sobota, 20 kwietnia 2013

a'la skórzane spodenki i bluza z sercem



Kochani dzisiejszy post jest pierwszym wiosennym i na pewno nie będę już wracała do zimowych stylizacji - koniec! Tym razem postanowiłam połączyć ze sobą śliczną bluzę w kolorze pudrowego różu projektu mojej utalentowanej koleżanki Karolinki z a'la skórzanymi spodenkami, które już niedługo będą dostępne w sklepie internetowym Cocktail Shock.

******
Mój dzisiejszy wpis będzie także kwintesencją ostatnich dni dzięki, którym zrozumiałam wiele istotnych rzeczy. Zawsze byłam osobą bardzo wrażliwą, która wszystko brała do siebie, jednak ostatnio zauważyłam, że jak ma się miękkie serce to trzeba mieć chociaż twardą pupę! I fakt.. to się sprawdza, czasem  w życiu jest tak, że spotykają nas rzeczy, których nigdy byśmy się nie spodziewali, a jednak się dzieją.. 
Ponadto tak z innej strony - czy Wy też tak macie, że kiedy tylko coś się Wam udaje, że kiedy tylko chcecie coś osiągnąć to okazuje się, że macie nagle pełno wrogów? Ja się o tym przekonuje non stop i stąd mój dzisiejszy wpis.. jednak dzięki wielu kochanym i otaczającym mnie osobom już rozumiem, że tacy ludzie to nieudacznicy, którzy siedzą w domu i nie mają co robić tylko śledzić każdy mój krok i pisać, że "jestem głupia", "brzydka", "gruba" , "mam cellulit" , i co najbardziej mnie rozbraja "siedzisz w domu i nic nie robisz", a otóż robię - pracuje, studiuje, piszę pracę magisterską, prowadzę bloga, zajmuje się domem i robię wiele innych pożytecznych rzeczy. A co do gruba, brzydka i z cellulitem.. są gusta i guściki - cellulit ma 80% kobiet a ponadto nie każdy musi mieć rozmiar 32 lub 34 - oceniając mnie takimi kryteriami widać jak osoby piszące tego rodzaju komentarze są płytkie.. Ja się dobrze czuje z moją figurą a jeśli komuś to nie pasuje to ma problem ;) Najbardziej żałosne w tym wszystkim, jest pisanie komuś, że jest głupi... nawet nie będę tego komentowała, ponieważ brak mi słów na ludzkie chamstwo.. .

Pozdrawiam i życzę Wam miłego weekendu ;**

Wybaczcie, ale musiałam to wszystko w końcu wyrzucić z siebie.











Bluza - BraveAve
Naszyjnik - H&M
Spodenki - Cocktail Shock
Buty - CzasNaButy
Kopertówka - H&M
Zegarek - GENEVA

65 komentarzy:

  1. te rajstopy kochana wszystko psują. kup albo takie, w kolorze skóry jak ja zeby nie było widać, albo je ściągnij bo tragicznie się świecą :* prócz tego wszystko cudo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze rajstopy wygladaja :)

      Usuń
    2. Cała stylizacja na prawdę świetna, ale zgadzam się co do rajstop - chyba troszkę psują efekt.

      Pozdrawiam
      The-Bigwig

      Usuń
  2. Bez rajstop 100 razy lepiej byloby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, ale było jeszcze za zimno - następnym razem obiecuję nie popsuć efektu rajstopami ;)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
  3. ładnie chociaż przyznam, że moim zdaniem lepsze byłyby rajstopy matowe, te błyszczące nadają efekt, który nieco kojarzy mi się z kiczem, matowe wygładziły by ten mały mankament ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piszesz że dobrze się czujesz ze swoją figurą ale kilka razy też pisałaś że sie odchudzasz i cieszyłaś się ze zgubionych kilogramów więc coś t nie halo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pisałam, że się odchudzam - tylko, że ćwiczę i udało mi się zgubić kilka kilogramów, ale wcale o to nie zabiegałam ;) Bardzo proszę o czytanie ze zrozumieniem moich wypowiedzi na fanpage ;)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
  5. WOW!!!Ale jesteś zgrabniutka!!
    Bluza jest świetna ,spodenki zresztą też :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. dokładnie rasjtopy nieeee..ale spodenki! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, jesteś naprawdę śliczną, miłą, inteligentną dziewczyną! Nie warto zwracać uwagi na negatywne opinie innych. To nasze życie! Nawet gdybym chodziła z garnkiem na głowie to nie powinno nikogo to obchodzić. Osoby krytykujące Cię to zakompleksieni, zamknięci w sobie ludzie. Ja takim współczuję. Żal mi takich osób które krytykują, zazdroszczą i obrzucają błotem innych. Tacy ludzie nie są szczęśliwi, nie mają własnego życia.
    Życzę Ci kochana wielu sukcesów a przede wszystkim szczęścia! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz w tych szortach, bardzo seksi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie przejmuj się tymi żałosnymi komentarzami innych, nie warto słuchać takich ludzi, którzy reprezentują taki poziom.
    pięknie wyglądasz! jestem zachwycona dzisiejszym postem, bluza jest obłędna i te spodenki są nieziemskie, muszę je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie jestes piekna, zgrabna i masz swietne wyczucie mody! Nie przejmuj sie zalosnymi komentarzami!!!
    Bluzeczka jest przesliczna!!
    Buziaki.Anka

    OdpowiedzUsuń
  11. REWELACJA ! Całość mnie zachwyca <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz super !
    A co do komentarzy to mogę powiedziec tyle że to CI którzy nie maja zajęcia i swoich pasji, właśnie siedzą i z zazdrości wypisują pierdoły, bo krytyka to jedno a chamstwo drugie i to pierwsze z drugim nic a nic wspólnego nie ma !!!

    I na chamstwo musisz tym samym reagowac, pozostaje Ci nie publikowac takich bzdur, lub publikowac i nie odpowiadac, nie dając tym samym satysfakcji przede wszystkim Anoinim . wypowiedziom ! Bo przecież któż by inny jak nie Anonim schowany za monitorem potrafi zdeptac kogoś, kogo faktycznie nie zna, ale to takie proste ukryc się i no niech dowalę jej dzisiaj bo mam zły dzień !
    Nie bierz do siebie słów takich ,,osób'' szkoda Twojego czasu, a chamstwa, kulturą nie zabijesz!

    Życzę CI abyś była ponadto i nie dała sobie wmówic czegoś czego nie ma! A zazdrośc była jest i będzie i myślę że po trosze wszyscy jej doświadczamy, czy to w realnym czy też wirtualnym świecie :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę cudownej niedzieli z tymi którzy Kochają Cię taką jaką Jesteś i których TY kochasz takimi jakimi oni Są....bo ludzi Kochamy przede wszystkim za to co mają w środku, a nie jakie mają ubrania, bądz też jak wyglądają !

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam bluzki z odkrytymi plecami <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz! :)
    Śliczna bluzka ♥
    Ludzie są zawistni niestety....

    OdpowiedzUsuń
  15. każdy kto tak pisze po prostu ci zazdrości :) i w sumie ma czego !
    jesteś piękna, masz fantastyczną figurę itd :)

    świetna stylizacja !

    OdpowiedzUsuń
  16. I masz całkowitą rację, nie ma co się przejmować Kochana, bo ludzie jak chcą się do czegos przyczepić to znajdą kazdy powód. Tak jak powyzej na temat rajstop;) No cóż to jeszcze nie lato min 25 stopniowe zeby ich nie zakładac, no i często na zdjęciach są one bardziej widoczne niż w realu. Ludzie, ogarnijcie się;)
    Wyglądasz swietnie! Buty mnie oczarowały;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful!!
    Enjoy our first giveaway,beautiful palette from Motives.
    http://motive-to-be-pretty.blogspot.com/2013/03/international-giveaway-sorteio.html
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  18. może to banalne, ale ... nie przejmuj się! To co inni o tobie myślą, to nie Twoja sprawa XD
    piękny outfit!

    OdpowiedzUsuń
  19. Esti, nie ma co się przejmować!!! Jesteś the best i tyle :)
    Super look :) :*
    Pozdrowiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oh wow simply amazing look Estera my dear!
    Pretty and sexy top! Hot shorts!
    Happy weekend dear! Hope you also visit me again :)

    ★♡ New Video Post (^_^) ♡★
    GWIYOMI / KIYOMI Song (귀요미송) by Hari (하리)
    Have you heard of this latest cutie song dance craze?
    Watch me and my sis! Let me know your thoughts! I'd appreciate it!


    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage
    | Bloglovin' | NetworkedBlogs | Google+ |

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo pomyslowa bluza!Calosc super!

    OdpowiedzUsuń
  22. mi nie podobają się te spodenki- jakieś takie...nijakie ale każdemu podoba się co innego :)cała reszta jak najbardziej :)
    Piękna z Ciebie kobieta i na prawde takie obraźliwe rzeczy w stosunku do Ciebie mogą pisać osoby które albo Ci zazdroszczą albo im się nudzi :P

    OdpowiedzUsuń
  23. wygladasz pieknie jestes oryginalna i zgrabna a tamci niech sie cmokna w pompki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie przejmuj się tymi głupimi komentarzami, zgadzam się z powyższymi wypowiedziami. Na głupotę i zawiść nie ma lekarstwa. Jesteś śliczną,miłą i wrażliwą osobą, masz swój styl i tak trzymaj. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. oj widać i czuć tę wiosne :) pięknie wyglądasz jak zawsze, klasa i urok :)

    OdpowiedzUsuń
  26. fantastyczne, nogi do nieba !
    nie przejmuj się, bo nie masz powodów, jesteś zjawiskowa ! :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. great shoes!!!
    kisses

    http://lestyledelapetiteblonde.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne masz plecki kochana :) i świetne połączenie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. swietna bluza ! w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie! Cudna bluzka, a Twoje nogi w tych szortach wyglądają obłędnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. i LOVE this short!i want it!!!
    so beautiful dear :)

    NEW POST!
    www.alicemazzara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. zestaw jak zawsze swietny,

    nie przejmuj sie glupimi komentarzami, kazdy ktory jest w swiecie publiczny, musi liczyc na krytyke, niektorzy ludzie zazdroszcza, bo sami nie wiedza co z zyciem robic, to sfrustrowanie ich popedza do pisania wlasnie takich rzeczy, ja ostatnio tak samo musialam sie przekonac, gdyz sie jakas ilosc fanow nazbiera tak samo hejterzy sie znajduja, ja odkad znalazlam Twojego bloga, zagladam regularnie do Ciebie :) jestes swietna kobieta, i nie daj sobie wmowic ze jest inaczej.

    Pozdrawiam Cie cieplutko.
    Sara

    OdpowiedzUsuń
  33. Miałam okazję poznać Cię przy pewnym projekcie. Jedno wiem na pewno, jesteś śliczna, szczupła i baaaaaardzo sympatyczna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. A to serce to nie powinno być jakoś obszyte?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serce jest obszyte ;)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
    2. nie wygląda tak

      Usuń
  35. Ja zawsze wychodzę z zalozenia, ze tacy ludzie po prostu zazdroszczą i nie maja co robić. Bo wszyscy którzy pracują i czas maja zajęty- nie maja nawet ochoty pisać takic pierdol, często rownież czasu na to, żeby zajrzeć na bloga, niestety....
    Świetna bluzka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. nie ma się co przejmować, nigdy wszystkim nie będziemy pasować, a najważniejsze to czuć się dobrze w swojej skórze !

    OdpowiedzUsuń
  37. A jakie ty masz niby obowiązki domowe jak mieszkasz z rodzicami? Może codziennie obiad gotujesz dla męża????!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mieszkam z rodzicami?! Chyba jesteś jakaś niedoinformowana, albo niedoinformowany.. od roku mieszkam na swoim razem z Mężem, więc powinnam to pozostawić bez komentarza zgryźliwy anonimie.. ;]

      Usuń
  38. Świetny zestaw :)
    Super spodenki i butki <3
    Zmieniłabym tylko rajstopy na mniej błyszczące :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Hej EstelleFashion Twoja stylizacja "SHOPPING is cheaper than a psychiatrist" trafiła do naszych najlepszych stylizacji(filtr najlepsze). Życzymy wielu głosów WOW!

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądasz fantastycznie,piękny blog Kochana! Masz klase i styl :)

    Obserwuję Cię,będzie mi miło jeśli odwdzięczysz się tym samym:*

    Pozdrawiam i zapraszam;
    http://imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale spodenki to rewelacja, jeszcze chyba takich nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  42. pięknie wyglądasz! bluza jest cudna!:) W sumie nawet można by cos pokombinowac i przerobić zwykła bluzę na taką właśnie;)

    OdpowiedzUsuń
  43. wszystko cacy, tylko te rajstopy... :) rozumiem, że pogoda nie była sprzyjająca ;) Pozdr, Mariusz

    OdpowiedzUsuń
  44. największe faux pas jakie mogłaś popełnić - świecące rajstopy. Według mnie zepsułaś tym całą stylizacje, która miała wyglądać stylowo przecież.

    OdpowiedzUsuń
  45. rewelacja, super biżuteria

    http://littlemystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie przejmuj się głupimi komentarzami osób, które nie mają gdzie wyładować swojej frustracji ;) jak dla mnie masz świetną kobiecą figurę i żeby nie było piszę to mojego damskiego punktu widzenia :D

    OdpowiedzUsuń