrodzenia i wychowania dzieci.

      Usuń
  57. Jaka masz ramoooneeecheeee *.*! Oddawaj :P!

    OdpowiedzUsuń
  58. powiem Ci, że czapka jest 'na bogato' ale jak najbardziej pasuje do całości ;)

    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  59. czapka jest genialna- nigdy takiej nie widzialam
    mega stylowa, mega oryginalna
    ♥♥ ♥♥ ♥♥
    pozdrawiam:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  60. czapka jest cudowna!:)
    już od jakiegoś czasu jestem w niej zakochana, ale obawiam się, że nie miałabym gdzie jej ubierać
    wyglądasz cudownie
    buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  61. this cap is pretty amazing!
    xx
    samecookiesdifferent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Me encanta tu gorra!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  63. oryginalnie :)

    dzięki za komentarz, wpadaj częśćiej
    + obserwuję

    pozdrawiam
    awesome-shadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. So funky! :D
    Check out our latest post - Golden Globes: Hair Trends
    Lots of Love
    Chic Factor Team

    OdpowiedzUsuń
  65. Wow, that cap is gorgeous! I LOVE all of the embellishments. Your hair is beautiful too!

    xo Jenny
    www.crazystylelove.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetna, stylowa czapka :) Fajnie komponuje się z resztą stylizacji. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Cool hat and bracelet! I love your jacket too.

    xx kelly

    OdpowiedzUsuń
  68. czym robisz wlosy? lokowka czy prostownica?

    OdpowiedzUsuń
  69. łał czapa jest mistrzem, dawno nie widzialam tak fajnej! :>

    OdpowiedzUsuń
  70. Doskonale Ci w tej czapce.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  71. so cool!! ^^

    Would you like to follow each other?

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  72. No i jest dokladnie jak napisalas w zakladce o sobie "Eksperymentowanie z moda? - Czemu nie!"
    Strasznie ladnie Ci w tej czapce :)
    Pozdrawiam
    MarzonelaStyle

    OdpowiedzUsuń
  73. Great style and beautiful eyes!

    http://nobresonho.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  74. Lovely

    xx Mounia
    www.nonchalantrebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Rockowa dziewczyna! Czapka jest cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  76. wyglądasz świetnie, czapka jest ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Wow mega oryginalna czapka! Masz cudowny kolor włosów!Kurtka też superancka!
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  78. genialna czapka!!! z całą pewnością lepsza od tych całych zaćwiekowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Oryginalna czapka :) i ładne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Rewelacyjna stylizacja !!! Czapka bardzo, bardzo efektowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. o kurdę ; o czapka wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  82. Świetny zegarek a czapka faktycznie nietuzinkowa.

    OdpowiedzUsuń