niedziela, 17 marca 2013

Mint Blouse | BANANA HEELS


Witajcie Kochani. Bardzo Was przepraszam za ostatni tygodniowy zastój na blogu, ale pogoda na dworze nie nastrajała mnie zbytnio do zdjęć i nie dodawała kreatywności. Od wczoraj jednak znowu wróciło do nas słoneczko, dlatego też mam dla Was troszkę nowości.  W dzisiejszej stylizacji postanowiłam połączyć klasyczną czerń z moim ulubionym wiosennym kolorem miętowym. Bluzeczkę w tym kolorze z różyczkami znalazłam w sklepie PRESKA, z którego pochodzi także dobrze Wam już znana czarna spódniczka. Kolejnym elementem nad którym szczerze mówiąc bardzo długo się zastanawiałam są botki banana heels. Zastanawiałam się dlatego, ponieważ bałam się, że ich kształt nie będzie szedł w parze z wygodą. Po długich przemyśleniach w końcu się na nie zdecydowałam i nie żałuję - są naprawdę bardzo wygodne i zgrabne. 

Pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłej niedzieli ;)










Płaszcz - ZARA
Bluzeczka - PRESKA
Spódniczka - PRESKA
Botki - CzasNaButy
Torebka - MissWish
Naszyjnik - H&M

A tutaj lepszy widok na cudną miętową bluzeczkę  PRESKA <3

90 komentarzy:

  1. Bluzka ma taką fakturę że taki naszyjnik już nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzeczka najbardziej mi się podoba, ma taki świeży kolor i subtelny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta bluzeczka jest przepiękna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana wyglądasz prześlicznie!! <3 Mam podobne buty, tylko że zamiast obcasów, koturny :)
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka jest genialna dobrze Ci w mięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta bluzeczka super się prezentuje - idealna dla blondynki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzeczka jest prześliczna i do tego ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mięta +złoto to trafny duet :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna jest ta meitowa bluzeczka;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz ślicznie, ale do tych obcasów się chyba nie przekonam :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw !!
    Zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Z boku buty bardzo fajnie sie prezentują, ale z przodu niestety wyglądają już jak kopyta

    OdpowiedzUsuń
  13. cuuuuudo!!! śliczna bluzeczka!

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie ;-))

    zapraszam /nowy post !

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo dobrze ci w miętowym :) pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz w koku! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. chętnie bym Ci ukradła ten miętowy sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze nie moge sie napatrzec na Twoja figure! Jak o nia dbasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana szczerze mówiąc to troszkę ćwiczę, czasami więcej, czasami mniej - zależy to od tego ile mam czasu ;) dietki żadnej nie stosuję, ponieważ uwielbiam jeść <3
      A jeszcze tak co do ćwiczeń to robię brzuszki, jeżdżę na rowerku, biegam na bieżni i ćwiczę na VIBRO, które świetnie ujędrnia ciało i pomaga się pozbyć znienawidzonego przez nas Kobiety - cellulitu ;)

      Pozdrawiam cieplutko ;)
      Estera

      Usuń
  19. torebka i buty genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz. Bluzeczka jest urocza!

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna bluzeczka i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Suuper outfit, buuciki i miętowa bluzka - genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bluzka jest urocza ♥ uwielbiam miętę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna bluzka <3 zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  25. przepięknie Estelle!<3
    bluzka, płaszcz i buty są nieziemskie!<3
    :):*

    OdpowiedzUsuń
  26. w tej bluzeczce jestem zakochana;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ale cudownie Ci w koczku! czesz sie tak czesciej !

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wyglądasz :) płaszcz jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  29. fantastyczna ta bluzeczka ! fryzura rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nogi do nieba :D Świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Płaszcz jest super i ta bluzka rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gorgeous with minty green effect! Hyped also on lookbook dear! :)


    ★♡ New Outfit Post (^_^) ♡★
    ~♦◊ The Nude Truth ◊♦~
    Styling black, beige, nude, camel colors!

    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage
    Follow Ice Goddhez via Bloglovin' <-- keep up with each other's feeds even if Google Reader retires!
    Follow on NetworkedBlogs via Facebook
    Follow me via Google+

    OdpowiedzUsuń
  33. ślicznie Ci w koczku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny look,podoba mi się!
    Bluzeczka-piękna!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie;
    http://imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyglądzasz kwitnąco:)
    Piękna mięta i rewelacyjne botki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. świetnie wyglądasz :)
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak robisz tak ładnego koczka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koczka robię w bardzo prosty sposób - najpierw wiążę kucyka na samej górze, potem tapiruje mocno włoski i zwijam takie stapirowane, następnie zwinięte włoski związuje delikatnie gumką i wszystko lakieruje. Postaram się kiedyś zrobić zdjęcia krok po kroku, ale to naprawdę bardzo proste ;)

      Pozdrawiam cieplutko ;)
      Estera

      Usuń
  38. b.ładnie! bluzka i buty bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  39. b. ładna stylizacja! świetna bluzeczka, lubię miętę;-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Super kurtka i masz zajebiste włosy! Zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
  41. super outfit!:)<3 jsi krásná!

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowne, idealne botki! A ta bluzeczka świetna, pięknie Ci w tym kolorze :) Dziękuję za odwiedzenie mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kolor i fason bluzki bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam kolor Twojej bluzki ;)
    i Lublin <3


    http://anullac.blogspot.com/
    zapraszam do mnie będę wpadać częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Kochana - świetne botki i bluzeczka!:)))
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  46. Poluje wlasnie na bluzke o takiej fakturze jak twoja! Jest genialna!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękna jesteś. Na dodatek świetny outfit!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. super outfit. kocham te buty! <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Płaszcz i torebka są dla mnie numerem jeden, aczkolwiek banana heels również cieszy oko i prosi o swoje miejsce w garderobie;)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  50. Przepiękny kolor ma ta bluzka :))

    OdpowiedzUsuń
  51. Ta bluza z face booka jest Twoja? Ta z wieżowcami, szara, jeśli tak to gdzie ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odp prosze

      Usuń
    2. Bardzo przepraszam nie zauważyłam komentarza - bluza jest dostępna na Luv Ya clothing - a przynajmniej jeszcze kilka tygodni temu była ;)

      Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego popołudnia ;)
      Estera

      Usuń
  52. Świetna bluzka i płaszcz !
    Cieszę się ,że tutaj wpadłam , obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  53. pięknie, elegancko i z klasą! świetne buty :) pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  54. Jesteś pierwszą blogerką,która z tą bluzeczką stworzyła stylizację,która do mnie mówi :)
    Płaszczyk najlepszy! :)
    dziękuje za odwiedziny :)!

    OdpowiedzUsuń
  55. śliczny kolor bluzki podoba mi sie twój blog a wiec nic innego tylko obserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. klasyk !
    wyglądasz olśniewająco !
    włosy masz cuuuudowne, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Dziekuje!:) fajny blog, obserwuje! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo ładny outfit :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. O jak miło, że też tam będziesz :) Piękna stylizacja, zwłaszcza bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  60. ESTERA! piękne buty! I do tego w przystępnej cenie. chyba też się skuszę, tylko, że w tej chwili nie ma mojego rozmiaru. ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetnie wyglądasz :) W szczególności podoba mi się bluzka i naszyjnik :D

    OdpowiedzUsuń
  62. Ale Ci ładnie w koczku :)
    Piękne masz buciki, wygodne są?

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  63. wow masz wspaniałe włosy *_* zakochałam się w nich

    OdpowiedzUsuń
  64. Piekna ta mietowa bluzka.
    Zapraszam do siebie, blog o odchudzaniu i cwiczeniach. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  65. też mam taką torebkę - uwielbiam ją !; D

    OdpowiedzUsuń
  66. Okropny płaszcz!! Okropnie zrobiony!! Te z Zary nawet niczego sobie ale dzisiaj co druga dziewczyna chodzi w tych pseudozarowych płaszczach !!! Stylizacja może być jako całokształt!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaprzeczasz sama sobie, piszesz , że mój płaszcz jest okropny a ten z ZARY niczego sobie.. przeczytaj lepiej sobie opis skąd pochodzi mój płaszcz, ponieważ ja kupiłam go właśnie w Zarze i to nie jest marna podróba... pozdrawiam

      Usuń
  67. super wygladasz :) mogłabyś zdradzić jaki tutaj masz na sobie rozmiar tej bluzeczki xs/s czy m/l? bo chciałabym kupic i nie wiem jaki rozmiar :(

    OdpowiedzUsuń