sobota, 13 kwietnia 2013

Bukovina Fashion Space Polki Folki IV DZIEŃ DRUGI

Witajcie Kochani !! Bardzo przepraszam, że posta z relacją z drugiego dnia pokazu dodałam dopiero dzisiaj, a nie tak jak Wam obiecałam w czwartek, ale czasem w życiu zdarzają się takie sytuacje, że ogromnym nietaktem byłoby zajmowanie się nowym postem. Stwierdzę nawet inaczej - byłoby to po prostu niemożliwe. Taka sytuacja właśnie się wydarzyła i stąd to małe opóźnienie. Drugi dzień w Bukowinie Tatrzańskiej był wyjątkowym i pełnym wrażeń przeżyciem. Pierwszy w Polsce pokaz na wodzie jak dla mnie okazał się wspaniałym pomysłem. Mam nadzieje, że to nie ostatni taki pokaz. Bardzo Was przepraszam za artystyczny nieład ale w poście skupiłam się na przedstawieniu Wam tych zestawów, które urzekły mnie osobiście. 

W drugim dniu mogliśmy podziwiać pokazy oraz występy takich projektantów jak:
  • Catwalk
  • Kaja Śródka
  • Lewanowicz
  • Avanti
  • cocktail Shock
  • Sebo
  • Nohate
  • Eva Minge dla Esotiq
  • Specjalne Show performers kolekcji Folk Design Aneta Larysa Knap 
  • pokaz kolekcji :
  • kolekcja bielizny Folk Design
  • kolekcja inspirowana góralszczyzną w tematyce Rock, punk 
  • kolekcja Blu Folk - premiera
  • kolekcja Alarm Folk, Prima Moda



Pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłego oglądania ;)







T-shirty - NOH8 / Spódniczki - Cocktail Shock














22 komentarze:

  1. Pokaz robi bardzo pozytywne wrażenie. Pozdrawiam. Chciało by się tam być.

    OdpowiedzUsuń
  2. oo widać,że pokaz baardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. te modelki to jakiś dramat!!

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe fajne ;-)

    new post


    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow seems like an awesome show my dear! Perfect! So beautiful collection and lovely colors! :) Cool idea too with the pool. Nice boots hehe. You look as stunning too my dear :)

    ★♡ Monetize Your Blog? (^_^) ♡★
    Earn Money Online with Sponsored Reviews
    My experience with SponsoredReviews and how they can help you ...

    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage
    Follow Ice Goddhez via Bloglovin'
    Follow on NetworkedBlogs via Facebook
    Follow me via Google+

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! :) pokaz bardzo ciekawy...

    OdpowiedzUsuń
  7. moje gratulacje, idziesz ciągle do przodu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super relacja, a Ty ślicznie wyglądałaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajnie ;D Najlepsze te modelki z futerkowymi dodatkami - po kostki w wodzie.. ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna impreza:) widziałam relację w tv:)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, this looked like such a fun and unique show!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pokaz inny od wszystkich,ale widać był bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzie mozna obejrzec ten pokaz?

    OdpowiedzUsuń