poniedziałek, 29 kwietnia 2013

aztec designs & studs..


Haloo Kochani! Nareszcie można odłożyć na dno szafy długie spodnie i zastąpić je jeansowym szortami. Te które mam dzisiaj na sobie urzekły mnie do tego stopnia, że na pewno podczas letnich wakacyjnych dni będą mi często towarzyszyły. Azteckie wzory oprócz szortów pojawiły się także na bluzie w połączeniu z modnym w tym sezonie motywem tygrysa. Nie mogło zabraknąć także ćwieków ;) 
Do tego zestawu, pomimo, że jest on bardzo codzienny i luźny dołączyłam "eleganckie" szpilki z kolcami, które wpadły mi w oko od pierwszego spojrzenia na nie. Na pewno zobaczycie je w jeszcze innym wydaniu lecz mam nadzieję, że to także przypadnie Wam do gustu. 

POZDRAWIAM CIEPLUTKO !! ;)















Bluza - VjStyle
Szorty - Nude Coutre Vintage
Buty - Sequin Shoes

53 komentarze:

  1. Twoja buzia jest przepiękna! ;*
    A buty cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny styl ;_0)


    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie wyglądasz!! bluza wymiata! ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Genialny zestaw ;) Chciałam tylko zauważyć, że widzę wielki progres na blogu, ostatnie zdjęcie z sesji dla Coctail Shock na pulpicie ;P ;P ;P Więcej takich blogerek poproszę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie :) masz boskie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bosko wyglądasz! Śliczne szpilki ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja, świetnie w niej wyglądasz :) A spodenki są boskie!
    Zapraszam do mnie, jeśli masz ochotę możesz też wziąć udział w konkursie, do wygrania 100 zł do H&M'u:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz pięknie! Śliczne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie! poluję na taką bluzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluza jest fantastyczna! Bardzo mi się podoba cały look:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piszesz że wracasz z 2 siatkami zakupów z lidla, no cóż to widać z lubisz pojeść! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha..Ha..Ha... i to by było na tyle z mojej strony ;D Widzę, że masz straszne kompleksy ;] żal Ci? ;) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Jasne że żal, bo ciągle się odchudzasz a tyłek cały czas jak szafa

      Usuń
    3. No widzisz wole mieć tyłek jak szafa niż rozum jak ziarenko piasku. Idź lecz kompleksy gdzie indziej ;) ja się nie odchudzam, ale Tobie pewnie by się przydało ;D mogę polecić dobre miejsce aby zgubić kilka zbędnych kilogramów ;D Albo może przydało by się inne miejsce leczące kompleksy pod innym względem, bardziej psychologicznym, ponieważ widzę po Twoich wypowiedziach, że masz na tym punkcie obsesję a to może być w przyszłości bardzo niebezpieczne ;] Pozdrawiam

      Usuń
  12. swietna stylizacja! bardzo podoba mi sie logo na bluzie i wzor na spodenkach! luzna gora przelamana seksownymi butami! extra!

    www.blogdrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnie!!! Ale ty zgrabna jesteś!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba. A Twoje włosy wprost uwielbiam i nie mogę się na nie napatrzeć!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. my dear you jumper is really amazing...
    xoxo
    vendy

    NEWS ON MY BLOG!!!
    follow me on:
    the simple life of rich people BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Co post, to jestem jeszcze bardziej zachwycona ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. nie no spodenki masz genialne ! :) zapraszam do obejrzenia moich stylizacji ;)

    elisse

    OdpowiedzUsuń
  18. zrobiłam sobie kiedyś identyczne szorty, i siostrze bardzo podobne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ładnie wyglądasz, masz cudne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  20. That outfit is incredible! I am obsessed with every single part of it!

    http://everydayrachel21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Szorty są fantastyczne! Sama bym takie chciała mieć!

    OdpowiedzUsuń
  22. heeeiiii
    i remember you that tomorrow is the big day to participate to my initiative for animals rights!it's soooo simple, it's consists to post a photo about animals (a photo with your pet, or a simple animal photo, or a sentence about animals right…what you want!!!it's totally free!)
    if you want to know more, go to my last post ("LEGGIMI/READ ME") and read about it :)
    i hope you can participate :*

    www.alicemazzara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo umiejętnie połączyłas kilka ostatnich krzyków mody! Bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. szorty!!!! chcę je!!! pięknei wyglądasz, obserwuję! :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Przenigdy nie założyłabym szpilek do sportowej bluzy.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe spodenki! :)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com
    Konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  27. elegancko ! <3
    jak dla mnie bomba.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana wyglądasz fantastycznie;) świetne masz szorciki:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zakochałam się w Twoich bucikach - też chcę takie!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. super!

    obserwuję;)

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładnie ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. How cute did you style this! Lovely :)

    ★♡ Psy's New Song Gentleman (^_^) ♡★
    GENTLEMAN Song Beats Gangnam Style
    Are you addicted to the Saucy / Arrogant

    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage
    | Bloglovin' | NetworkedBlogs | Google+ |

    OdpowiedzUsuń