środa, 23 stycznia 2013

TIGER SWEATSHIRT..


Witajcie Kochani ! Ostatnio pogoda skutecznie uniemożliwia mi dzielenie się z Wami nowościami. Dzisiaj jednak udało mi się wykorzystać chwilę i zrobić kilka zdjęć. Kultowa zielona bluza z motywem tygrysa z jesienno-zimowej kolekcji KENZO cieszy się ostatnio ogromnym powodzeniem wśród fashionistek. W mgnieniu oka znika ona ze sklepowych wieszaków. Mi także bardzo przypadła do gustu, jednak swój tańszy, wzorowany na oryginale  wzór znalazłam w internetowym sklepie VJ-STYLE. Bluzę na pewno zobaczycie jeszcze w innych odsłonach, ponieważ można ją łączyć praktycznie ze wszystkim począwszy od jeansów, skończywszy na różnego rodzaju spódniczkach. 
Dzisiaj do bluzy postanowiłam dobrać czerwone dodatki w postaci spodni oraz czapki, a także kurtkę ze zwierzęcym motywem, którą kupiłam w TopShop.










Bluza - VJ-STYLE
Kurtka - TopShop
Spodnie -Mango
Buty - DeeZee
Torebka - River Island
Czapka - iloko.pl
Pierścionek - H&M

89 komentarzy:

  1. fajnie ;)))

    nEw post

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM


    I INVITE TO ME TOO

    OdpowiedzUsuń
  2. Estelle wyglądasz mega!<3
    kurtka i bluza są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tą samą bluzę :)
    fajna czapeczka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluza jest super, ale jaką fajną kurtkę masz!

    OdpowiedzUsuń
  5. tak bluza zrobiła się bardzo popularna - jest fantastyczna, płaszczy cudo :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak bluza jest bardzo popularna - po prostu jest fantastyczna, płaszczyk cudo :) zapraszam do nas :) M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna ta kurtka w panterkę!

    OdpowiedzUsuń
  8. You look super duper cute sweetie ,

    check out my latest post
    N@NY
    http://nanybuz91.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne zestawienie kolorów!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiscie bluza cieszy sie wielkim powodzeniem wsrod fahionistow i nie tylko zagranicznych, Twoja jest rownie swietna jak innych :)
    Zmieniajac temat to widzie ze moj uteskniony Lublin zasypalo dzis!

    OdpowiedzUsuń
  11. no kochana.. zasypalo nasz lublin niestety... ale ty i tak slicznie na tym tle wygladasz! ten czerwony ma fajny odcien:)! i super buty! drogie? pozdrawiam!www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super jest ta bluza:) w oczy wpadł mi ten cudowny płaszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW to połączenie jest idealnie, widziałam już tą bluzę w wielu wydaniach, ponieważ tak jak napisałaś ma ona ostatnio ogromne powodzenie, ale to jest zupełnie inne. Szczerze mówiąc nie wpadała bym na to żeby połączyć tą zieloną bluzę z czerwonymi dodatkami a wyszło to bardzo fajnie i nie oklepanie. Też się chyba skuszę na tą bluzę bo widziałam ją już w kilku sklepach internetowych ale ta którą Ty wybrałaś z vj-style jest najlepszą imitacją kenzo ;) Jaki masz rozmiar tej bluzy, bo mamy podobną figurę i zastanawiam się czy wziąć S czy M ??
    Kurteczka też jest wypasiona, wiesz może czy jest jeszcze dostępna i ile kosztowała?

    Pozdrawiam,
    Marlena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmiar mojej bluzy to S, jeżeli jednak wolałabyś taką mniej dopasowaną to polecam rozmiar M ;)
      Kurteczka była kupiona w Top Shop w Warszawie na początku ubiegłego roku więc nie wiem czy jest jeszcze dostępna - ja mam rozmiar 34, ponieważ ona miała fason bardziej luźny a ja wolałam dopasowaną ;)

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  14. Smerfetkowa czapka bardzo pasuje do Twojej urody, powinnaś częściej nosić taki model i pierwszy raz widzę Cię w kolorze czerwonym, a szkoda, że dopiero teraz bo bardzo jest Ci do twarzy tym odcieniu. Bluza jest super,jaki masz rozmiar? Długo czekałaś na przesyłkę i czy musiałaś płacić cło, bo słyszałam, że niestety czasem się to zdarza?

    Pozdrawiam ;)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmiar mojej bluzy to S. Na przesyłkę nie czekałam, aż tak długo bo zaledwie 9 dni - zamówienie zostało wysłane 13 stycznia, a 22 stycznia było już u mnie ;) Jeżeli chodzi o cło to nie płaciłam go.

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  15. Masz cudowne włosy!
    świetnie wyglądasz ;*

    Pozdrawiam
    AeM

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz śliczne włosy. Pozazdrościć. :)
    Pozdrawiam i Zapraszam.

    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog
    Proszę polub mnie na FB.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne połączenie, widziałam tę bluzę w wielu wydaniach i Twój pomysł jest cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześc mam pytanko, czemu do sklepu VJSTYLE podajesz link a juz do iloko nie?
    Czy mogłabyś opisać jak sie kupuje w zagranicznych sklepach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do sklepu VJSTYLE podaję link, ponieważ współpracuję z tym sklepem, z iloko.pl nie dlatego też nie mam przekierowania, niemniej jednak zawsze podaję adres gdzie można dostać daną rzecz ;)

      Jeżeli chodzi o zagraniczne sklepy to wysyłam bardzo pomocy artykuł, który krok po kroczku objaśnia jak zamówić coś w internetowym sklepie (są w nim zawarte nawet filmiki):
      http://www.theillest.pl/jak-kupowac-z-zagranicznych-sklepow-internetowych/

      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  19. Fajne połączenie, czerwone spodnie plus czerwona czapka, jednak te spodnie są za krótkie, rozumiem że mogą być one 3/4 ale to nie na taką pogodę. Biorąc pod uwage że masz buciki za kostke a w dalszym ciągu masz gołe ciało na wierzchu to wydaje mi sie że to jest nie trafione. Dziwne że nikt nie zwrócił na to uwagi, ale na wiosnę taka stylizacja może być :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zawsze - świetnie! Widzę, że nie tylko u mnie mrozy i śniegi ;)
    Pozdr.
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej chciałabym abyś podpowiedziała mi jakąś fajną miejscówke w górach,oczywiście mowie o jakimś zakwaterowaniu. widzę że byłaś ostatnio w Zakopanem (a ja wstyd sie przyznać ani razu) dlatego jeśli moglabyś coś polecić,doradzić będe bardzo wdzięczna :)
    Stylizacja bardzo fajna, pasują Ci takie sportowe rzeczy :)
    Dzięki, Izka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście służę pomocą ;) Osobiście moim ulubionym miejscem w Górach jest Zakopane - ostatnio kiedy byliśmy tam z Mężem odkryliśmy świetny pensjonacik niedaleko centrum i bardzo blisko wielu stoków narciarskich do którego link przesyłam poniżej:
      http://e-turysta.pl/willa-malta-pokoje-i-apartamenty-zakopane-101472.html

      Mogę także polecić świetny hotel w Zębie niedaleko Zakopanego - jest to najwyżej położona miejscowość w górach i jest tam naprawdę przepięknie - wszystko jest otoczone górami - ja osobiście uwielbiam takie miejsca, link do hotelu przesyłam poniżej:
      http://www.redyk.pl/

      Mam nadzieje, że te adresy pomogą - jeżeli nie to poszukam wizytówek miejsc w których jeszcze byliśmy i podam namiary - jednak te, które napisałam są najbardziej godne polecenia ;)

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Dzieki za szybką odpowiedź :)

      Usuń
  22. Cz Ty masz doczepiane włosy? Mogłabyś napisać jakiego szamponu i jakiej odżywki używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoje włoski mam naturalne niedoczepiane, jednak poza pracą zajmuje się przedłużaniem włosów, ale sama tylko raz w życiu i to kilka lat temu miałam przedłużone - jest mi to jednak zbędne, ponieważ swoje włosy mam dość długie ;)

      Oczywiście, że mogłabym napisać. Do włosów stosuje kosmetyki firmy TIGI - jak dla mnie nie ma lepszych kosmetyków do włosów !! ;)
      Serie jakich używam to: Szampon i odżywka RESURRECTION (czerwone) na przemian z szamponem i odżywką RECOVERY (niebieskie). Ta pierwsza seria, czyli RECONSTRUCTION jest idealna na słabe i zniszczone włosy, szampon bardzo fajne odbudowuje, oczyszcza i odżywia włosy, natomiast odżywka z tej serii nabłyszcza je, zapobiega puszeniu się, blaknięciu koloru i chroni przed ciepłem, wygładza łuskę włosa, cementuje jego strukturę i ułatwia rozplątywanie. Ja stosuje te kosmetyki już kilka lat i chyba będę im dozgonnie wierna ;)
      Ta druga seria czyli RECOVERY też jest do włosów suchych i zniszczonych, bardzo fajnie je nawilża i sprawia, że są błyszczące i delikatne. Fajnie działa także po wakacjach na włosy, które są zniszczone po słońcem, chlorem i słoną wodą.
      Dodatkowo używam także kulkę z TIGI na objętość włosów - ona nazywa się SMALL TALK i jest super dla takich cieniutkich włosków jak moje, a także na włoski pozbawione objętości.

      Pozdrawiam cieplutko i w razie jakichkolwiek pytań w miarę możliwości służę swoją pomocą ;)

      Usuń
    2. zawracam glowę ale czy mogłabys podać jakis link do tej czerwonej serii? Jest ona na allegro ale ciężko mi znalezć coś konkretnego

      Usuń
    3. Nic się nie stało ;) Hmm.. ja zamawiam prosto z Londynu, ponieważ moja Mama ma salon fryzjerski i ma te kosmetyki akurat ale zaraz coś poszukam i wyślę link ;)

      Usuń
    4. Proszę tutaj na Allegro znalazłam link do zestawu odżywka i szampon po 750 ml - ja też takie duże pojemności mam, ponieważ produkty są bardzo wydaje i naprawdę warto zainwestować:
      http://allegro.pl/tigi-zestaw-resurrection3-szampon-750-odzywka-750-i2947739593.html

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  23. dziewczyno uwielbiam Cię !

    ZAPRASZAM :
    http://crystal-look.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. set setem ale te fotko sa po prostu śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie! Super połączone kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ALE MASZ WIELKIE OCZYSKA :))))
    PODOBA MI SIĘ TEN STRÓJ I TWÓJ BLOG :) OBSERWUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czerwony zawsze świetnie komponuje się z zielonym ;)
    Rewelacyjne połączenie, wszystko tu ze sobą idealnie współgra! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. That sweatshirt is surely awesome dear! :)
    Love the color and the style you did here is great!
    Hyped also in lookbook my dear! :)

    ★♡ Why I love Clothingloves.com ... (^_^) ♡★
    Perfect Office-Friendly Fashion Dresses from Clothingloves.com
    ... and how it's easy to dress up at work with them!

    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajnie wyglądasz i super zdjęcia :)
    Pozdrawiam Maya :*:*

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie wyglądasz :D
    cudna kurtka *.*

    OdpowiedzUsuń
  31. super kurtka <3

    pozdrawiam
    awesome-shadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. cudownie wyglądasz! ;) kurtka na 5+
    zostałaś nominowana, zapraszam ;))

    OdpowiedzUsuń
  33. masz boską kurtkę! Świetna kolorystyka zestawu ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pisałam już kilka komentów i nie dostąpiły zaszczytu akceptacji...przecież wyglądasz jak krasnal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, dobrze... niech Ci będzie wyglądam jak krasnal i właśnie wyruszyłam na poszukiwanie księżniczki Śnieżki.. ;) Nie dodawałam bo są dla mnie śmieszne, ale skoro tak bardzo Ci się nudzi i nie możesz oderwać oczu od mojego bloga to zrobiłam Ci tą przyjemność i dodałam Twój kolejny - oczywiście bardzo "na poziomie", a na dodatek "wiele wnoszący do mojego bloga" - komentarz, abyś nie musiała już trwonić cennego czasu na wchodzenie tutaj co jakiś czas i pisanie w kółko tego samego ;)

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. ale masz mniemanie o sobie, jak można komus napisać-nie możesz oderwać oczu od mojego bloga!!!

      Usuń
    3. Można, bo taka jest prawda.. jeżeli komuś się nudzi, siedzi non stop na moim blogu i pisze mi po kilka tych samych komentarzy na poziomie zerowym to dlaczego nie miałabym użyć ironii w tej sytuacji?

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  35. Thanks so much for your comment!!! We like your kenzo sweatshirt!
    Would you like to follow each other? Let us know.
    KISSES
    http://sharpenstyle.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  36. strasznie mi się podoba Twoja kurtka i włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny zestaw! Mi najbardziej spodobała się kurtka ! jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  38. fajny zestaw i ciekawe zdjęcia! Coraz bardziej podoba Mi się ta bluza:)

    OdpowiedzUsuń
  39. wyglądasz cudownie w tej bluzie ! Prowadzisz ciekawego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiękne zdjęcia, któr dodaja uroku tej świetnej kolorowej stylizacji,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna stylizacja! Jestem nią zauroczona*___* Nigdy wcześniej nie spotkałam takiego połączenia. Super. Widzę ,że słusznie jestem Twoją obserwatorką i czytelniczką ,bo mogę zaczerpnąć stąd wiele inspiracji.:)Mogłabyś mnie zaobserwować? http://pati-lewa-belieber.blogspot.com/ To dla mnie wiele znaczy. Z góry dziękuję.:)

    OdpowiedzUsuń
  42. zazdroszcze bluzy :)
    obserwuje! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. wow, that sweater is absolutely amazing and you're looking stunning, honey

    OdpowiedzUsuń
  44. Zakochałam się w Twojej kurtce, jest świetna! :)
    Poza tym przejrzałam dużą część Twojego bloga i muszę przyznać, że wciąga. Będę tu chętnie zaglądała w poszukiwaniu modowych inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  45. lovely outfit and love your red skinnies!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajnie wygląda połączenie zielonej bluzy z czerwonymi spodniami;) Pięknie wyglądasz oczywiście
    :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne tło, piękne zdjęcia i Ty :3 naprawde solidna praca na blogu ;3 Zapraszam do siebie http://podarta.blogspot.com , mam nadzieję, ze moj blog rowniez sie spodoba :)

    Zapraszam też do udziału w konkursie który aktualnie odbywa sie na moim blogu: http://podarta.blogspot.com/2013/01/styczniowa-loteria.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Heey
    I'm following you♥

    pretty pictures
    nice look ;)

    have a nice look

    kiss

    http://anywaybtfashion.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo ładna kurtka ! ;) Dobre połączenie ;)
    Pozdrawiam Daria.

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo fajnie wyglądasz, rewelacyjnie Ci w czerwonym!
    kurtka cudowna! i dalej zachwycam się Twoimi włosami, no zazdrość ... :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Ahh kocham orginalnosci a najbardziej cos zwariowanego, swojego, jest genialnie!!! :)))
    Zapraszam do siebie .. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  52. śliczne masz włosy:)bardzo mi się podoba ta kurtka i jak ktoś już wcześniej napisał - ładnie Ci w czerwonym:)

    OdpowiedzUsuń
  53. podoba mi się połączenie kolorystyczne :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetna caaała stylizacja :))
    Zapraszam do mnie ;)
    +obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. fajna stylizacja ;d
    obserwuje i licze na to samo ;d
    http://start-alloveragain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Great post, your blog is amazing dear <333
    Would you maybe like to follow each other?
    Love, Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń