wtorek, 5 marca 2013

Fur Vest | Galaxy Leggins


Witajcie Kochani. Nie wiem czy pamiętacie, ale wspominałam kiedyś, że uwielbiam futrzane kamizeli i do mojej szafy dołączyło ostatnio kilka modeli. Jednym z nich jest kamizelka, którą mam na sobie w dzisiejszej stylizacji, a znalazłam ją w sklepie internetowym ALOHA FROM DEER. Przyznam szczerze, że jestem zauroczona asortymentem sklepu, dlatego też oprócz futerka do mojej szafy trafiły trzy bluzy (już wkrótce na blogu) oraz czapka z ćwiekami, którą także mam na sobie. 
Do tego zestawu dobrałam leginsy z bardzo modnym od tamtego sezonu motywem - galaxy (SheInside) - przyznam szczerze, że od dawna na nie polowałam, aż w końcu udało mi się znaleźć takie obok, których nie da się przejść obojętnie. 
Kolejnym nowym elementem są trampki ze złotą klamrą - od kiedy tylko je zobaczyłam, wiedziałam, że muszą być moje. Całość uzupełniłam złotymi dodatkami oraz okularami.

POZDRAWIAM CIEPLUTKO !! ;)

Jeżeli chceie być na bieżąco zapraszam na fanpage - tam dzieje się znacznie więcej EstelleFashion











Futerko - ALOHA FROM DEER
Bluzka - Reserved
Leginsy - SheInside
Czapka - ALOHA FROM DEER
Buty - Sequin Shoes
Bransoletka - Allegro
Zegarek - Cristian Lay
Okulary - Allegro

44 komentarze:

  1. Stylizacja w każdym calu świetna! Wszystko genialnie wygląda, a w futerku się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cool czzzaaaapa ; *


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne futerko <3. Podobąja mi się buty- oryginalne :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę te buty <3 !! aaaaaa!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie. Rewelacyjne legginsy

    OdpowiedzUsuń
  6. Buciki i kamizelka są rewelacyjne kochana:) Świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. całość świetnie skomponowana!!<3
    bardzo podoba mi się futrzak i czapka<3
    :)kisses, Cleo:*

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz !

    Pozdrawiam, modefriends

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty i legginsy świetne!!!! Ale futerko niezbyt mi tu pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam dużo stylizacji z tymi leginsami, ale mogę szczerze powiedzieć, że Ty w nich wyglądasz najlepiej! Idealnie wszytsko do siebie dobrałaś :)

    A kto Ci robi takie ładniutkie zdjęcia?

    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło - dziękuje ;)
      A jeżeli chodzi o zdjęcia to robi mi je mój Osobisty Fotograf - Kochany Mąż ;))

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera ;)

      Usuń
  11. wzbogaciłam się ostatnio o parę legginsów galaxy , ale jednak chodzę w nich tylko po domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kamizelka mi się nie podoba, poza nią jest fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle bardzo odważnie i oryginalnie! Najbardziej podobają mi się buty i legginsy! <3 Zapraszam na nowy post, pełen zdjęć wczesnej wiosny ;-) Będzie mi naprawdę bardzo miło, gdy zajrzysz <3 Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ta kamizelka nie pasuje do reszty kompletnie, bez niej jest ok choć tak trochę dziwnie te trampy wyglądają z leginsami. Kamizelka bardzo Cie pogrubia więc uważaj na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super butki i czapuńka! :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję Kochana!! :*
    Ach ale cudownie wyglądasz! Legginsy mega, a kamizelka jeszcze bardziej megaśniejsza!! <3 Uwielbiam takie!
    Pięknaś! :**

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię kamizelki, ale tutaj moją największą uwagę przykuły buty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieje że znasz się na żartach, jak zobaczyłam Cie w tej stylizacji to od razu skojarzyłaś mi się z żółtodziobem z ulicy sezamkowej :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny ten futrzak:) chodzisz w okularach??:)

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystko idealnie ! zresztą jak zawsze !
    genialny futrzak :))

    OdpowiedzUsuń
  21. that galaxy tights is amazing

    http://puputnopitasari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. so cute! love that coat and shoes! :)

    XO, Mish @ LBD and Onesies

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wygladasz!Futrzaki chyba nigdy mi sie nie znudza:)

    OdpowiedzUsuń
  24. co jak co, ale motyw galaxy jest genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  25. To raczej nie jest Twój styl, wydaje mi sie że chcesz się na siłę upodobnić do znanych blogerek typu maffashion. O wiele lepiej wyglądałaś kiedy ubierałaś sie w normalne ciuchy z sieciówek, fajnie je ze sobą łącząc a tutaj duzo ubrań masz sponsorowanych i nie wychodzi to na korzyść.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak fajnie zestawiłaś te legginsy! Podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam futrzaki !
    powiem szczerze, że dawno nie widziałam tak udanej stylizacji z legginsami galaxy !
    rewelka !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacyjnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wyglądasz obłędnie! wszystko mi się podoba! buty i kamizelka mega ♥
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wogóle mi tu nic do niczego nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  31. Kamizelka jest super :) fajnie wyglądasz w okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo pozytywnie wyglądasz ;)
    Zapraszam do siebie .

    OdpowiedzUsuń
  33. a ja przymierzam się do galaxy :)

    OdpowiedzUsuń