czwartek, 21 lutego 2013

Checkered shirt & Fur vest


Witajcie Kochani ! Po tygodniowym zastoju na blogu - wracam do Was. Obiecuję nie robić już takich długich przerw i mimo choroby, która mnie dopadła nie pozostawię Was bez nowości, których mam jeszcze kilka w zanadrzu. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam futrzane kamizelki, których kolekcja w mojej szafie już niedługo jeszcze bardziej się powiększy i przybędzie coś w kolorze białym, czarnym i beżowym. Taka kamizelka to skarb, który pasuje do wielu stylizacji zarówno eleganckich jak i codziennych. 

Tym razem futrzaną kamizelkę postanowiłam połączyć z jeansową kurteczką ze skórzanymi rękawami i bardzo modną w tym sezonie koszulą w kratę ze złotymi kolcami. Do tego zestawu dobrałam burgundowe spodnie, które lubię łączyć zarówno z luźnymi bluzami jak i z eleganckimi koszulami. 

POZDRAWIAM CIEPLUTKO 














Kamizelka - Mosquito
Kurtka - Stradivarius
Koszula - Myred
Spodnie - Reserved
Buty - ZARA
Torebka - Miss Wish
Zegarek - GENEVA
Bransoletki - Allegro / NO NAME


71 komentarzy:

  1. prześlicznie Ci w tej stylizacji :>

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkoooooooooo jest świetne, nic dodać nic ująć!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. kamizelka robi ostatnio małą furorę wśród blogerek ;)
    ja zdecydowanie wolę kraciaste koszule :)

    OdpowiedzUsuń
  4. love all of this look...
    kiss e buona serata
    vendy

    NEW POST!!!
    follow me on:
    the simple life of rich people blog

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniała:))

    zapraszam !



    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej jak się sprawuje ten zegarek, bo jestem nim zainteresowana ? :)




    Przy okazji nie chce spamować, ale bardzo mi zależy żeby dostać pierwszego shinyboxa więc jak byś była tak miła http://shinybox.pl/?ref=2b2faa0 to mój link klikasz w niego logujesz sie i wypełniasz profil piękna Dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie widać jeansowej kurteczki, uwielbiam je, muszę sobie taką sprawić i jeszcze nie znalazłam idealnej ;/ ;/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę tutaj jest link do mojej stylizacji, w której lepiej widać kurteczkę:
      http://stylizacje.pl/stylizacja/t-shirt-jack-daniels-loafers

      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  8. Świetny zestaw ! JA też uwielbiam futerkowe kamizelki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem zauroczona tym futerkiem;)

    pozdrawiam:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie obraź sie ale nie dziwie sie że co i róż dopada Cie choroba jak Ty tak chodzisz ubrana w zime

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cięta riposta ! no ale taka prawda, nic inspirującego w twoich zestawach ostatnio i wieje nudą!

      Usuń
  11. kamizelka robi wrażenie.. :) ogólnie świetny zestaw :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa stylizacja :D

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super! ja też uwielbiam futrzaki! :) Twój jest rewelacyjny, fajnie, że ma kaptur :)
    też mam tą kurtkę ze stradivariusa :)
    pozdrawiam i wracaj do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne i nie banalne połączenie kolorów!

    http://mymirrormakesmymood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Love the vest and checkered shirt!! nice outfit! :)


    xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Pamiętasz kiedyś mówiłaś o śniegowcach, że chciałabyś zakupić :) kupiłaś w końcu? jestem ciekawa bo teraz są duże promocje na takie buty...
    Podobają mi sie one ale jednak trochę sie ich obawiam...uważasz że nadają sie na miasto?
    bede wdziędzczna za odpowiedź
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak pamiętam - kupiłam wtedy te śniegowce tylko, że jednak nie różowe, ale czarne ;) co do ochrony przed zimnem i wygody - to fakt spełniają oba kryteria w 100% ;) a czy nadają się na co dzień? To zależy.. ja np zabrałam je ze sobą w góry i tam swoją rolę spełniały idealnie. No co dzień pozostałam jednak przy EMU z tego powodu, że często jeżdżę samochodem a w śniegowcach było to bardzo niewygodne ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  17. Esti a może byś zrobiła taki post- must have na wiosne :) jestem bardzo ciekawa na co polujesz

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie świetny zestaw zapowiadający wiosnę! :))) Pozdrawiam, Alice

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne buty!ogóle podoba mi się ta stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super :) buty i dodatki - rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjnie wyglądasz!!!
    Buty są cudowne♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna jest ta kamizelka :) masz przepiękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zazdroszczę ci tej kamizelki:) a wyglądasz jak zawsze fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny futrzak! Ja w tym roku zaszalałam i kupiłam chyba z 4 "włochacze" :)
    Cudna torebka <3
    pozdr.
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej z całej stylizacji podoba mi się koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajna stylizacja. Ten zwierzak nam się podoba najbardziej!! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. rewelacyjna kamizelka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. love this fur vest and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Kamizelka bardzo fajna ;d Na pewno ciepła?:D

    OdpowiedzUsuń
  30. całość świetna, fantastyczny futrzak :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kurtkę słabo widać. Tez mam jednego futrzaka w szafie :) Śliczna torba.

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej! Cudowne stylizacje!
    Czy myślałaś o zmianie koloru włosów? ;) Tak sobie rozmyślam, pięknie byłoby ci w jakimś ciepłym brązie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznie / stylowo / modnie się ubierasz ! az milo popatrzeć na twoje zdj!
    + zapraszam do siebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  34. Cześć :) dużo macie blogerek w Lublinie, znasz sie np z Anią Krukowską lub styloly? One też blogują i są z Lublina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam się z Olą ;) a czemu pytasz?

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
    2. bo też są z lublina i mają blogi modowe, dlatego pytam :)

      Usuń
  35. przecudowny zestaw *.*
    butów zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Co sie stało z Twoimi brwiami? Wyblakły Ci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety osoba, która robiła mi makijaż permanentny chyba nie do końca dobrze wykonała swoje zadanie i tak jak słusznie zauważyłaś brwi wyblakły :(

      Usuń
    2. a ile kosztuje taki makijaz z brwi?

      Usuń
    3. Makijaż permanentny kosztuje 600 zł. Nie wiem jak jest cenowo w innych salonach.

      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  37. Tak teraz patrze, Esti Ty masz 23 lata? Bez urazy ale jakoś tak myślałam że jesteś dużo starsza, tzn wyglądasz na starszą
    Hania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mam 23 lata - a na dodatek dopiero co skończone w styczniu ;)

      Usuń
  38. buty <3 świetnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten futrzaczek jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  40. jestem zachwycona połączeniem kurtki z kamizelką , w ogóle na początku myślałam że to całość :)zresztą cały zestaw jest świetny , mega buty , torba i spodnie , cudownie wyglądasz ;*

    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetnie wyglądasz. Mistrzostwo! Bardzo mi się podoba! Liczę, że odwiedzisz mojego bloga i jeżeli Ci się spodoba będziemy obserwować? Pozdrawiam xoxox

    http://voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. I adore your amazing sense of style and your simple approach to fashion.
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny zegarek! :)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Jaki jest rozmiar tej kamizelki ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamizelka ma rozmiar S ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  45. jaki jest rozmiar kamizelki S czy M?

    OdpowiedzUsuń