piątek, 15 lutego 2013

Aztec Designs


Witajcie Kochani. Dzisiaj nareszcie udało mi się stworzyć dla Was coś nowego. Ostatnio mam bardzo dużo na głowie i ledwo co ze wszystkim się wyrabiam, ale obiecuję, że już niedługo to się zmieni i na blogu pojawi się dużo nowości. Płaszczyk, który już dobrze znacie, ponieważ kiedyś pojawił się na blogu (Preska), połączyłam z a'la skórzanymi spodniami i nowym różowym sweterkiem w azteckie wzory (SheInside), które były hitem poprzedniego lata. Całość uzupełniłam moimi ulubionymi neonowymi dodatkami w postaci czapki i naszyjnika. Pozdrawiam cieplutko ! ;)






Sweterek - SheInside
Płaszcz - PRESKA
Spodnie - Mosquito
Buty - DeeZee
Torebka - River Island
Naszyjnik - H&M
Czapka - H&M
Zegarek - GENEVA







71 komentarzy:

  1. super torebka

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się prezentujesz, w dodatku trzeba powiedzieć, ze masz na prawdę dobra figurę :)
    A czapkę bym ci podkradla ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor czapki mnie urzekł ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie wyglądasz:) ślicznie ci w różowym:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz!
    Świetny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sweterek jest genialny !<3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam azteckie wzory! rewelacyjnie :) M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię Cie w takich kolorach :) świetny sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz piękny kolor włosów . Sa naturalne ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) niestety kolor włosków nie jest naturalny, ale zbliżony do takich jakie mam naprawdę - farba jaką maluje włoski jest opisana kilka postów niżej.

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  10. bardzo fajnie :)))
    ostatnio zastanawiałam się czy kupić ten sweter ale wybrałam coś innego :P
    ale super wygląda :)))

    ZAPRASZAM NA KONKURS U MNIE NA FACEBOOKU

    OdpowiedzUsuń
  11. świetną masz czapkę <3 całość bardzo mi się podoba ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. wspanialy sweterek stworzony dla Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny ten sweter, butki też. Czapka to prawie świeci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudnie! sweterek obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze wyglądasz fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wygladasz a dodatkowo jest neonowo przez co zima w Polsce wyglada bombowo!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny ten sweterek :) bardzo spodobała mi się również torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sweterek idealny!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. No muszę powiedzieć, że podoba mi się :)
    Świetnie pasują buty i torebka! Nic dodać, nic ująć! Nie przesadziłaś tym razem z dodatkami i to się chwali!!!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. moim zdaniem nie łączy sie srebra i złota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. a gdzie w tej stylizacji mam coś srebrnego? ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
    2. masz srebne wstawki przy butach

      Usuń
  22. jak azteckie wzory mnie do dzis nie przekonaly, tak Twoj sweterek nawet w moim guscie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie Ci w tym różowym czapiszonie :) Widać ,że odżyłaś i masz sporo pozytywnej energii :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Zwracasz na siebie uwagę (pozytywnie). Świetny kolor czapki!

    OdpowiedzUsuń
  25. korci mnie, żeby kupić te buty, oj tak... :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny, luźny zestawik. Torebka za każdym razem wzbudza we mnie zachwyt ;-)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie na cztery zakopiańskie stylizacje. W jednej z nich taka sama neonowa czapa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny sweter! nad tą kurtką już się od dłuższego czasu zastanawiam (Twoja to S czy M?)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój płaszczyk ma rozmiar S ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  28. Łagodne dla oka jest to połączenie różu sweterka i brązu :) Bardzo fajnie !

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie się całość prezentuje :) płaszczyk jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny zestaw! śliczne buty! szukam butów na obcasie do codziennego użytkowania i chciałam zapytać czy te które Ty masz są wygodne? Da radę w nich pochodzić po mieście dłużej niż godzinę?? prowadziłaś w nich samochód?? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Love the print and the color! Hyped also in lookbook my dear! :)
    Happy weekend!

    ★♡ New Giveaway (^_^) ♡★
    Ice Goddhez x Firmoo $30 Each - 6 Total Designer Glasses Giveaway #ChaiChenGiveaways
    Partnering again with Firmoo for this new 1-week only Giveaway!!! Join Now!!!

    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage

    OdpowiedzUsuń
  32. Esterko jak zwykle wszystko dopracowane w najmniejszym szczególe :) ps gdzie robisz tą ramkę z pierwszego zdjęcia? jakiś program mozesz polecic?

    OdpowiedzUsuń
  33. wspaniałe masz botki!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne kolorki ! podoba mi sie bluza !

    OdpowiedzUsuń
  35. mega urocza osoba <3 Podoba mi się zestawienie , tak nie lubię różowego koloru ,a na Tb wygląda fenomenalnie ,z chęcią bd obserwować;) Zapraszm Cię do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Jaka pozytywnaa. stylóweczka ..!!
    ale włosy biją rekordy..♥

    Zapraszam do mnie :)
    Obserwujemy..? ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna stylizacja.
    Buty, torba - ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Estelle, sweterek jest prześliczny!<3
    faaajjny look!<3
    :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Czapke bym zmienila, bo troche sie gryzie ze swetrem, ale reszta jest ok.

    Pozdrawiam,
    Mila

    OdpowiedzUsuń
  40. super!
    uwielbiam Cię w tej czapce :) megaaa :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. różowy to twój kolor, wyglądasz przecudnie :-) uwielbiam takie duże kaptury!
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  42. dawno nie zaglądam:)
    jak zwykle perfect <3
    Zapraszam do mnie na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  43. W Aberdeen jest tak ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. o, mam bardzo podobne buciki! Właśnie dziś w nich byłam ;d
    torebki wciąż zazdroszczę! a do tego sweterka, świetny jest ;d

    OdpowiedzUsuń