sobota, 30 marca 2013

Cocktail Shock Skirt | BOOM...!


Witajcie Kochani! W tym roku zima niestety nam nie odpuszcza, ale mi już tak bardzo znudziły się zimowe zestawy i w mojej szafie czeka tyle nowych rzeczy, że od teraz będę miała dla Was tylko wiosenne propozycje. 
Dzisiaj znów mam dla Was kilka nowości. Pierwszą z nich jest eko skórka Cocktail Shock. Uwielbiam tego typu spódniczki, dlatego też niedługo na moim blogu zobaczycie ich o wiele więcej (muszę się tylko zdecydować jakie kolorki, bo wszystkie są tak piękne, że z chęcią przygarnęłabym do mojej szafy każdą sztukę). Do spódniczki dołączyłam bardzo modny ostatnio pasek ze złotą klamrą, który już dawno przypadł mi do gustu, ponieważ może dodać uroku wielu zestawom. Ja wybrałam ten z dodatkiem ćwieków, które często goszczą w moich stylizacjach, jak zresztą mogliście się już o tym przekonać.
Kolejną nowością jest bluzka z napisem "BOOM", polowałam na taką od dawna, ale w końcu skusiła mnie ta ze strony Sequin - chciałam Wam ją zaprezentować w troszkę innych okolicznościach (przy troszkę ładniejszej pogodzie), ale nie mogłam już wytrzymać i bluzka doczekała się swojego debiutu już dzisiaj.
Dobrałam do niej mój ulubiony ostatnio naszyjnik z H&M oraz ramoneskę, z ubiegłorocznej jesiennej kolekcji MANGO.

Pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłego weekendu! ;*











Ramoneska - Mango
Bluzka - Sequin
Naszyjnik - H&M
Pasek - Blings
Spódniczka - Cocktail Shock
Buty - DeeZee
Zegarek - GENEVA

69 komentarzy:

  1. Hey, dear !

    You look absolutely amazing ! Love the top so much !

    I would be happy if you could visit my blog for the GIVEAWAY: http://amoureusedemode.blogspot.com/2013/03/giveaway.html

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  2. również uwielbiam takie spódniczki:) śliczna ramoneska;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna spódniczka, świetnie wygląda z tym paskiem :)

    Wesołych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uroczo ;))

    zapraszam

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Brr nie jest Ci zimno w samej ramonesce :)?
    Pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta spódnica!!! Uwielbiam takie!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz naprawdę świetnie :) Klamrowy pasek świetnie wygląda.

    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietna ta bluzeczka! i zestawiłas wszystko super jak zawsze. tak z pazurem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ten pasek robi mega wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. i'm totally in love with this awesome outfit!
    it's fucking amazing dear!!!

    www.alicemazzara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ale się odwaliłaś - super!!

    www.pajpeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka długość eko skórki ?

    OdpowiedzUsuń
  13. ah jaka talia !;o osa z Ciebie :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołych Świąt Wielkanocnych! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pasek wspaniały! właśnie takiego szuka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj Estelka Ty Laleczko Piękna! Wyglądasz czadowo!!! <3 niezmiernie bardzo super mi się podoba!!! :)
    buźki :* i Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kilka podobnych stylizacji już było więc trochę nudno jest.

    OdpowiedzUsuń
  18. Tą stylizacją powaliłaś mnie na kolana!!! Keep rockin

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczna jest ta spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale miny strzelasz

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurcze, ta bluzka mi tu troszkę nie pasuje:) Ale reszta wygląda obłędnie:):*

    OdpowiedzUsuń
  22. cudownie jak zawsze :)
    życzę powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny look rozjaśniony bluzką.

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie to połączyłaś :) wesołych !

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądasz, spódniczka i pasek - mega

    OdpowiedzUsuń
  26. Amazing look my dear Estera! Hyped it also in lookbook!
    Cool shirt! Boom :)
    Happy weekend! Happy Easter too dear!

    ★♡ New Beauty Post (^_^) ♡★
    Etude House Precious Mineral SunBB Finish Powder
    BB Cream in Powder Form

    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage
    Follow Ice Goddhez via Bloglovin'
    Follow on NetworkedBlogs via Facebook
    Follow me via Google+

    OdpowiedzUsuń
  27. [TEST]

    Note > In case you got this comment and not the 1st one I posted, it may mean my comments - even in all your past posts (and some other bloggers') appear in the Blogger Spam folder. Too bad :( It's because I leave my links (and a few others I guess) on my signature.

    To get our comments, please go to Blogger > Comments > Spam and then "approve" so our comments will display. Sorry for the hassle. I just figured this out when I checked mine and saw a number of Blogger comments on SPAM and I had to approve them before appearing on my blog.

    Thanks dear! :) Hope you can visit me again too dear!

    OdpowiedzUsuń
  28. mogłabyś dać link do spódniczki? bo na http://www.cocktailshock.pl/ są dwa rodzaje.
    Byłabym bardzo wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. mogłabyś dać lik do spódniczki bo na http://www.cocktailshock.pl/ są dwa rodzaje.
    Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę: http://cocktailshock.pl/Spodnice/Rozkloszowana-DEYNN-eko-skora ;*

      Usuń
  30. super outfit ; )
    pozdrawiam , mwithf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bosko:) spódniczka,kurteczka, bluzka i buty są przepiękne:))
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Byłaś w tej spódniczce jak było cieplej i nie było śniegu?
    Pytam się ponieważ chcę sobie taką sprawić na maturę (mam w tym roku)
    liczę, że do maja śnieg stopnieje i będzie ciepło. Tylko zastanawiam się czy nie będzie w nej za gorąco jak będzie słońce. Co o tym sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
  33. Fantastyczna stylizacja ! :)
    Może wspólna obserwacja? Daj znać :*
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Rewelacja!!!! Też zakupiłam podobną "bombową" bluzeczkę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Świety outfit, 100% trafiony w mój styl. Choć jeszcze nie tak dawno nie byłam przekonana do spódnic z tego materiału, teraz po prostu uwielbiam. A ta bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  36. gdzie można kupic taka bluzke???

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam tą stylizacje, megaaaa <3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakich używasz perfum? Proszę o opdpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prosze odp

      Usuń
    2. Lacoste touch of pink oraz DAWIDOFF Cool Water ;)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
  39. rewelacyjny zestaw! pozdr i zapraszam do obserwowania i do siebie www.swiat-karinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo podoba mi się takie połączenie :) Masz fajny styl :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. wyglądaz rewelacyjnie! strasznie mi się podoba, nic bym nie zmieniła i chętnie sama się w to ubrała :)
    zapraszam do mnie:

    czescwam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. To się nazywa spódniczka idealna

    OdpowiedzUsuń
  43. dziś 5 głosów ode mnie już masz! trzymam kciuki, bo zasługujesz na wygraną!

    //zapraszam do mnie.
    http://splitmyself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. love this sweater and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    Kisses
    http://francescagiusti.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  45. swietny zestaw :) slicznie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń