sobota, 2 lutego 2013

Post kosmetyczny - włosy, skóra, make-up


Witajcie Kochani. Dzisiaj mam dla Was post o zupełnie innej tematyce niż zawsze. Z uwagi na to, że zadajecie mi często pytania na temat makijażu oraz pielęgnacji włosów postanowiłam przygotować dla Was pierwszy post kosmetyczny. Mam nadzieje, że odpowie na większość Waszych pytań i do czegoś Wam się przyda ;)

PIELĘGNACJA SKÓRY

Pielęgnacja skóry to tematyka bardzo popularna w obecnych czasach. Każda z Nas uwielbia kiedy jej ciało jest gładkie i przede wszystkim nawilżone. Osobiście uwielbiam wszystko co ma zapach czekoladowy, kokosowy lub podobny do tych np. truflowy. Dlatego też w moim zestawie ulubionych kosmetyków można znaleźć praktycznie same takie zapachy. Czasami jednak lubię też użyć kosmetyków o zapachu truskawki lub połączeniu truskawki i wanilii. 


Masło kakaowe ZIAJA - to chyba jeden z moich ulubionych produktów. Uwielbiam go za jego konsystencję i piękny zapach. Idealnie służy jako balsam, ponieważ skóra jest po nawilżona, gładka i pachnąca. Używany na słońcu lub podczas opalania w solarium nadaje skórze delikatny brązowy odcień.


Kolejnym niedawno odkrytym przeze mnie produktem jest krem do masażu mleczna czekolada marki NOREL. Ja używam go jako balsamu, ponieważ ma świetne właściwości nawilżające. Skóra jest po nim gładka i odżywiona. Producent twierdzi, że chroni skórę i zapobiega przed jej wysuszaniem - póki co naprawdę mogę się z tym zgodzić.


Peeling do ciała - szczerze mówiąc uwielbiam peeleingi do ciała!! Skóra jest po nich gładka i oczyszczona. Najczęściej wybieram te gruboziarniste, jednak ostatnio moim odkryciem jest migdałowy peeling FERMONA. Pomimo tego, że jego formuła jest żelowa i drobnoziarnista to jestem z niego bardzo zadowolona, ponieważ fajnie wygładza skórę,ściera martwy naskórek i pozostawia na skórze piękny migdałowy zapach.


Kolejnym balsamem, który używam na przemian z masłem kakaowym ZIAJI oraz kremem mleczna czekolada NOREL jest - nawilżający balsam GARNIER oczywiście o zapachu kakaowym. Tak jak pozostałe przedstawione i uwielbianie przeze mnie produkty ma piękny zapach i sprawia, że skóra jest gładka i bardzo nawilżona. Po dłuższym stosowaniu udaje mu się zapobiegać przesuszaniu nawet bardzo zniszczonej skóry (np. po wakacjach).


Truskawkowy sorbet marki FRUTTINI to moje odstępstwo od "czekoladowej normy". Jeżeli chodzi o nawilżenie skóry to bardziej polecam propozycje przedstawione wcześniej. Ten produkt cenie jednak za jego prześliczny zapach oraz piękne mieniące się drobinki jakie pozostawia na ciele. Na zdjęciu macie widoczną jego konsystencję. Zapach utrzymuje się bardzo długo a drobinki pięknie mienią się w słońcu. Produkt idealny na zbliżające się lato.


Nieodłącznym elementem pielęgnacji jest także oliwka w żelu - najczęściej stosuje oliwkę Johnsons Baby. Trzeba jednak z nią uważać, ponieważ spotkałam się z opinią, że troszkę uczula. Ja osobiści takiej sytuacji nigdy nie miałam a tą oliwkę cenie przede wszystkim za jej delikatność i właściwości nawilżające skórę.



WŁOSY
Jest to temat, który z całą pewnością interesuje Was najbardziej, dlatego też przedstawię Wam pokrótce kosmetyki, którymi pielęgnuje moje włosy. Jednak na początek odpowiem na pytanie które zadajecie najczęściej a mianowicie jakiej używam farby do włosów - otóż jest to farba profesjonalna z serii Wella Color Touch kolor 10/6 z aktywatorem 4+




Drugim najczęściej zadawanym przez Was pytaniem jest to, czym robię loczki.
Do robienia loczków używam ciepłych wałków (termoloków) marki BaByLiss. Możecie je dostać w wielu sklepach AGD i RTV oraz na Allegro, dla ułatwienia przesyłam Wam link na Allegro do produktów BabyLiss ALLEGRO- BaByLiss. Te termoloki są naprawdę rewelacyjne i mogę je z czystym sumieniem polecić, ponieważ nie są drogie a to urządzenie na lata. Moje to już przeżytek, ponieważ w moim domu goszczą już jakieś 12 lat (szczerze mówiąc nie pamiętam, ponieważ to zakup mojej Mamy), ale nigdy nie miałam z nimi problemu.Wystarczy je nagrzać (ok 10 min) zakręcić na 5 min i fryzura gotowa ;)
Do utrwalenia loków od 6 lat jestem wierna temu samemu lakierowi do włosów - Qualify. Jest naprawdę rewelacyjny, ponieważ bardzo mocno utrwala włosy, a nie skleja ich tak jak to robią niektóre lakiery. Jestem z niego zadowolona także dlatego, że ma bardzo ładny zapach i sprawia, że włosy błyszczą.


Szampon i odżywka... Jeżeli chodzi o szampony i odżywki do włosów to także od kilku lat jestem wierna jednej firmie, a mianowicie TIGI. Są to kosmetyki, które zostały wymyślone przez zespół dyrektorów artystycznych Toni&Guy. Uwielbiam je przede wszystkim za ich przepiękne zapachy oraz za jakość. Przetestowałam już wiele kosmetyków, ale najczęściej używam tych które Wam dzisiaj przedstawię.
Szampon i odżywka z serii RECOVERY. Ta seria jest przystosowana głównie do włosów suchych i zniszczonych. Bardzo fajnie odżywia, regeneruje, nawilża i nabłyszcza włosy. Ponadto chroni włosy przed blaknięciem koloru, wygładza łuskę włosa, cementuje jego strukturę i ułatwia rozplątywanie.
Bardzo lubię także kulkę TIGI Small Talk na objętość włosów. Wystarczy jedna mała pompeczka na wilgotne włosy i naprawdę po wysuszeniu wyglądają zupełnie inaczej. Dodatkowo jak każdy produkt tej linii pięknie pachnie!





TROCHĘ NA TEMAT PIELĘGNACJI TWARZY / MAKE-UP

Kochani nie jestem w stanie pokazać Wam wszystkich moich kosmetyków, ale opiszę te które używam najczęściej i z których jestem bardzo zadowolona. 


Podkłady: L'Oreal Infallibne Make-up , RIMMEL MATCH PERFECTION

Na pierwszym miejscu zdecydowanie stawiam podkład  L'Oreal Infallibne Make-up. Dla mojej cery jest rewelacyjny. Idealnie kryje, matuje i jest bardzo trwały. W wielu opisach możemy znaleźć informację, że utrzymuje się do 16 godzin - to faktycznie jest prawdą. Ja stosuje go już bardzo długo i przyznam szczerze, że lepszego podkładu od tego nigdy nie miałam. Na lato mój odcień z tej serii to 250, natomiast na zimę - 200.


Podkład RIMMEL MatchPerfection - szczerze mówiąc fluid ten trafił w moje ręce za sprawą przeceny jaka miała miejsce w Rossmanie, ponieważ tak jak mówiłam najlepszym fluidem jak dla mnie jest ten L'Oreal. Jednak ten fluid także jest godny polecenia, ponieważ ma bardzo delikatną konsystencję, fajnie matuje skórę i jest bardzo delikatny. Jego jedyny minus jest taki, że troszkę świeci się po nim buzia.


Puder - na zimę wybieram jaśniejsze odcienie pudru i łącze je delikatnie z bronzerem do twarzy. Od kilku miesięcy używam wspaniałego jak dla mnie pudru BOURJOIS Bio Detox Organic. Polubiłam go przede wszystkim za za jego naturalną formułę, która daje odczucie delikatności. Poza tym puder jest bardzo trwały i doskonale matuje skórę. Jego dodatkowym atutem jest innowacyjne, zgrabne i wytrzymałe pudełeczko. Mój odcień to 52 Vanilla.


Róż do policzków - do policzków używam najczęściej różu CATRICE w letniej limitowanej kolekcji Revoltaire - skusił mnie swoim opakowaniem i odcieniem z delikatnymi brokatowymi drobinkami. Całe szczęście, że zaopatrzyłam się w kilka opakowań, ponieważ niestety seria jest już niedostępna. Czasami używam także różu PAESE - herbaciane wspomnienie.



Pielęgnacja twarzy.... do pielęgnacji twarzy używam wielu kosmetyków, ale te najważniejsze i te z których jestem najbardziej zadowolona to płyn micelarny AA Ultra Odżywienie oraz żel Garnier 3w1.


Płyn micelarny AA Ultra Odżywienie jest idealny do cery suchej, a nawet bardzo suchej. Świetnie oczyszcza skórą i przede wszystkim nie ściąga jej. Rewelacyjnie usuwa makijaż i zastępuje dwa produkty jakimi są mleczko i tonik. Osobiście jestem z niego bardzo zadowolona i póki co nie mam zamiaru wymieniać go na nic innego.


Garnier Czysta skóra 3w1 to połączenie żelu myjącego z pilingiem i maseczką. Uważam, że to naprawdę świetny kosmetyk, ponieważ super oczyszcza skórę. Po umyciu jest ona bardzo gładka i delikatna. Ponadto matowi skórę i nie ściąga jej przy tym. Jako maseczka też działa bardzo fajnie, jednak po zmyciu należy nałożyć jakiś kremik nawilżający.



To by było na tyle Kochani. mam nadzieje, że ten post odpowie na wiele waszych pytań i chociaż trochę będzie Wam pomocny ;) POZDRAWIAM I ŻYCZĘ MIŁEGO WEEKENDU ;)



36 komentarzy:

  1. To masło do ciała z Ziai mnie skusiło, pewnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy post :)
    fajne to masło z Ziai będę
    musiała kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wiesz co Kochana myślałam, że ty masz naturalnie kręcone włosy:) strasznie podobają mi się twoje włosy i chyba jutro wypróbuje te termoloki:) zobaczymy co wyjdzie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wypatrzyłam kilka produktów dla siebie, które zamierzam przetestować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. tez bardzi lubie mleczka z ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super:) fajnie się czytało :) Jak każdy post zresztą :)
    A o tych termo lokach to muszę kurcze pomyśleć ;) Ja czasem na noc robię dwa francuzy i rano mam kręcone włosy :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Masło kakaowe ziaji uwielbiam i również jestem fanka olejku do ciała chociaż nie używam tej w żelu tylko zwyklej id bambino ale po przysznicu czy kąpieli dobrze jest nią natrzeć ciało dzięki temu skora nie tylko jest nawilżona ale również jedrna i elastyczna

    OdpowiedzUsuń
  9. super ;) takie posty także są fajne ;)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. zastanawiam się nad tym pudrem, a poza tym, to super post :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko co kakaowe, czekoladowe jest cudowne ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Baardzo pomocny post:)Zaintrygował mnie truskawkowy sorbet, którego poszukam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, a jeżeli chodzi o truskawkowy sorbet, to można go dostać w drogeriach NATURA ;)

      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  13. Esterka..ciekawi mnie cena tego pudru w kompakcie 8in1 BOURJOIS..pewnie jest drogi, a tak chciałabym go mieć w swojej kosmetyczce. a co do balsamów o zapachu czekolady...to ja tez mam świra ba tym punkcie...ale wydaje mi się że bardziej zakręcona jestem na migdały. Świetny pilling migdałowy..będę musiała sobie taki sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko ja płaciłam za ten puder ok 59 zł, a kupiłam go w drogerii na Śląsku, ale jak się orientowałam w każdej innej drogerii jego cena waha się od 55-65 zł - troszkę kosztuje, jednak naprawdę jest wart swojej ceny ;) A co do pilingu to polecam, jeżeli lubisz migdałowe zapachy to na pewno Ci się spodoba ;)

      Pozdrawiam cieplutko ;*

      Usuń
  14. fajny post:) bardzo lubię tego typu czytanki;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej jak zastosować tą farbe z tym aktywatorem, trzeba to kupić osobno i mieszać?

    OdpowiedzUsuń
  16. Niektóre kosmetyki też posiadam i używam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Seems pretty cool products! Making you more gorgeous my dear!
    Hyped your new look in Lookbook too! Happy weekend :)

    ★♡ New Post Up! (^_^) ♡★
    Outfit Post: ~ Pink Paradise ~
    Every girl needs pink in her wardrobe!

    ★♡ Ongoing Giveaway (^_^) ♡★
    Ice Goddhez x ROPE Accessories Valentine Giveaway #ChaiChenGiveaways
    ... join this giveaway until February 15!

    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam serię kokosową z Ziaji;-)

    dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  19. no to kupuje te walki pewnie jeszcze bede z dlugoscia musiala poczekac ale bede miec :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podkład z L'Oreala jest faktycznie rewelacyjny i jestem również nim zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. zostalas otagowana u mnie na http://fromsarahwithlove89.blogspot.de/2013/02/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Mogłabyś napisać jakie działanie ma ten puder boujaris? Ma bardzo złe opinie na forach a Ty go tak zachwalasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. muszę szczerze przyznać, że nie czytałam o nim opinii na forach, ponieważ z reguły wolę sama coś sprawdzić ;) Puder przede wszystkim bardzo fajnie matuje skórę i dostosowuje się do karnacji skóry, jest przy tym także delikatny. Ja osobiście jestem z niego zadowolona ;)

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  23. a i jeszcze mam pytanko? jaką Ty masz cere? używasz kosmetyków i do tłustej cery i do sychej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam kosmetyków zarówno do cery tłustej jak i suchej, ponieważ mam cerę mieszaną ;)

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. a używasz czegoś na niedoskonałości? czy nie masz z nimi problemów?

      Usuń
    3. W tym momencie nie mam już takich problemów, ale kiedy miałam bardzo pomógł mi płyn micelarny H2O z Biodermy oraz różnego rodzaju maści na receptę. Teraz jak mam jakieś niedoskonałości używam zwykłej maści, dostępnej w każdej aptece (koszt ok. 10zł) - maść nazywa się Benzacne.

      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  24. fajny post, sama również lubię balsam ziaji,ale ostatnio próbowałam jednego firmy dermacol, też całkiem niezły balsam w domodi.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Takiego balsamu jeszcze nie używałam, ale widzę, że jest o zapachu pistacji więc może się skuszę ;)

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  25. PROSZE NAPISZ ILE TRZYMASZ FARBE NA WLOSACH?I CO TO ZNACZY Z AKTYWATOREM 4+?UWIELBAIAM TWOJE WŁOSKI:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Juz znalazlam co to jest aktywator mozesz napisac czy to sie razem kupuje czy oddzielnie jak sie to zastowsowuje plissss

    OdpowiedzUsuń
  27. Gdzie można kupić lakier do włosów - Qualify o którym piszesz w tym poście?
    Mieszkam w Lublinie ale nigdzie mi się w sklepie on nie rzucił w oczy.

    OdpowiedzUsuń