sobota, 9 lutego 2013

FUTRZAK


Witajcie Kochani ! Dzisiaj mam dla Was stylizacje na troszkę cieplejsze, ale jednak zimowe dni.. 
Jeszcze kilka miesięcy temu, gdyby ktokolwiek powiedział mi, że ja będę chodziła w futerku to na pewno bym nie uwierzyła. Jednak niedawno przy okazji  przeglądania jakiejś gazety modowej (nawet już nie pamiętam której) te "futrzaki" skradły moje serce. Od tamtej pory długo poszukiwałam wymarzonej futrzanej kamizelki i w końcu znalazłam ją w sklepie mosquito. Osobiście jestem z niej bardzo zadowolona ponieważ, można ją połączyć z wieloma rzeczami i jest w miarę ciepła. Do kamizelki dołączyłam mój ulubiony czarny płaszczyk z Zary oraz a'la skórzane spodnie, które także znalazłam w mosquito. Inne rzeczy, które dobrałam do stylizacji to sweterek z Vjstyle, torebka River Island oraz buty, które kupiłam już w tamtym roku - DeeZee.

Pozdrawiam Cieplutko ;)












Futrzana kamizelka - mosquito
Płaszczyk - Zara
Sweterek - VJSTYLE
Spodnie - mosquito
Torebka - River Island
Buty - DeeZee

99 komentarzy:

  1. Ale fajny futrzak, na pewno cieplutki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz fantastycznie !

    http://pococatherine.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyglądasz, futrzak jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. pieknie wygladasz;) fantastyczny futrzak i spodnie;)

    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne butki i futrzak :)
    Zapraszam do siebie : http://naaiko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wyglądasz!!! Uwielbiam sneakresy :), nie posiadam żadnej pary, ale poluję, nie umiem znaleźć ideałów :(.

    OdpowiedzUsuń
  7. futrzaczek pewnie cieplutki! ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudny futrzak, super że ma kaptur! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten kaptur mnie przyprawił o pozytywny zawał serca :D Prześwietna kamizelka!

      Usuń
  9. Twój futrzak skradl nie tylko Twoje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie futrzaki ! Ale ja wciąż szukam swojego idealnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjnie wyglądasz :) futrzak jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W takim stroju na pewno nie zmarzmiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz!
    Futrzak jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna jest ta kamizelka!:) ...torebka skradła moje serducho!:) pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń
  15. te futrzaki są świetne:) niestety nie mam takiej kamizelki w mojej szafie:( zestaw jest genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. jaki misioooo :) nic tylko sie przytulac :))

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam połączenie takiego futerka ze skórzanymi spodniami:) piękny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Absolutely gorgeous! Hyped also in Lookbook dear :)

    ★♡ New Post Up! (^_^) ♡★
    Early Spring New Year Contest with AHAIshopping, win $200!
    Create sets in Polyvore for this contest!

    ★♡ Ongoing Giveaway (^_^) ♡★
    Ice Goddhez x ROPE Accessories Valentine Giveaway #ChaiChenGiveaways
    ... new giveaway, new sponsor, new shop! 'Til Feb. 15 Only!!!

    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietny futrzak i bardzo lubie Twoja torbe :)

    www.sevenwishes.eu
    www.katejano.com

    OdpowiedzUsuń
  20. genialny jest ten futrzak w ogole wszytsko swietnie jak zwykle dobralas i prezentujesz sie oszałamijąco <3

    OdpowiedzUsuń
  21. oh slicznie!! ;))


    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  22. fantastyczna stylizacja, zazdroszczę takiego futrzaka!!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Great look! Love that bag.
    enjoy ^^

    * http://a-taste-of-h.blogspot.com/ *

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podoba ten zestaw !Uwielbiam futerka, a Ty świetnie wszystko połączyłaś! Miło się patrzy :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawy futrzak, a płaszczyk cudo!

    OdpowiedzUsuń
  26. oo typowy zestaw lookbookowy <3 /B.

    OdpowiedzUsuń
  27. łaaał, świetny futrzak! ja rozglądam się za białym :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję pięknie! Zestaw jest świetny! Sama z chęcią przygarnęłabym takiego futrzaka :)
    Pozdrawiam
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  29. the fur vest looks great on you! and i love your bag!!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  30. buty i leginsy urocze :* ogólnie ekstra całość!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ty zawsze wyglądasz cudownie :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie kochana, świetna kamizelka, sama się zastanawiam nad jej zamówieniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Futrzak jest cudowny;)
    Wspaniałe połączenie;)) Wyglądasz obłędnie;)
    Pozdrawiam gorąco i zapraszam na nowy post: http://www.myfashioonstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. futrzak cudowny! bardzo fajny zestaw. ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. Rewelacyjny futrzak i to czarno-białe zdjęcie ma w sobie tyle uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. reweelacyjnei wyglądasz , nie wiem czemu nie mogę się przekonać do futerka choc na kims bardzo mi się podoba i z przyjemnością bym ci ukradła go:)))

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam futrzane kamizelki , a Twoja jest szałowa <3 ! świetnie wyglądasz !

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny futrzak ! dobrze ze ma kaptur !

    OdpowiedzUsuń
  39. fajne futerko ;) www.kociolaa.blogspot.com / magda :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Futrzana kamizelka jest niezastąpiona w zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetna kamizelka, uwielbiam futrzaki. ogólnie zestaw bardzo w moim stylu, SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. kamizelka jest rewelacyjna!
    świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  43. ja za futrzakami nie przepadam, ale ty wyglądasz b. ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. mi się niepodobają takie futra:-(

    OdpowiedzUsuń
  45. pięknie wyglądasz, podobają mi się te spodnie i ten nietypowy futrzak! :) Masz cudowne włosy, pozdrawiam i obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  46. Super ten futrzak ;) Wygladasz bombowo!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. futrzak świetny! :) masz piękne włosięta :D

    OdpowiedzUsuń
  48. kurcze, dawno nic nie wywarło na mnie takiego wrażenia, jak ta kamizelka!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. O, Lublin :D Dzieje się coś w końcu u nas :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudowny zestaw! :* Dawno nie widziałam, żeby ktoś tak dobrze wyglądał :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetnie :) piękny masz makijaż:) te futerka widzę ostatnio są bardzo modne;)
    jej jej jak zobaczyłam Twoja gołą nogę to aż mi się zimno zrobiło;p
    Fajnie,że też czekasz na tą torbę co ja:) bo faktem jest,ze jest urocza:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  52. ja w takich futrzakach wyglądałabym jak jaskiniowiec jakiś - moja figura się do tego nie nadaje..;P

    Jesteś chyba jedną z niewielu dziewczyn, na których skórzane leginsy świetnie wyglądają!!:)

    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetny look, Twój futrzak jest fenomenalny i idealnie wygląda ze skóra!:)

    OdpowiedzUsuń
  54. lovely look, I love your fur vest!

    OdpowiedzUsuń
  55. Takie skórzane spodnie chodzą za mną od dawna, a z futerkiem prezentują się genialnie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się ta torebka ♥ obserwuję , jak znajdziesz czas zapraszam do mnie:) http://modajestnaszapasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Futerko bardzo ładne wyglądasz bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  58. bardzo przyjemny look! futrzak jest nieziemski!

    OdpowiedzUsuń
  59. bardzo podoba mi sie zestawienie butów i torby! One same w sobie też mi się podobają! Ten jasny futrzak jest jeszcze ładniejszy od mojego ciemnego ;d

    OdpowiedzUsuń
  60. Ile dałaś za ten płaszczyk??pliss o odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płaszczyk w Zarze kosztował 699zł - jednak jeżeli chcesz znaleźć tańszy odpowiednik to teraz jest ich mnóstwo na Allegro oraz w sklepach internetowych (a przynajmniej było), a od tego mojego z Zary różnią się chyba tylko tym, że mają a'la skórzane rękawy ;) nie porównywałam na żywo jednego i drugiego, ale tak słyszałam ;)

      Usuń
  61. Genialny zestaw :) Wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetny futrzak, legginsy i torba! Bardzo mi się podoba ta zimowa stylizacja:)))
    Również zapraszam na nowego posta:) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  63. Kamizelka prezentuje się fantastycznie :)
    Hmm, może i ja sprawię sobie takiego futrzaka ?

    OdpowiedzUsuń
  64. futerko jest śliczne!! bardzo na tak!<3
    Estelle zdjęcia robiłaś na Ruskiej??czy mi się wydaje?:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;)
      Tak zdjęcia były robione na ulicy Ruskiej na moście.

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  65. Masz świetne włosy :) jak farbujesz to można wiedzieć jaką farbą?

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetny futrzak. Widać ,ze się rozwijasz jeśli chodzi o stylizacje;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Jest futrzak, jest zachwyt.

    OdpowiedzUsuń
  68. tak tak, również jestem z Lublina:))

    OdpowiedzUsuń
  69. lovely post and blog honey <3 we should follow on GFC and bloglovin :) let me know I'll follow back <3
    New post is up on my blog
    oxoxoxo
    Marie

    OdpowiedzUsuń
  70. Ostatnio często trafiam na tego futrzaka i nie ukrywam, ze skradl moje serce! Jest genialny. Twój zestaw i wlosy- super! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Futrzak super, a kaptur jaki ma urok!:)
    masz przesliczny kolor włosów:)

    +obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  72. rewelacyjny jest ten futrzak idealnie do ciebie pasuje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  73. świetny futrzak też się skusiłam :)

    http://nc-look.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Podobają mi się takie kamizelki, ale niekoniecznie futrzane ;)
    Spodnie są mega ♥

    OdpowiedzUsuń
  75. Urocze to czarno-białe zdjęcie!
    A futrzak również prezentuje się rewelacyjnie, szczególnie z założonym kapturem, mega cieplutko musi być. ;3

    OdpowiedzUsuń
  76. świetnie wyglądasz w tym futrzaku! :)

    OdpowiedzUsuń
  77. futerka z kaputrem są świetne!! Cieplutkie i bardzo na czasie! Idealne na taką pogodę jaką mamy teraz..:)
    independent-am-place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. boski futrzak!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Niesamowity ten futrzak! Ogólnie cały strój świetny!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    www.filmowe-abecadlo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Bardzo fajnie wyglądasz w tym zestawie. Chyba jeden z najlepszych jakie miałem okazję tu zobaczyć :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  81. Też mam futerko i jestem bardzo zadowolona, jest mega ciepłe ;)
    Super wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. Jaka piękna stylizacjaa!
    Mega futro<3

    OdpowiedzUsuń
  83. piękny futrzak:)i masz torbke na którą polowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  84. jaki rozmiar kamizelki masz na sobie . Jeśli można wiedziec :)

    OdpowiedzUsuń