wtorek, 23 kwietnia 2013

ANGRY DOG.


Witajcie Kochani. Dzisiaj mam dla Was typowo letni post. Jestem taka szczęśliwa, że do Lublina też nareszcie zawitało słoneczko, bo od tej ponurej zimy już powili popadałam w depresję ;)
Jak zapewne wszyscy zdążyliście już zauważyć uwielbiam zestawy gdzie "dużo się dzieje", dlatego też mimo, że wszystko jest czarne to ma dużo dodatków w postaci ćwieków i innych błyskotek. Koszulkę inspirowaną bardzo popularnym T-shirtem Givenchy, która już od dawna była na mojej liście MUST HAVE znalazłam w sklepie internetowym VjStyle. Dołączyłam do niej zwykłą czarną spódniczkę, botki CzasNaButy, kopertówkę z ćwiekami z nowej kolekcji H&M oraz moją ulubioną czapkę, która ostatnio jest dostępna w wielu sklepach internetowych. 

Życzę Wam miłego popołudnia i samych słonecznych dni ;)










T-shirt - VjStyle
Czapka - TheMode
Spódniczka - Stradivarius
Kopertówka - H&M
Botki - CzasNaButy
Zegarek - Daniel Wellington
Bransoleta - Allegro

82 komentarze:

  1. Bardzo mi sie buty podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz rewelacyjnie! :D Ta czapa nieustannie chodzi mi po głowie - jest obłędna ;) a do tego ta koszulka... miodzio hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna bluzka! :)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba schudlas?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Nie wiem, może tak może nie - zazwyczaj na wiosnę i lato dużo chudnę, ale nie dlatego, że się o to staram tylko tak po prostu już mam ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
    2. bo czarne wyszczupla ;)

      Usuń
    3. Chyba ktoś tu ma jakąś obsesję na punkcie odchudzania i wyszczuplania? ;] nie dlatego noszę czarny, że wyszczupla - jeśli masz jakieś kompleksy to lecz je gdzie indziej - ja nie mam żadnych ;)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
  5. Fantastycznie wyglądasz Kochana! :) Bardzo mi się podoba!! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne połączenie szpilek i sportowej czapy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna koszulka ; DDDD

    zapraszam

    wwww.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja BARDZO,BARDZO lubię Cię w tym stylu "na bogato" :)
    A buciki chętnie bym skradła :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz cudownie:) boskie buty <3

    OdpowiedzUsuń
  10. I always love studds! N u work very well with it! <3

    www.aiiness.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fab look!
    Nice Blog!!!!
    Would ytou like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja , czapeczka cudoo :D

    OdpowiedzUsuń
  13. genialną masz tą czapkę!!
    polowałam i ja ale niestety nie mogłam nigdzie znaleźć więc wzięłam nożyczki pocięłam tak jak mi pasowało i gotowe! jestem mega z nich zadowolona :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze - kreatywność to podstawa ! ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  14. świetnie wyglądasz! Ja właśnie szykuję post z tą koszulką :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam taką beżową spódniczkę :)
    Świetny set! Ta koszulka już bardzo długo za mną chodzi :)

    Buziaki,
    Aleks

    OdpowiedzUsuń
  16. torebka wpadła mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. super stylizacja, koszuleczka jest świetna! :) dodaje pazura.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. rewelacja- a jaka piękna czapka ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz! Świetna czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajny look;)

    pozdrawiam

    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta czapka jest genialna, mega inspirująca... Wyglądasz idealnie!

    Dziękuję za odwiedziny i komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
  22. I like the fierce and cute outfit :)

    ★♡ New Video Post (^_^) ♡★
    GWIYOMI / KIYOMI Song (귀요미송) by Hari (하리)
    Have you heard of this latest cutie song dance craze?
    Watch me and my sis! Let me know your thoughts! I'd appreciate it!


    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage
    | Bloglovin' | NetworkedBlogs | Google+ |

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki za odwiedziny :) ta stylizacja już ma same plusy :) bardzo Ci pasuje, wyglądasz świetnie.

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  24. BArdzo fajny zestaw! Taki styl CI pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ćwieki+czerń+złoto=najlepsze połączenie, podoba mi się BARDZO! : )

    OdpowiedzUsuń
  26. stylizacja jak najbardziej trafiona w mój gust;) botki z tym opcasem 'chodzą mi po głowie' już od dłuższego czasu. Rewelacja:) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  27. oo, do Lublina mam jakieś 2 godzinki, a tu takie ładne dziewczyny w tym mieście! :* świetnie wyglądasz, a czapka z przepychem dodaje klimatu. odwiedzaj mnie częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. fajna czapa i koszulka i w ogóle jest super :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję i zapraszam :) Ta czapka wymiata, nie mój styl ale do Ciebie baaardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie wyglądasz!
    bardzo mi się podobają Twoje botki i kopertówka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna mini i kopertówka!!! ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo mi się podoba ta koszulka, całość wygląda idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Swietna stylizacja.
    Buty fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  34. torebka świetna!;))

    pozdrawiam:*
    i zapraszam do nas;)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny look, z charakterem! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. genialny blog ;)!
    www.mumineeks.blogspot.com - troszke streetwearu ode mnie

    OdpowiedzUsuń
  37. Całość wygląda świetnie. Naprawdę kreatywny outfit. ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zestaw super, jak zawsze:)
    Uwielbiam Twoje stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne zdjęcia ;D
    Świetny blog ;D
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajny blog. Świetna stylizacja. Uwielbiam taki styl. Zapraszam do mnie i do obserwowania ;)
    www.sweetlifestory123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Witaj!
    Świetny set! Mam pytanie, co robisz, aby uzyskać takie delikatne fale na włosach tak jak na zdjęciach z wpisu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;)
      Włoski kręcę na ciepłe wałki BaByLiss ;) są dostępne w Media Markt oraz na Allegro.

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
  42. Ale genialna kopertowka! Cudna

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny T-shirt :) Całośc bardzo fajna i w Twoim stylu :)
    Cudnie wyglądasz w tej czapie !
    Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Rzeczywiscie dzis Twoj zestaw "na bogato", ale mi sie bardzo podoba! Swietna koszulka i piekne buciki! Czapa i i reszta "ostrych" dodatkow nadaja charakteru: Super!
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny secik! Z pazurkiem ;)
    Pięknie wyglądasz!

    Obserwuję Cię,będzie mi bardzo miło jak również zaczniesz mnie obserwować:)

    Pozdrawiam i zapraszam;
    http://imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. jak zwykle wyglądasz obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Cool outfit!
    xx

    Johanna, Sweden
    ART FASHION

    OdpowiedzUsuń
  48. Żwietny zestaw, 100% mojego stylu! :)
    Przy okazji zapraszam do siebie po wiele inspiracji :)
    http://galaxyinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. uwielbiam Twoje włosy! a dzisiejszy zestaw jest wręcz obłędny, wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  50. O jej, jak ładnie :) Bardzo fajny T-shirt :) Brawo kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Podoba nam się jak dopasowalas t-shirt z czapeczką :)

    OdpowiedzUsuń
  52. genialny look!
    bardzo podoba mi się Twój blog, dodaję do obserwowanych :)

    pozdrawiam :)
    www.magdalenacibis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. wyglądasz świetnie :) niby na luzie ale jednak z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  54. świetnie wygladasz ! rewelacyjny kaszkiet :)

    obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. wypasiona czapka i koszulka. I like! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Widziałam podobną czapkę chyba w deezee i mocno się nad nią zastanawiałam, na tobie akurat wygląda super. A co do poprzedniego posta to twoja figura PERFEKCYJNA nie wiem kto ci co mówi/pisze ale takie też powinny być modelki ;) Obserwuję!
    Kisses :*
    Aneta from whatsmylifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczne zdjęcia. Wpadłam do Ciebie pierwszy raz, bardzo mi się spodobał Twój blog. Na pewno będę wpadać częściej i czytać Twoje interesujące wypowiedzi. Jeśli masz ochotę zawitaj do mnie, miło mi będzie jak zostawisz komentarz;).
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo fajnie wyglądasz, aczkolwiek nie lubie podróbek Givenchy

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetna stylizacja:)
    Bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny zestaw! Czapka jest naj! :) pozdrawiam! :)

      Usuń