sobota, 9 marca 2013

PLEEAAASE !


Często zastanawiam się czy Wy też macie takie samo wrażenie jak ja, że doba staje się "coraz krótsza" ?
Ostatnie dni mijają mi jak szalone - w zastraszającym tempie.. czasem myślę  że doba zamiast 24 godzin powinna mieć minimum 48, aby udało mi się pogodzić ze sobą pracę, studia, poświęcanie czasu mojemu ukochanemu Mężowy, zajęcie się domem, pisanie pracy magisterskiej (z którą zresztą wciąż od kilku tygodni jestem na praktycznie takim samym etapie) oraz wiele innych bardzo ważnych obowiązków..
Z niecierpliwością wyczekuję lipca z którym wiążą się wakacje, a co za tym idzie wypoczynek.. Z dwojga złego, aby nie wyszło na to, że narzekam (bo wcale tak nie jest) wolę być zajęta, niż obijać się i na siłę szukać sobie zajęcia.. 

A teraz może trochę o stylizacji. Nie wiem jak Wam, ale mi ostatnio skradły serce bluzy. Uwielbiam ja za to, że pozwalają na ogromną wygodę, a możliwości stworzenia z nimi udanych zestawów jest tysiące.. Najbardziej do gustu przypadły mi te ze zwierzęcymi motywami - bluza z dzisiejszego zestawu jest do nabycia w sklepie internetowym ALOHA FOROM DEER, o którym wspominałam Wam już przy okazji posta z jasną futrzaną kamizelką (FUR VEST | GALAXY LEGGINS).  Do bluzy dobrałam leginsy River Island ze skórzanymi wstawkami, czapkę ALOHA FROM DEER oraz beżowe trampki ze złotymi blaszkami, które są obecnie do nabycia w wielu sklepach internetowych.

Pozdrawiam cieplutko i życzę Wam udanego weekendu ! ;)








Bluza - ALOHA FROM DEER
Czapka - ALOHA FROM DEER
Leginsy - River Island
Buty - StyloweButki
Bransoletka - Allegro

63 komentarze:

  1. świetnie ;) bardzo ładne dodatki ;D oczywiście obserwuję ;d
    http://asianelly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka bluza :) wyglądasz znakomicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny sportowy look ! Czapa genialna :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ta czapka jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wowww...cool outfit, specailly the bracelet, the beanie and the sneakers! Thank you so much for stopping by, would you like to follow each other? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. całkiem ciekawa bluza widziałam podobne nadruki, ale na t-shirtach

    OdpowiedzUsuń
  8. bluza i czapka coś pięknego<3

    OdpowiedzUsuń
  9. zaprosiłaś a więc jestem.:)
    po 1 to ja mam takie samo wrażenie... brakuje mi czasu na wszystko...i powiem szczerze, że dopiero od kilku lat wydaje mi się, że czas płynie jakoś szybciej...
    po 2 fanastyczna stylizacja, bluza jest niesamowita, z tymi buciorkami i czapą exxxtra !
    po 3 widzę, że jesteś z Lublina więc mam nadzieję, że słyszałaś o spotkaniu blogerek z Lublinie w kwietniu:)
    pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. co do bluzy i czapki to nie mam pytań ! po prostu genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjna czapa i bluza ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe buty :) podoba mi się ten złoty akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw! zazdroszczę bluzy, ogólnie podoba mi się asortyment Aloha from deer :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniała bluza! :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja niestety nie przepadam za takimi strojami...to nie mój styl. Ale na Ciebie z chęcią popatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja! Bluza jest piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ty zawsze wyglądasz stylowo:) świetna bluza:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Amazing look my dear Estera! Hyped also in lookbook! :) All my love and support dear!
    Happy weekend! Hope you can visit me again too :)


    ★♡ New Outfit Post (^_^) ♡★
    ❂◈ The SHE Inside ◈❂

    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage

    OdpowiedzUsuń
  19. czapka !do twarzy Ci w niej;]

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądasz rewelacyjnie! najchętniej wszystko ze zdj bym Ci ukradła;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie podoba mi sie stylizacja ale tylko dlatego że nigdzie bym tak nie poszła, jedynie po domu można tak chodzić

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem bardzo ciekawa jak wygląda Twój mąż :) pokażesz go kiedyś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój Mąż miał już kilka razy "debiut" na blogu ;) m.in w poście z naszej sesji ślubnej, która jest dostępna tutaj ---> http://madameestelle.blogspot.com/2012/10/dream-day.html

      Pozdrawiam cieplutko ;)
      Estera

      Usuń
  23. wow! great style ....love your shoes and hat!
    u got a new follower on gfc!

    xxx Ros.e.
    http://tramped-rose.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  24. Luzacko, podoba mi się :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  25. Outfit bardzo mi się podoba, bluza jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  26. extra buty i czapa:) kochana, gdzie pracujesz i co studiujesz?

    OdpowiedzUsuń
  27. Cała stylizacja jest mega mega pozytywna! Podoba mi się ta bluza:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Czytając notkę pomyślałam,że brak czasu ty tylko mnie dotyka :) Świetny luźny look :)

    OdpowiedzUsuń
  29. bluza z buldożkiem ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna stylizacja :) bluza jest cudowna *.*

    OdpowiedzUsuń
  31. aaaaa czapa boska o bluzie nie wspomne - a NY nie ma internetowego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma Kochana, ale ja wolę przymierzyć zanim kupię bo tam jest różnie z rozmiarówką ;)

      Usuń
  32. http://deezee.pl/obuwie_damskie/sztyblety/botki_camel_z_klamerkami.html
    Mam prośbę, wiem że masz podobne butki, polecasz je? Dee zee ma dobrej jakości buty czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;) Tak, mam bardzo podobne buciki, które także kupiłam na DeeZee - szczerze mówiąc to jak dotąd każde buciki, które tam zamówiłam były i nadal są ok, więc złego słowa na DeeZee powiedzieć nie mogę ;) Akurat ten konkretny model jest bardzo wygodny i nadaje się super na wiosnę, ponieważ w zimie niestety nie sprostały mrozom - ale to chyba normalne przy takich bucikach ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  33. You sweater is so cool! Very cute outfit!
    Maybe you wanna follow each other blogs? Let me know!

    OdpowiedzUsuń
  34. kochana bluza jest przewspaniała!!! nie moge sie napatrzec!!!
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    z pozdrowieniami z Gdyni,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  35. wow, love you sooo much! Your outfit is beautiful - your name is same like mine - exept the a and the e ;)
    check out my blog and you'll now. do you want to follow each other? it would be a pleasure honey.

    www.esraestella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny set! i jaka super bluza!

    OdpowiedzUsuń
  37. fajna czapa :) Zdjęcia jeszcze z wczesno-wiosennego Lublina? Teraz to już druga zima.. tej wiosny, brr!
    Ciepłe pozdrowienia i zaproszenia :)
    Clau

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo fajna czapka. podobają mi się bluzy tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetna czapka i branzoletka <3

    OdpowiedzUsuń