środa, 6 lutego 2013

W oczekiwaniu na wiosnę - neonowe spódniczki

Witajcie Kochani ! Dzisiaj mam dla Was post w którym na pierwszym planie są neonowe spódniczki. Nie wiem jak Wy ale ja od tamtego roku jestem zauroczona neonowymi ubraniami i dodatkami, dlatego też już teraz kolekcjonuje ubranka na lato. Wśród nich znalazły się trzy spódniczki, które tylko czekają na wiosenne promyczki słońca. Neonowe spódniczki możecie znaleźć w sklepie internetowym PRESKA oraz u A.Wiśniewska.  Jak się Wam podobają? 

POZDRAWIAM CIEPLUTKO ;)



 Bluzka - Stradivarius / Kamizelka - River Island / Spódniczka - A.Wiśniewska

 Bluzka z baskinką - Myred

Neonowe spódniczki (kolory takie jak moje oraz inne) są dostępne u A.Wiśniewska / Zegarek - GENEVA



Płaszcz - Zara / Bluzka - Reserved / Spódniczka - PRESKA / Buty - DeeZee / Torebka - MissWish


Bluzka - H&M

Spódniczka - PRESKA

78 komentarzy:

  1. Neonowe spódnice sa swietne!! Idealnie pasują na taka pogodę- przywodza mi na myśl wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie spódniczki:) cudowny kolorek;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się te spódniczki, przeglądałam dzisiaj H&M.UK i znalazłam takie za 5 funtów na przecenie,to jest 25 zl...Bardzo ładnie w nich wyglądasz i pasują ci neony.

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba sobie taką zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mogę się zdecydować, która ładniejsza <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne spódniczki ;)
    Ta stylizacja z jeansową kamizelką i pomarańczową spodniczka jest niesamowita ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Great look !
    This skirts are lovely <3

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie!!!


    zapraszam nowy post

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne spódniczki ! Najlepiej do ciebie pasował kolor pomarańczowy : )
    ps . Zapraszam do mnie : http://naaiko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. W pomarańczowej wyglądasz obłędnie! :-)))
    Obie są śliczne, ale pomarańczka wymiata <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódniczki bardzo mi się podobają i muszę też powiedzieć ze pięknie wyglądasz na zdjęciach w tym liście nie wiem czy to mniejsza ilosc makijażu ale jeśli tak to bardzo cu służy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo taak ! Piękne spódniczki i czuję ze od razu wiosna szybciej przyjdzie !

    brightlikesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. pomaranczowa jest fenomenalna;))
    wyglądasz przepieknie;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie piękne, bardzo Ci pasują:))) Nie mogę się już doczekać wiosny:))
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cute!!

    Sarahvillarim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudnie! Te spódniczki są przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Aaaaaach mi się niesamowicie podobają! A już najbardziej na Tobie!! <3 :) Pięknie je prezentujesz!! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne są!
    Pomarańczowa jest najlepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Spódniczki świetnie kontrastują zarówno z żywymi jak i bardziej ponurymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej urzekła mnie kamizelka, choć wszystko jest cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. spódniczki są wspaniałe! i kolory i fason! kocham spódniczki *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. lubię takie spódniczki, śliczne są

    OdpowiedzUsuń
  23. ta pomarańczowa spódniczka jest czadowa! ma rewelacyjny kolor:D
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne te spódniczki i kolorki też :) oba zestawienia świetne :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. neony na wiosenna pore jak najbardziej na tak. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne te spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. te spódniczki są cudowne i chyba będę musiała sobie taką zakupić:)

    OdpowiedzUsuń
  28. FAJNE SPÓDNICZKI :))

    SZCZEGÓLNIE TA POMARAŃCZOWA !!!

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne spódniczki !:) naszła mnie ochota na nabycie takowej :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ladniutkie, podoba mi sie polaczenie z biala bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. jejku ta pomaranczowa :oooo

    OdpowiedzUsuń
  32. That skirt is really really cute

    http://puputnopitasari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo, bardzo się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  34. prześliczne sa takie spódniczki, już wiem co kupie na wiosnę:)


    Wygraj Shinyboxa w moim urodzinowym konkursie
    http://gosika90.blogspot.com/2013/02/wygraj-shinybox.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Spódniczki są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ile Ty masz lat zeby wszystko pisac zdrobnieniami? ubranka, spodniczki, promyczki, cieplutko.. Ubranka to sie dla niemowlakow kupuje

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny look, pomarańczowa mnie zauroczyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mega są te spódniczki ! Wykonanie prześliczne ;)
    Pozdrawiam Daria.

    OdpowiedzUsuń
  39. boskie są te spódniczki, chyba pomyślę o takiej, bo deficyt w szafie pod tym względem :)
    jak zawsze świetnie wyglądasz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Neonowa spódniczka to moje must have :)

    OdpowiedzUsuń
  41. boskie! chętnie bym Ci je zabrała :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja ogólnie lubię strasznie chodzić w spódniczkach, sukienkach.. :)
    wiesz że są świetne :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. tak chce przywitac wiosnę <3

    OdpowiedzUsuń
  44. ta różowa bardziej mi przypadła do gustu, choć chyba nieco zmienia ona kolor w zależności od światła

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie mogę oderwać od nich oczu są takie świetne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  46. oooo kurczę, piękne są, najchętniej przygarnęłabym każdą

    OdpowiedzUsuń
  47. http://clau-deen.blogspot.com/ Jeśli ci się spodoba , zostaw po sobie jakiś ślad :)
    Na pewno się odwdzięczę :3

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja też czekam na wiosne dzisiaj nawet kupiłam spódnicze i buty oraz zamierzam następne buty kupić:)
    Dodaje do obserwowanych żebyś nie miała szatańskiej liczby ;-)

    OdpowiedzUsuń
  49. obie świetne , nie mam pojęcia która lepsza !

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo się cieszę, że trafiłam kiedyś na Twjego bloga. Dzięki temu dowiedziałam się o ubraniach Preska - mam już sukienkę i neonową spódniczkę. jestem bardzo zadowolona. Pozdrawiam Cię serdecznie :) Iza

    OdpowiedzUsuń
  51. piękne są!:) bardzo mi się podobają:) świetnie w nich wyglądasz:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. piękne te neonki!!!
    Zapraszam do mnie - E, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  53. Spódniczki są świetne i mają piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Podoba mi się krój tej spódniczki.

    OdpowiedzUsuń
  55. cudowne te spódniczki, po prostu wielbię! :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Rewelacyjne te spódniczki !! ;]

    OdpowiedzUsuń
  57. jaki promień koloru w pochmurny dzień, super!!!

    OdpowiedzUsuń
  58. sliczne te spodniczki! z czarnym jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  59. nie no modelka ma takie miny ze tylko usiaść i plakac

    OdpowiedzUsuń