środa, 27 marca 2013

BLACK & GOLD


Witajcie Kochani. W ostatnich dniach znowu troszeczkę Was zaniedbałam, ale niestety śnieg na dworze wiąże się z dużym lenistwem z mojej strony i brakiem jakichkolwiek chęci na wychodzenie z domu w celu zrobienia zdjęć. Mam nadzieje, że to już ostatnie zimne dni. W dzisiejszym poście mam dla Was codzienny wiosenny zestaw. Połączyłam w nim dwie nowości, a mianowicie pikowaną kurteczkę, która urzekła mnie od pierwszego spojrzenia na nią (PresKA). Jest idealna na wiosnę- leciutka i pasująca do wielu różnych zestawów - zarówno eleganckich jak i codziennych. 
Drugą nowością są przesłodkie czarne buciki ze złotym czubkiem (ŚwiatButów24). Na pewno będą mi często towarzyszyły podczas wiosennych dni, ponieważ podobnie jak kurteczka idealnie pasują do zestawów zarówno codziennych jak i na większe wyjścia.
Do dzisiejszego zestawu dobrałam także dobrze Wam już znany t-shirt Jack Daniels, naszyjnik z tegorocznej kolekcji H&M, z którym ostatnio bardzo ciężko jest mi się rozstać, luźne spodnie a'la boyfriendy oraz  "niezniszczalny" zegarek GENEVA.

Pozdrawiam cieplutko i życzę Wam miłego popołudnia ;)















Kurtka - PresKA
Koszulka - NN
Naszyjnik - H&M
Okulary - Ray-Ban
Spodnie - Mexx
Torebka - River Island
Zegarek - GENEVA

69 komentarzy:

  1. wspaniale@!@


    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurteczka, naszyjnik i buciki pierwsza klasa :) pozdrawiam Karolina <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Szalona babo, śnieg za plecami, a Ty w czułenkach!!! Zwariowałaś ;-) Wyglądasz pięknie jak zawsze! Śliczne te buciki!

    OdpowiedzUsuń
  4. kurtka, buty i torebka świetnie się komponują ! :)

    brightlikesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty są naprawdę śliczne ale całość jako stylizacja jakoś tak wszystko z innej bajki i średnio to razem wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Love your jacket

    http://shana-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super! bardzo mi się podoba <3 kurtka jest boskaaa
    i uroczo Ci w tej fryzurze, ale ładnemu we wszystkim ładnie :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. wygladasz fenomenalnie ! , aczkolwiek ja bym zamarzła chyba z 1000x hehe

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak robisz tak świetnego koczka? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz rewelacyjnie.
    a te buty są mega ! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. faktycznie kurteczka jest piękna:)) wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pieknie wyglada granat ze zlotymi dodatkami! Bluzka sama w sobie jest swietna, ale tu przez te napisy chyba zbyt duzo "sie dzieje".. Szkoda byloby np. rezygnowac z naszyjnika, bo wyglada pieknie z cala reszta dodatkow, wiec jak dla mnie ubralabym chyba bardziej "spokojna" bluzeczke;) Ale to tylko moja opinia i pewnie sie czepiam;))) Wygladasz slicznie! Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz Kochana!! butki wymiatają! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Cool! I like your Top and shoes!<3

    http://celebritiesandfashionnews.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczna kurteczka:) Pięknie ci w tej fryzurce kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana jak dla mnie zestaw idealny!Bardzo w moim stylu!Nic bym tu nie zmieniła :)No i świetnie Ci w tak upiętych włoskach :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zgrany zestaw!!!! Wyglądasz cudnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny look podoba mi się :)


    pozdrawiam i zapraszam:

    www.monique-rehmus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie za dużo zdjęć w 1 poście ale i tak bardzo ładnie <3


    Mam nadzieję, że odwdzięczysz się i skomentujesz stylizacje na moim blogu:
    http://exclaimhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądasz! :)
    Piękne te buty <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Wpadły mi w oko buty ;D widzę, że też lubisz zaszaleć z dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna kurtka ale stylizacja nie podoba sie całościowo, za dużo różnych rzeczy. I spodnie dziwnie Ci sie "bufią" przy kroku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie, że nic tu nie zbywa w porównaniu do wcześniejszych stylizacji (np. tych naćwiekowanych). Zauważam nawet skłonność do minimalizmu i jestem bardzo na TAK!

      Fryzurka niby prosta, a tak genialna i twarzowa!

      Świetne buty, kurtka, połączenie kolorów!

      Jak mnie drażniłaś Esterko, tak teraz mnie ZACHWYCASZ!!!

      Oby tak dalej! Pozdrawiam

      Usuń
    2. Minimalizm? no chyba nie przy tym naszyjniku z nadrukami na koszulce.

      Usuń
  23. Wygodne są te buciki? Zastanawiam się na kupnem!
    Zestaw prosty, lekko rockowy, ale całość na "tak" ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. omg you look absolutely fabulous and so stylish!!!amazing shoes

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądasz :) buty są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurtka bardzo mi sie podoba!!! Naprawde jest świetna!!! Poza tym fajnie Ci w tej fryzurze!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. zakochałam się w Twojej kurtce jest świetna :))

    OdpowiedzUsuń
  28. love your shoes and bag. they match perfectly

    http://puputnopitasari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. nie lubię takich czubków :D
    ładna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Love love love this outfit!! The shoes, the bag and your shirt are absolutely amazing!! You look great!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Na tyle zdjęć nie dodałaś żadnego jak wyglądasz z tyłu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyłek jak szafa to po co ma pokazywać

      Usuń
    2. Tyłek jak szafa? Pokaż lepiej Ty Anonimie swoje czterodrzwiowe dupsko, bo zapewne takie masz i chcesz leczyć swoje kompleksy. Idź hejtować gdzie indziej. Dziewczyna raz nie pokazała zdjęć z tyłu i już się czepiasz, nie masz co robić? Żałosne....

      Pozdrowienia dla Estelle =)

      Usuń
  32. nareszcie moje marzenie się spełniło. zmieniłaś krój okularów na taki, w którym wyglądasz baaaaardzo twarzowo. :) proszę Cię- nie wracaj do tamtych ;D w tych jest olśniewająco!

    OdpowiedzUsuń
  33. kurtka, naszyjnik i buty są boskie - całość zestawiłaś perfekcyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna stylizacja! Super wyglądasz ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczne wyglądasz,piękne butki -ciekawa jestem czy wygodne na przechodzenie w nich całą noc??

    OdpowiedzUsuń
  36. Super buty.
    Zapraszam do mnie - blog o odchudzaniu, cwiczeniach, zdrowym trybie zycia i nie tylko ! Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  37. stylizacja swietna, piekne buciki i torebeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Those shoes are awesome! Love 'em! Looks great on casual and even glam evening outfits! :)

    ★♡ Feature: My New Firmoo Eyewear (^_^) ♡★
    Firmoo Retweet to Win Promo
    Want free Eyewear? Check this out!

    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage
    Follow Ice Goddhez via Bloglovin'
    Follow on NetworkedBlogs via Facebook
    Follow me via Google+

    With Google Reader retiring by July 1, 2013; let's follow each other as well on Bloglovin' and/or other networks as an alternative. Thank you dear!

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo ładnie ci w spiętych włosach i stylizacja świetna! pozdr. Marzena ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. REWELACJA! Bardzo mi się podoba. Sama chętnie wskoczyłabym w taki zestaw. :)
    Świetne buty, koszulka i kurtka. :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  41. jaki rozmiar kurteczki? :P bo planuję zakup.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam rozmiar S, a kurteczkę jak najbardziej polecam ;)

      Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia,
      Estera

      Usuń
  42. Lublin, Czechów? Lubie to ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - Lublin, Czechów ;)

      Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego weekendu,
      Estera

      Usuń
    2. Dokładnie tak jak i ja, fajnie poznawać na zdjęciach swoje osiedle ;p
      Może kiedyś się nawet spotkamy ;)
      Pozdrawiam, Monika

      Usuń
  43. Choruje na takie buty...muszę je mieć!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Buty genialne! <3 Zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam pytanie: gdzie zakupiłaś okulary Ray-Ban, ile zapłaciłaś i czy są one oryginalne? Naczytałam się na różnych forach na temat podróbek i wolę tego uniknąć. Bardzo proszę o szybką odpowiedź! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń