środa, 24 kwietnia 2013

striped shirt & blue skirt


Paski opanowały ostatnio sklepowe półki i wieszaki. Mnie także już dawno kusiły, ale jakoś nie mogłam się do nich przekonać. Ostatnio jednak w mojej szafie zagościła koszula i leginsy w ten modny deseń. 
Elegancką koszulę znalazłam w sklepie internetowym VjStyle i postanowiłam ją połączyć z chabrową spódniczką Cocktail Shock, którą uwielbiam za jej "słodki" krój. Do zestawu dołączyłam czarne botki DeeZee oraz kopertówkę z nowej kolekcji H&M, która ostatnio bardzo często mi towarzyszy. Całość uzupełniłam czarnym płaszczykiem z delikatną falbanką, który jest dostępny w sklepie internetowym SheInside

Cóż jeszcze mogę Wam napisać.. CHYBA POZOSTAJE MI ŻYCZYĆ WAM SŁODKICH SNÓW I SŁONECZNEGO DNIA NA JUTRO ;) 
Pozdrawiam Was cieplutko













Bluzka - VjStyle
Spódniczka - Cocktail Shock
Płaszczyk - SheInside
Zegarek - GENEVA
Kopertówka - H&M
Botki - DeeZee

52 komentarze:

  1. Genialna spódnica! pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula, spódniczka - cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o boże ale Ty jesteś piękna!
    a stylizacja jak najbardziej w moim guście! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczka super:)! fajna stylizacja, ale płaszczyk to rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz przepięknie;) cudowna koszula i spódniczka;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana chaberek to Twój kolor <3
    Rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jak zawsze!

    Tylko te "pułki" przez U otwarte zdzierżyć nie mogę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;)
      Słuszna uwaga, nie wiem jak mogłam zrobić taki błąd.. to pewnie przez to, że pisałam posta w nocy i byłam już strasznie zmęczona - dziękuje ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
    2. No Kochana szacuneczek dla Ciebie, że udostępniłaś mój komentarz!!!

      Wielki PLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSS!

      Wszyscy jesteśmy tylko ludźmi i każdemu zdarzają się błędy :)

      Pozdrowienia dla Ślicznotki :*

      Usuń
  8. wyglądasz olśniewająco:* ja czekam aż się trochę opalę,bo moje nogi świecą bielactwem:D,zapraszam na nowy post kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Stripes and skirt!!! Lovely! Awesome!

    ★♡ My Daniel Wellington Watch Review (^_^) ♡★
    Classic Winchester Lady Watch Review
    Do you love Daniel Wellington watches???

    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage
    | Bloglovin' | NetworkedBlogs | Google+ |

    OdpowiedzUsuń
  10. ale pieknie wygladasz! sliczna koszula;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódniczka rzeczywiście wyróżnia się cukierkowym i dziewczęcym krojem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko wygląda super! tylko buty wydają się takie ciężkie do tego.

    OdpowiedzUsuń
  13. A nie głupio Ci tak pozować między ludźmi? Ja bym sie chyba wstydziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstydzic to się można ... jak się coś ukradnie :))))
      Nie pojmuję tak głupich pytań! Od kiedy robienie zdjęc, tudzież pozowanie do nich jest wstydem !
      I dlaczego ma byc Jej głupio ??????

      Wyglądasz ślicznie :)

      Usuń
  14. Wyglądasz ślicznie Super Kobieco!!!
    No i nie będzie linczu bo tym razem bez błysku na nóżkach - jest cudnie!!!
    A i trzeba jakoś pomyśleć o tym spotkaniu :*
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna jak zawsze!!! koszula jest boska!!! niesamowicie wyglądasz!!!
    ♡ ♡ ♡ ♡Z POZDROWIENIAMI:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny plaszczyk i spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz super, jak zwykle bardzo kobieco <3 Zapraszam na nowy post, ze zdjęciami i krótką relacją z przebiegu egzaminu gimnazjalnego ;* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. jakiego podkładu używasz? i jak się nazywa kolor Twoich włosów? p.s.wyglądasz przepięknie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włoski maluje profesjonalnie w salonie fryzjerskim farbą Wella Colour Touch 10/6 z aktywatorem 4+ ;)
      Natomiast jeżeli chodzi o podkład to jestem wierna Loreal infallible 16h, a kolor w zależności od pory roku - zimą 200, na wiosnę oraz jesień 230, a na lato 250 ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  19. Wydaje mi się że to jedna z gorszych stylizacji w Twoim wykonaniu, może dlatego że ta koszula tak średnio sie prezentuje. I mam już dość obcasów, załóż balerinki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ładna ta koszula :) Sama miałam skusić się na podobną, ale jednak zrezygnowałam :)
    Poza tym spódniczka też jest bard fajna
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  21. cudownie wyglądasz w tym wydaniu ♡ :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ta torebka jest śliczna! :) no i uwielbiam Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. co tu dużo pisać- jest ślicznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. kolejny fantastyczny zestaw! spódnica jak i koszula prezentują się rewelacyjnie! Pozdrawiam! ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny zestaw, wyglądasz ślicznie. Spódniczka najlepsza !

    OdpowiedzUsuń
  26. swietna stylizacja, spódniczka marzenie ! *o*

    pzozdrawiam !! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ahh, jak ja uwielbiam ten kolor spódnicy!!

    OdpowiedzUsuń