środa, 17 kwietnia 2013

Wiosenne nowości Cocktail Shock


Kochani w minioną niedzielę miałam okazję uczestniczyć w sesji zdjęciowej dla Cocktail Shock. W roli modelki i stylistki czułam się rewelacyjnie, a za wspaniałą atmosferę chciałam podziękować Oli, Anetce i Rafałowi. W dzisiejszym poście przedstawiam Wam efekty oraz zapowiedzi wiosennych nowości, jakie już niedługo pojawią się w sklepie 


Kochani co waszym zdaniem będzie królowało tej wiosny i lata? PASTELE czy NEONY?  A może i jedno i drugie? Ja szczerze mówiąc mam sentyment do jednego i do drugiego. Pastele wyglądają bardzo kobieco, natomiast neony są szalone i właśnie to mi się w nich podoba najbardziej.
Z uwagi na to, że pewnie jest więcej takich osób jak ja które są zwolennikami zarówno jednych odcieni jak i drugich - Cocktail Shock stworzyło kolekcję spódniczek w której każdy znajdzie coś dla siebie. 



Kolejną nowością będzie szyfonowa spódniczka. Zapewne wiele z Was widziałoby ją w innej, zapewne klasycznej stylizacji - ja natomiast lubię nietuzinkowe i szalone zestawy dlatego też do eleganckiej spódniczki dołączyłam wybuchowy t-shirt oraz złoty naszyjnik.

Póki co ostatnie już nowości Cocktail Shock... ;)

Fotograf - Rafał Sikora
Makijaż - Aneta Błaszczak - MAKEUPLACE

35 komentarzy:

  1. Fun outfit, lovely colors.
    Love your hair.

    XO Arezu

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow so pretty! Great clothing! Love the shirt and the pastels! The dresses / skirts on the last pic is also gorgeous!

    ★♡ New Post (^_^) ♡★
    SheInside Giveaway and Product Review
    How SheInside does their giveaways and my thoughts on their products ...

    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage
    Follow Ice Goddhez via Bloglovin'
    Follow on NetworkedBlogs via Facebook
    Follow me via Google+

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog! Zapraszam do nas :*** http://we-forever-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne ciuszki, swietna sesja! A Ty wygadalas zawodowo;)
    Zestaw z czarna koronkowa bluzeczka na drugim zdjeciu - super!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna sesja,swietne ciuszki,swietna Estelle ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing looks! love the neon skirts!! xx

    OdpowiedzUsuń
  7. love those colorful skirt

    http://puputnopitasari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. love those colorful skirt

    http://puputnopitasari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne stylizacje i piękna Estera <3
    nic dodać nic ująć - Anetka z Rafałem spisali się po raz kolejny! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie boskie! Są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi niestety nie podoba się ta sesja, z kilku powodów. Masz długie ładne włosy, nie wiem czemu ci je upięli bo korzystniej wyglądasz w rozpuszczonych :) makijaż nie mówię że brzydki ale dla Ciebie za mocny. Dziwnie wyglądasz tak umalowana. Spódniczki głównie są zestawione z t-shirtami, co może i jest tak jak napisałaś nietuzinkowe ale według mnie są rzeczy których mimo wszystko nie łączy się.Na ostatnim zdjęciu po lewej wyglądasz tak jakbyś nie miała rąk :)
    I o niebo lepiej Ci w naturalnych ustach niż w czerwonych.
    Aaa i chyba przez krótką długość spódnic Twoje uda wyglądają masywnie.
    To moje uwagi, mam nadzieję że nie wyszły złośliwie, bo nie miały takie być :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. zestaw z 1 fotki jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super sesja:) wszystko mi sie podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne spódniczki i ile mają wariantów kolorystycznych <3 Uwielbiam taki fason :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jej jak Ty ślicznie wyglądasz<3 piękna! wszystkie spódniczki Ci pasują!xD

    OdpowiedzUsuń
  16. super spódnice :) chętnie jakoś nabędę :) zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia i zestawy, genialna fryzurka!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. jak dla mnie wygląda to tandetnie i targówkowo ale coż może to kwestia upodobań. No i twoja figura kompletnie nie pasuje, jesteś bardzo kobieca jednak modelka najlepiej prezentuje się w rozmiarach 34 lub 36

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie się spisałaś ! Prześliczne zdjęcia i nowości :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. szkoda,że takie krótkie te spódniczki, bo pewnie bym się pokusiła o zakup ;(

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudnie! :))
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Udana sesja - gratuluję :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zdjęcia <3 spódniczki są bardzo kobiece <3 Zapraszam na nowy post, z dużą ilością zdjęć ;-) Byłoby mi naprawdę bardzo miło <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz rewelacyjnie <3
    zazdroszczę, też chciałabym uczestniczyć w podobnej sesji ;)
    ta spódniczka asymetryczna jest świetna !

    OdpowiedzUsuń
  25. Te spódnice są przecudne. No i Ty w nich bardzo ładnie wyglądasz. Piękna sesja.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeju ale pięknie wyglądasz! Cudowny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie, świetnie! Mega pomysłowa głowa modowa ;P tak mi sie zrymowało ;)

    OdpowiedzUsuń