poniedziałek, 15 kwietnia 2013

SHOPPING is cheaper than a psychiatrist !


Wiele osób uważa, że t-shirt to nieodłączny przyjaciel jeansów. Ja osobiście rzadko wybieram tego typu spodnie, a t-shirty wolę łączyć ze spódniczkami. Stylizacja którą Wam dzisiaj przedstawiam jest jeszcze w klimacie zimowym, gdyż była zrobiona przy okazji pobytu w Zakopanem w ubiegłym tygodniu. Jak zdążyliście się już przekonać bardzo lubię ćwieki, dlatego tym razem też ich nie zabrakło. Moją wiosenną ramoneskę połączyłam z wymownym t-shirtem NOHATE i bordową spódniczką Cocktail Shock - uwielbiam takie zestawy, a z uwagi na to, że nareszcie nastała wiosna będziecie mogli oglądać ich mnóstwo. Do zestawu dołączyłam ćwiekowe bransoletki, czarną kopertówkę z nowej kolekcji H&M oraz botki CzasNaButy.

Pozdrawiam ! ;)















Ramoneska - SheInside
T-shirt - NOHATE
Spódniczka - Cocktail Shock
Kopertówka - H&M
Bransoletki - NoName
Buty - CzasNaButy

53 komentarze:

  1. uwielbiam takie połączenia;) wszystko mi się tutaj podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko jest idealne! :)
    Jak najbardziej obserwuję! :)

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski zestaw:)
    Ramoneska i spódniczka rządzą ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. w Zakopcu jeszcze taka zima ho hooo :)
    fajny zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie Kochana wyglądasz:) podoba mi się to połączenie spódniczka + t-shirt:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wyglądasz :) Bardzo zgrabniutko i stylowo !
    Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ty jesteś piękna!
    A te włosy cudo, na dodatek blond marze o takim kolorze! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super :) a t-shirt jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w tej stylizacji, serio, jest FANTASTYCZNA <3 <3 <3 piękna boska, przeboska spódniczka *u*

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie|!!! : DD

    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz ;)
    Fajna stylizacja!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej ;) Mam do Ciebie pytanie i mam nadzieje że mi odpowiesz. Było by super ;-) W niektórych ostatnich postach na zdjęciu masz fajny ZEGAREK z GENEVA :) Byłyby szanse byś podała w odpowiedzi co to za model zegarka albo linka? :) Byłoby mi niezmierni miło :) PS. Masz dziewczyno wyczucie mody. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę tutaj jest link do identycznego zegarka jak mój ;)
      http://allegro.pl/zloty-zegarek-geneva-swarovski-bransoletka-gratis-i3104208093.html

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  13. o jaaa ale świetna stylówa! spódniczka i ramoneska sa fenomenalne! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Pozazdroscic ci gustu! Wlasnie najbardziej podoba mi sie taki styl, gdy spokojnie mozna wlozyc spodniczke i polaczyc ja do luznego topu! Fajnie ! Pozytywnie : )) jak najbardziej na plus !
    +zapraszam do siebie na nowosci :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne połączenie kolorystyczne, proste ale z klasą.

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna spódniczka, a t-shirt zabawny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba się nam zestawienie ramoneski z koncertową i fason spódniczki <3

    OdpowiedzUsuń
  18. swietny zestaw, wszystko bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ahhhh piękna i idealnie ubrana. Uwielbiam Cię

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie połączenia!!! Piękna spódnica!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowny zestaw, piękna czerwona spódniczka :)

    zazdroszczę Ci tych długich nóżek ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacja ! Wyglądasz pięknie ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałabym taka figurę :D Spódniczka jest piękna <3 Ja ogólnie nie lubię t-shirtów :) Zapraszam na nowy, krótki post z paroma galowymi zdjęciami ;** Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Boże, nie było Ci zimmmnnooo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko potem nie wiadomo czemu jesteś chora

      Usuń
  25. Haha I love the top!

    Very true lol great outfit, you're brave wearing a skirt in that weather lol

    Keep up the great work, I really enjoy your blog.

    kisses xx

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam topy i t-shirty,dlatego,że łączę je z jeansami i spódnicami :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, ile u Ciebie jeszcze śniegu!
    Wyglądasz pięknie. Spódniczka jest genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześlicznie!!!! Cudna koszulka! :) Przepraszam że zapytam, ale czy Ty może mieszkasz gdzieś w górach? Tyle jeszcze śniegu u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  29. wyglądasz cudownie ! wszystko idealnie !

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow cool Look!

    http://celebritiesandfashionnews.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna spódniczka i kurtka, wyglądasz bosko!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. prześliczna spódniczka!
    www.aDDuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyglądasz uroczo :) koszulka jest boska :)
    Pozdrawiam i do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. I love the jacket and the skirt! You look beautiful!
    kisses

    www.wallofstyleblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. piękna stylówka:) kurteczka bardzo rzuca się w oczy. pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna spódniczka i torebka :) Wyglądasz świetnie:) Widzę, że pochodzisz z Lublina, moje okolice:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Interesujący blog, będę często zaglądała. Zapraszam do mnie www.sweetlifestory123.blogspot.com
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  38. wow, świetnie wyglądasz! spódnica jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wspaniała stylizacja :) T-shirt baaaardzo mi się podoba <3
    Pozdrawiam ;*
    secretlypralines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. ramoneska jest przegenialna! <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak tu jeszcze zimowo!!brr
    ale spódniczka leży świetnie:))

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajny zestaw, a spódniczka jest śliczna. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Masz piękne włosy!:)
    I bardzo mi sie podoba zestawienie tej koszulki ze spódnicą;)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń