niedziela, 3 lutego 2013

Gold Leaf


Witajcie Kochani. Dzisiaj mam dla Was propozycję bardzo mi bliską - zwykłą i codzienną. Od dawna poszukiwałam czarnych leginsów w złote wzory - niestety żadne nie przypadły mi do gustu.. Ostatnio jednak, podczas pobytu na Śląsku odwiedziłam Tk Maxx i  znalazłam idealne leginsy. Skusiły mnie swoim wyglądem oraz ceną - 49 zł. Dołączyłam do nich złoty sweterek z Mango oraz klasyczny płaszcz ZARA ze skórzanymi rękawami - tegoroczny ulubieniec blogerek. Do zestawu dobrałam jedne z moich ulubionych czarnych bucików oraz torebkę z Mango, która często towarzyszy mi na co dzień.

POZDRAWIAM CIEPLUTKO ;)








Płaszcz - Zara
Sweterek - Mango
Leginsy - TK Maxx
Torebka - Mango
Buty - DeeZee
Naszyjnik - Cubus


58 komentarzy:

  1. ten płaszcz jest boski !!!



    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Twoje włosy, wyglądają fantastycznie! Legginsy świetne, szkoda ze nie mam TK Maxxa bliżej mnie... ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. kolejna świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe legginsy :)

    brightlikesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach ten płaszcz...Boski jest! Fajnie to wszystko połączyłaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny sweterek i naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niebanalnie i nienagannie - to jest to!

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz :)Kurtka jest świetna, no i legginsy ...bardzo ciekawe zestawienie :)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. super Kochana wyglądasz:) świetne masz legginsy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Świetne masz te leginsy!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. fakt, ten płaszcz został ulubieńcem blogerek ;) leggi i sweter bardzo mi sie spodobały ! Super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  12. za taką cenę takie piękne legginsy! Widzę, że można znaleźć fajne rzeczy w tk maxxx :) Świetny outfit ! Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja!
    Legginsy są mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ten plaszcz jest zarábisty <333

    OdpowiedzUsuń
  15. kolejna świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Really cool outfit my dear! Nice leaf designs too! Great styling :)


    ★♡ New Post Up! (^_^) ♡★
    Outfit Post: ~ Pink Paradise ~
    Every girl needs pink in her wardrobe!

    ★♡ Ongoing Giveaway (^_^) ♡★
    Ice Goddhez x ROPE Accessories Valentine Giveaway #ChaiChenGiveaways
    ... join this giveaway until February 15!

    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage

    OdpowiedzUsuń
  17. This is such a fantastic outfit!

    HTTP://THEREDCOATODYSSEY.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw, ale "najświetniejsze" są legginsy <3
    pozdr.
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny naszyjnik :)


    Dziękuję Ci za odwiedziny i miły komentarz!


    Pozdrawiam P.


    www.POLINEFASHION.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. No no jak zwykle świetnie, leginsy cudeńka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Me encanta el look, los leggings son geniales!!!

    http://stylearua.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  22. Legginsy naprawdę świetnie, idealnie pasują do całości stylizacji! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Looooove that bag!!!!
    KISSES
    http://sharpenstyle.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  24. zachwycona jestem swetrem i legginsami - świetnie się komponują! ;)
    torebki zazdroszczę! ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. legginsy są genialne, świetnie pasują do reszty, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  26. Czy będziesz może robić jakąś wyprzedaż szafy?
    Przyznam z jest pare rzeczy które bym z chęcia wzięła do sibie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że niedługo tak ;)
      Jeżeli jesteś zainteresowana jakąś szczególną rzeczą to proszę o kontakt mailowy ;)

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  27. i love your coat dear! you look stunning! xx

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam manię na ciekawe wzory na legginsach, Twoje są świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne leginsy i piękne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Super zestawienie!!!
    Bardzo podobają mi się: sweterek, legginsy i naszyjnik:)!!!
    A naszyjnik to z nowej kolekcji Cubusa?:)

    OdpowiedzUsuń
  31. odważne legginsy
    Super stylazcja niby spokojna , ale jednak z pazurem przez te legginsy

    OdpowiedzUsuń
  32. buty są cudowne, a legginsy świetne ! :3

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem Twoją 666 obserwatorką :) świetna stylizacja, będę wpadać, bo zapowiada się ciekawie. Zapraszam też do mnie i zachęcam do polubienia strony na fb, niedługo będą tam konkursy i rozdania ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialna stylizacja :)
    Legginsy świetne!

    OdpowiedzUsuń
  35. Udko to ty masz :)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetnie wyglądasz:) bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Masz bardzo ladna figurke :D moglabys pow ile masz wzrostu i ile ważysz :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten płaszczyk jest genialny! Chyba poszukam dla siebie podobnego:)
    simple-glam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. dopiero co Cię "odkryłam" ale jesteś fantastyczna ładna i z wielkim poczuciem estetyki. Mam pytanie jaki masz rozmiar tego płaszcza??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa ;) rozmiar mojego płaszczyka to S ;)

      Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia

      Usuń