czwartek, 21 marca 2013

Galaxy..


Witajcie Kochani. Dzisiaj w pierwszy dzień wiosny mimo mroźnej aury słoneczko nas nie zawiodło z czego ogromnie się cieszę. Z tej okazji postanowiłam przygotować dla Was bardzo luźną i bliską mi stylizacje. Na co dzień uwielbiam różnego rodzaju wygodne bluzy i nieziemsko nietuzinkowe czapki ;)
Od dawna poszukiwałam bluzy z bardzo popularnym od kilku sezonów motywem galaxy. Cały czas jednak miałam wątpliwości co do jej zakupu. W końcu jednak się skusiłam i NIE ŻAŁUJĘ. Moją bluzę znalazłam w sklepie internetowym ALOHA FROM DEER. Dołączyłam do niej jedną z ulubionych czapek, naszyjnik z nowej kolekcji H&M oraz trampki ze złotymi blaszkami. 

POZDRAWIAM CIEPLUTKO ! ;)









Parka - River Island
Bluza - ALOHA FROM DEER
Naszyjnik - H&M
Czapka - TheMode
Spodnie - Mohito
Buty - SequinShoes

59 komentarzy:

  1. Cudo!!! Bluza absolutnie genialna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bluza ! ;>
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! you shine really bright among the snow!! a great hip hoppy look!!

    OdpowiedzUsuń
  4. bluza<3 fantastycznie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  5. love your hat so much :D

    PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się połączenie tego motywu z czapką i butami :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Buciki i czapeczka są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie! = DD

    zapraszam ;-)
    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. No u mnie szarówa caly czas:( czapka mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz absolutnie czadersko Kochana!!! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialnie :) ja jakoś nie mogę się zabrać też za kupno takiej bluzy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz świetnie. Super bluza i czapka !

    OdpowiedzUsuń
  13. Czapka serio jest unikatowa! :) Zapraszam na nowy post,w nim dużo nowych zdjęć. Byłoby mi bardzo miło <3 ;* Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia :D
    Czapka *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. czapka i bluza przypadły mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna czapa, bluza i naszyjnik <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Esti gdzie tak chodzisz ubrana?

    OdpowiedzUsuń
  18. A mnie się podobają szczególnie trampy ,tylko już nigdzie nie mogę dostać swojego rozmiaru :(
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta czapka jest na prawdę inna ;) bardzo fajny zestaw.

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  20. Powalasz na kolana! Zawszee! Cudowna czapka, bluza, trampki....wymieniać dalej?! xDD
    Jesteś genialna;)

    OdpowiedzUsuń
  21. You look so cool, love the galaxy sweater.

    XO arezu

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, ekstra czapka :) i świetny zestaw :)

    Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie, do wygrania zestaw kosmetyków Mariza ! :) szczegóły na: http://wizazmojapasja.blogspot.com/2013/03/wiosenny-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Czapa <3 bluza też jest świetna.
    Mam takie same buty, ale na ten śnieg jeszcze mi ich szkoda ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wygladasz,ale jakoś nie mogę przekonać się do bluzy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. jejkuu cudownie :D
    http://asianelly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajna luźna stylizacja:) Również polowałam na tą czapkę:)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ładnie wygladasz kochana;> pasuje Ci taki styl ;]

    zapraszam do siebie ;>

    OdpowiedzUsuń
  28. spodnie miałam ale mi sie przetrały:(
    swietne buciki

    OdpowiedzUsuń
  29. ale masz boskie buciki, piękne są i świetnie komponują z czapką! ;)
    bluza jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. kwitniesz na wiosne!

    iwa

    OdpowiedzUsuń
  31. bluza jest świeeetna :) też przymierzam się do kupna jakiejś ciekawej:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana wyglądasz w tej bluzie galaxy super :)
    Jeszcze ta niesamowita czapa :)
    WOW :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zachwycasz swoimi stylizacjami ;) Ślicznie wyglądasz w tej czapce ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. A ja jakoś nie umiem się przekonać do tych "ziomalskich" stylizacji w Twoim wydaniu. Sto razy bardziej wolę Cię w prostocie i elegancji. To oczywiście rzecz gustu :).

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie wybrałabym dla siebie nic z motywem galaxy, ale na tobie mi się podoba :) super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  36. Galaxy <3
    Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  37. Genialna bluza <3 Też bardzo często sięgam po takie rozwiązania :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Love, love, love!!!

    www.goodbadandfab.com
    personal style and fashion musings of a LA fashion lawyer living life in the fab lane!

    OdpowiedzUsuń
  39. Super zestawik! Co do czapki to trzeba mieć odwagę, by się w niej pokazać, jest bardzo oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
  40. Zakochałam sie w tej stylizacji! Jest genialna! A czapka prześwietna ale nie pasowała by mi:/

    Zapraszam do Nas.Dopiero zaczynamy ale może coś Cię zaciekawi:)
    http://nkm-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna bluza! A jaka genialna czapka ;) Mam podobną bluzę z Love it shop, nosi się super, bardzo wysoka jakość materiału, a paczkę dostałam po dwóch dniach :)))

    OdpowiedzUsuń