niedziela, 27 stycznia 2013

warm winter day...


Witajcie Kochani ! Dzisiaj nareszcie od kilku tygodni wyszło słonko, dlatego też wykorzystałam ten czas aby  zrobić kilka zdjęć. W słoneczne, lecz niestety mroźne dni zazwyczaj nie rozstaje się z ciepłymi parkami - moją ulubioną jest ta z River Island, kupiona jeszcze w tamtym roku. Na co dzień bardzo lubię luźne bluzy w stylu over size - ta, którą mam dzisiaj na sobie przyciągnęła moją uwagę przede wszystkim burgundowym kolorem oraz krojem - znalazłam ją zupełnie przypadkowo na stronie StylePit. Do tego zestawu dobrałam spodnie River Island ze skórzanymi wstawkami, czarną torebkę MissWish oraz jedne z tych, które lubię najbardziej - czarne kozaki z ćwiekami (CzasNaButy).

POZDRAWIAM CIEPLUTKO !! ;)


















Ramoneska - River Island
Bluza - StylePit
Spodnie - River Island
Buty - CzasNaButy
Torebka - MissWish
Naszyjnik (opaska) - No Name

84 komentarze:

  1. jak zwykle po prostu świetnie ;) buty genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach pięknie wyglądasz!!:) Kurcze nabrałam ochoty na jakąś bluzę:) Muszę jakiejś fajnej poszukać ^^
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się twoja bluza!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie! Bardzo mi się podoba!:) szczególnie kurteczka skradła moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great look on a warm winter day my dear! Hyped also in Lookbook!
    Happy weekend!

    ★♡ #ChaiChenGiveaways x ROPE Accessories (^_^) ♡★
    Ice Goddhez x ROPE Accessories Valentine Giveaway #ChaiChenGiveaways
    ... join this giveaway and win prizes from ROPE Accessories!

    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz Kochana. ,,Kupuje'' ten zestaw łącznie z opaską:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się!
    Ogólnie ślicznie wyglądasz:)!

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem na TAK! jak zwykle pięknie i kobieco, mimo luźnej bluzy ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zazwyczaj bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. co tu będę dużo pisać.....wyglądasz Kochana jak zawsze fantastycznie, stylowo:)

    OdpowiedzUsuń
  11. cool boots!!!! i've followed you on GFC~ please visit me and follow back? i think you'll like my fashion/art posts!~

    ||||HEDONIST DRIVE||||



    JOIN my GIVEAWAY to win a FORMAL DRESS! http://hedonistdrive.blogspot.com/2013/01/birthday-giveaway-yes-please.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny look, parka genialna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ładnie Ci w wyprostowanych włosach :) fajne jest połączenie zieleni i burgundu, dobrze Ci w tym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. you're gorgeous! love your studded boots <3

    Metallic Paws- New giveaway up on my blog!

    OdpowiedzUsuń
  15. z takim futerkiem zima nie straszna :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. CUDNIE ;-0)


    new post

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    XOOX

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna kurtka, w stylu militarnym, jak najbardziej Ci pasuje :)

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  18. i bluza i buty i torebka sa świetne ! chcę takieee ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Buty <3 Buty <3 Buty <3
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojj tak, w Lublinie i okolicach w końcu zawitało słoneczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajna bluza :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny zestaw, a najbardziej mi się spodobała bluz mega <3
    zapraszam do siebie..
    jeszcze jedną masz przepiękne włosy :*

    OdpowiedzUsuń
  23. u mnie niestety wszystko powoli zmienia się w chlapę, kurtka jest świetna! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny outfit <3

    pozdrawiam
    awesome-shadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wygladasz!! Bluza jest bardzo ciekawa:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Bluza pięknie wygląda i na pewno bardzo wygodna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. lubię bluzy oversize, a cały zestaw wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  28. cudownie
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  29. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ładnie Ci z prostymi włosami :) tak wydaja sie duzo dłuższe :) stylizacja tez super ! M.

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja, szczególnie bluza przykuła moją uwagę ;) Ciepło i modnie - coś wspaniałego na tą porę roku.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale fantastyczny zestaw!!!! Super wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna stylizacja :)
    a twoje włosy są przepiękne!
    w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetnie ;)

    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Nice top!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. zamiast w nowe szmaty to zainwestuj w aparat ortodontyczny, bo twoje zęby są powykrzywiane, zwłaszcza jedynki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty za to naucz się kultury, bo nie ma jej w Tobie ani troszkę, a w życiu jest ona bardzo przydatna.. ;]

      Pozdrawiam

      Usuń
  37. o obczaję koniecznie te sklepy internetowe :)
    bluza mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetna jest ta ark - CUDOWNY SET CUDOWNY DIEŃ :)

    OdpowiedzUsuń
  39. super bluza! już patrzę co to za sklep ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Na desce to bym chciała umiec jezdzić :D hehe

    Ślicznie wyglądasz ! a buty rewelacja :) dodadaje do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Swietnie wygladasz, kurteczka obledna! Super zestawienie kolorystyczne. Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  42. Thanks for visit my blog!

    http://snb-me.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetnie masz wszystko dopasowane :) A te kolce są zabójcze :)

    OdpowiedzUsuń
  44. kurtka, buty, torba *_____* zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  45. Dziękuje bardzo za odwiedziny;))
    Świetny blog, masz cudowną bluze;))
    Pozdrawiam gorąco

    Obserwuję i zapraszam: http://myfashioonstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. strasznie, ale to strasznie! podobają mi się kozaki :)

    Follow Me www.gointothesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. mega kozaki i Twoje włosy <3
    http://pperoni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne kalosze ;) Wyglądasz bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  49. Rewelacyjnie wyglądasz! ;)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  50. Jakiej dokładnie firmy jest bluza?

    OdpowiedzUsuń
  51. ślicznie wyglądasz, piękne masz włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Biorę się za przekopywanie Twojego bloga... szukam jakiegoż to tuszy używasz. Piękny efekt. Wręcz idealny :)
    Bardzo podoba mi się ta bluza :)


    Pozdrawiam Cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  53. Buty są bardzo nietypowe i oryginalne! Super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  54. Piekna kurtka!+ mega naszyjnik, tez czasem uzywam opasek jako naszyjniki!;)
    Dziekuje i zachecam do obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. baaardzo podoba mi sie bluza!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  56. Idealny zestaw na zime. Modnie i cieplo :)
    Pozdrawiam
    Marzonelastyle

    OdpowiedzUsuń
  57. dziekuje kochana:*
    wszystko świetnie razem się komponuje:)
    jesteś bardzo pomysłowa i lubisz eksperymętować co Ci bardzo dobrze wychodzi :)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  58. Super zestaw, ta bluza, te buty no <3 :)
    Ja też leżę w łóżku, dopadło mnie też :/ ale mam nadzieję, że na weekend wyzdrowieje... i pogodzę spotkanie z egzaminem, który mam w sobotę, bleee
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  59. wow , masz świetne wyczucie stylu 100% trafia w mój gust!!!!
    obserwuję kochana! i zapraszam do mnie do obserwacji!!

    OdpowiedzUsuń
  60. You look absolutely stunning! I LOVE how you styled this outfit! =D

    http://sensiblestylista.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo lubię takie kołnierze. Super wyglądasz!
    Pozdrawiam Maya :*

    OdpowiedzUsuń
  62. wspaniałą masz bluzę!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń