środa, 10 kwietnia 2013

Bukovina Fashion Space Polki Folki IV DZIEŃ PIERWSZY | Stylizacja



W miniony weekend miałam okazję uczestniczyć w wyjątkowym wydarzeniu modowym - Bukovina Fashion Space Polki Folki IV. Było to jedno z najbardziej stylowych wydarzeń Podhala. Przez dwa dni (6-7 kwietnia 2013) osoby obecne mogły podziwiać mnóstwo cudownych i nietuzinkowych projektów oraz spotkać wielu przedstawicieli świata mody - stylistów, projektantów, gwiazdy, blogerów itd..
Osobiście muszę przyznać, że drugi dzień pozostawił mi wiele wspaniałych wrażeń oraz wspomnień z uwagi na to, że mogłam podziwiać pierwszy w Polsce pokaz na wybiegu, który był zbudowany na wodzie - coś cudownego!! (RELACJA Z DRUGIEGO DNIA JUŻ W CZWARTEK)
Dla osób, które niestety nie mogły tam być razem ze mną postanowiłam przygotować krótką relację z dwóch dni. 
Zapraszam do zapoznania się z nią.

Dzień pierwszy dostarczył wielu wspaniałych inspiracji. Mogliśmy podziwiać pokazy oraz występy takich projektantów i zespołów jak:

  • Pokaz Podhalańskich stroi regionalnych Tybecik
  • Biżuteria z kamieni naturalnych inspirowana folklorem podhalańskim
  • Katarzyna Miciak 
  • Bright Boho
  • Maria Sadowska - przepiękne folkowe bluzy, które mnie osobiście zauroczyły
  • Stroje archiwalne Łowicz
  • Farbotka w spódniczkach z kolekcji Cocktail Shock
  • Jarosław Juźwin
  • Joanna Ryczkowska
  • Jacek Mroczkowski
  • Monika Haba
  • Anna Turaj & Magdalena Kubit
  • Biżuteria Edi Edy inspirowana pasem góralskim
  • Aloha from derr
  • Pufa dla Leniucha 
  • Bowstyle
Galę sobotnią poprowadził Bartek Jędrzejak pogodynek Dzień Dobry TVN oraz Oliwier Janiak prezenter TVN

Motyw folkowy był przewodnim tematem sobotniego wieczoru - można było podziwiać zarówno regionalne stroje, jak i połączenie folku z nowoczesnością, co tworzyło wbrew moim wcześniejszym podejrzeniom całkiem niezłe kompozycje. Niektóre z nich z chęcią przygarnęłabym do swojej szafy.





Moim zdaniem jedna z lepszych pokazowych stylizacji tego wieczoru - przepiękna folkowa bluza projektu Marysi Sadowskiej połączona ze zwykłymi jeansami oraz pięknymi bardzo efektownymi butami (niestety nie mam pojęcia jakiej firmy).




Kolejna bardzo udana pokazowa stylizacja, która przykuła moją uwagę - zwykły czarny t-shirt w połączeniu z fioletową spódniczką z kontrafałdami (Cocktail Shock) oraz nietuzinkową torebką  Farboka tworzy rewelacyjnie dobraną całość.



Na pokazie nie zabrakło także naszych regionalnych przedstawicieli - w tej roli idealnie spełniły się dwie marki - Farbotka i Cocktail Shock






Osobiście na ten wieczór postawiłam na małą czarną (PresKA), Rozpinaną koszulę z nowej kolekcji H&M, której nie mogłam się oprzeć, kopertówkę z H&M oraz szpilki (ŚwiatButów24). Z biżuterii dobrałam tylko zegarek marki Daniel Wellington









Wioleta Kobylarczyk Miss Poland 2013 Multiverse, Darshani Khodabaks Miss Indii i EstelleFashion ;)

Ogólne wrażenia po pierwszym dniu - wspaniałe. Pokazy otworzyły mi oczy na nowe trendy i połączenia. Wcześniej nigdy nie zwróciłabym uwagi na folkowe kreacje, a już na pewno nie sądziłabym, że mogą one tak rewelacyjnie wyglądać w połączeniu z nowoczesnością. Drugi dzień przyniósł mi jeszcze więcej wrażeń, ale relacje zdam Wam dopiero w czwartek - czekajcie cierpliwie na drugą część. 

Pozdrawiam cieplutko ;))

27 komentarzy:

  1. Seems like a great fashion event! And what you wore is definitely even more gorgeous! :)

    ★♡ Follow Each Other? (^_^) ♡★
    My Thoughts on Follow Each Other Requests
    A blow by blow account of my experiences on such requests & more ...

    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage
    Follow Ice Goddhez via Bloglovin'
    Follow on NetworkedBlogs via Facebook
    Follow me via Google+

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sprawa taka impreza, oby wiecej takich u Ciebie i u innych :) ja lubię folkowe elementy, wiec z chęcią przygarnelabym nie jedna rzecz z tego pokazu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. buciki i torebkę masz przepiękne! ;)
    Strasznie fajny pokaz, zazwyczaj drażni mnie w nich, że kolekcje lub połączenia są nienadające się na co dzień, te jak najbardziej mogę inspirować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa relacja, na pewno przywiozłaś ze sobą wspaniałe wspomnienia :)btw. Pięknie wyglądałaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ci zazdroszcze - super impreza! Folk w takim wydaniu uwielbiam, chetnie ogladnelabym taki pokaz..
    Wygladalas super! Na luzie, ale bardzo elegancko! Super. Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne te folkowe bluzy, czekam na relację z 2 dnia, natomiast Ty jakoś kiepsko wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna impreza masz cudna parke ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetnie! Też nie przypuszczałam że takie wzory mogą dobrze wygladac :D nie mogę się doczekać tej drugiej relacji (!!) :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie podoba mi się Twoja stylizacja , ta parka nie jest ani trochę kobieca.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super! Zazdroszczę i nie mogę się doczekać relacji z drugiego dnia ;-) Piękne masz buty!

    Ja też walczę w Modowej Bitwie Miast, ale Tobie idzie znacznie lepiej :p Gratulacje i życzę Ci, żebyś już nie spadała więcej z tego 2 miejsca ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę takiego wypadu :)
    Świetne stylizacje! ;)
    Piękne masz te szpilki ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twoje stylizacje! Śledzę Cię już dłuuuugo na stylizacje.pl i straaasznie mi się podoba to jak łączyć ze sobą ubrania :) I ta przewaga czerni - mojego ulubionego koloru <3 Cudo! Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie się prezentowałaś. Lubię góralskie motywy, więc bluzy mnie również powaliły!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gwiazda nam tutaj rośnie .. heh :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Estera, napisz czy Ty masz hennę na brwiach? bo masz jakieś takie ciemniejsze - ale tylko wewnątrz :> Magda

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądałaś ładnie, co tu dużo mówić :)

    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  17. swietna stylizacja, bardzo mi sie podoba, gratuluje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 2 część pokazu miała być w czwartek a dziś sobota i cisza....powiem Ci że lipa trochę jak ludzi traktujesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz ale czasem proszę o zastanowienie się dlaczego nie ma posta a nie od razu o atak... zmarła mama mojej przyjaciółki czy nadal uważasz, że czwartek lub piątek to był dobry moment na dodanie posta? Ja nie.. Pozdrawiam

      Usuń
  19. Z klasą! Szpilki świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietne doswiadczenie ! Super zdjecia : ))

    OdpowiedzUsuń