poniedziałek, 25 lutego 2013

Black jacket with studs | NEON



Kochani dzisiaj mam dla Was post, w którym na pierwszym planie jest wymarzona i długo poszukiwana ramoneska z ćwiekami (SheInside) oraz torebka River Island. Ramoneska jest niewątpliwie jedną z moich propozycji na zbliżające się wiosenne dni. Pasuje idealnie zarówno do zestawów eleganckich, jak i codziennych. Dzisiaj postanowiłam ją połączyć z neonową bluzką, która dodała trochę "radości" do stonowanego czarnego zestawu oraz czarną spódniczką. Nawiązując do spódniczek - ramoneska będzie idealnie komponowała się z kolorowymi egzemplarzami, które niewątpliwie będą hitem wiosny i lata.Do zestawu dobrałam dodatki z moimi ulubionymi jak zresztą wiecie - ćwiekami - w postaci torebki i dobrze Wam już znanych bucików z Zary oraz bransoletek. POZDRAWIAM CIEPLUTKO !! ;) 















Ramoneska - SheInside
Bluzka - H&M
Spódniczka - PRESKA
Torebka - River Island
Buty - ZARA
Bransoletki - Allegro | No Name


61 komentarzy:

  1. Moja ulubiona ramoneska :-))
    Esti nie było Ci w niej zimno ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też <3
      Nie - nie było aż tak źle Olunia - przygotowuje się już na wiosnę ;)

      Usuń
  2. RAMONESKA CUDO <3
    całokształt odjazd.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny zestaw :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super ! uwielbiam taki styl :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem, bardzo fajna stylizacja i ożywienie zestawu żywym kolorem bluzeczki:) Do tego te metalowe elementy, ćwieki nadają takiego rockowego charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja! :)
    uwielbiam ćwieki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. zastanawiałam sie nad ta ramoneska teraz załuje,ze jej nie wybrałam bo widzę,że jest idealna;) pieknie wygladasz;)

    pozdrawiam:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. I znow przesadzilas. Cwieki na butach, na torebce, na kurtce i zeby jeszcze 'dobic' ten zestaw to i na obu nadgarstkach :o czesto popelniasz ten sam blad: wszystkiego jest za duzo i wygladasz jak choinka na swieta. Nie jestem hejterem i nie miej do mnie urazy, ale wg mnie to kolejna porazka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popieram, na prawde za za dużo wszystkiego!

      Usuń
    2. Też popieram :(

      Aż oczy bolą od tych błyskotek :(

      Wiem, mogę tu nie zaglądać... ale lubię :)

      pozdrawiam

      Usuń
    3. Nie dość, że za dużo wszystkiego to jeszcze są to rzeczy oklepane na innych blogach. Ileż można patrzeć na ramoneski z ćwiekami, rozkloszowane spódnice czy wstrętne bransoletki z kolcami? Zawiodłam się tym razem, zero inwencji :/
      Pozdrawiam, Kasia

      Usuń
    4. A ja sie dziwie że koleżanka nie została zaatakowana, przecież na pewno napisała to z zazdrości bo sama pewnie wygląda jak 100 kg shrek :)

      Usuń
  9. Pięknie wyglądasz!
    Ja właśnie muszę sobie taką ramoneskę gdzieś znaleźć;)

    OdpowiedzUsuń
  10. boska kurtka i torebka, a te buty chce <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz super ale jak dla mnie troszkę za dużo tego złota :)
    A co do ramoneski to jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Those shoes are killers , amazing ,
    i loved how you styled the whole outfit together perfectly , you are such a cutie ,

    Check out my new post ( Pink Lady + 400 Followers YAY ! ) :-
    N@NY
    http://nanybuz91.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniałą masz ramoneskę!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw, bardzo mi się podoba.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna ramoneska nic dziwnego, że się na nią zdecydowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ćwiekowa dziewczyna! świetnie wyglądasz nity i ćwieki dodają drapieżnego charakteru! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. cudna!! <333333333


    nowy post


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowna torebka :)) ramoneska pierwsza klasa !

    OdpowiedzUsuń
  19. ramoneska wygląda na za mała w ramionach ale to nie zmienia faktu, że jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  20. kurtka fajna, ale moim zdaniem to nieco zbyt wiele się tutaj dzieje, ilość ćwieków i nitów przebiła nawet moje oczekiwania jako miłośniczki rockowego stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. O maj gad, jak dużo ćwieków :) Ale uwielbiam taki rockowo-kobiecy styl :))

    OdpowiedzUsuń
  22. wszędzie ćwieki.. :) ale świetnie to oczywiście wygląda..
    a torebka na prawdę zjawiskowa.. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale śliczny kolor bluzki :)) Ćwiekiii..♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz ! Najlepsza kurtka i torebka :D

    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Moc ćwieków :P Kurtka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. buty i torba po prostu oszałamiające a zresztą wszytsko a najbardziej Twoje wlosy <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak drapieżnie! :) Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. U rock girl! :)
    kurcze...tak chciałam ta kurtkę (za każdym razem gdy wchodziłam do zary wgapiałam się w nią :D )
    PS : Zapraszam na konkurs w którym do wygrania jest sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. lubię takie cwiekowane zestawy:)fajnie przełamałaś czern neonową bluzką:)

    OdpowiedzUsuń
  30. You're rockin' this look my dear! Love it! The top color balances the rock look but all pretty!
    Hope you can visit me again dear :)

    ★♡ Celebrity Style at the Oscars (^_^) ♡★
    Featuring eFoxCity Accessories - A Product / Shop Review

    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie szkoda Ci kas na tyle ciuchów? non stop kupujesz coś nowego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co? Tobie zazdrość, bo Cie nie stać?

      Usuń
    2. Ona ich nie kupuje, tylko dostaje za darmo od firm, z którymi "współpracuje"
      Kogo normalnego stać na tyle ciuchów...

      Usuń
  32. No, teraz to już przeginasz! Nie za dużo tych ćwieków? Wyglądasz jak świąteczna choinka!

    OdpowiedzUsuń
  33. trochę za dużo tych ćwieków:/kręci mi się w głowie

    OdpowiedzUsuń
  34. Great look
    kss
    =)
    http://tupersonalshopperviajero.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  35. masz super styl! dodaję do obserwowanych♥

    www.aDDuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Obłędną masz tą kurtkę!!:)) Świetny post:)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie wyglądasz ;) Jak dużo ćwieków!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny blog i super stylizacja ! Będę wpadać częściej :)
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie
    http://secondhanddesigner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. genialny outfit :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. duużo tych ćwieków! :) kurtka najbardziej mi się podoba i dobrze wygląda z tą neonową koszulką!

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo kobieca stylizacja;)
    Duże połączenie ćwieków, lecz nie wygląda to źle!;)

    OdpowiedzUsuń
  42. fantastyczny zestaw!<3
    tyle dżetów, wow!<3
    :):*

    OdpowiedzUsuń
  43. powalasz :)! ta kurtka jest po prostu niesamowita !

    OdpowiedzUsuń