piątek, 3 maja 2013

black dress..


Halooo Kochani! Tak... tak wiem, patrząc na te zdjęcia można stwierdzić, że jestem znudzonym życiem ponurakiem - szczerze robiąc zdjęcia wcale nie miałam złego humoru - wręcz przeciwnie.. dlatego też patrząc moim krytycznym okiem proszę o skupienie się na stylizacji a nie na moich minach ;) nie wiem co mi się stało, dlatego z góry odpowiadam na to nurtujące pytanie..
W dzisiejszej stylizacji mam na sobie klasyczną małą czarną ze skórzanymi rękawkami (VjStyle), płaszcz z Zary uwielbiamy przez blogerki, torebkę z River Island oraz botki CzasNaButy. DoDatkiem jest jeden z ulubionych a'la złoty naszyjnik z nowej kolekcji H&M.

MIŁEGO DNIA ! ;)











Płaszcz - ZARA
Sukienka - VjStyle
Botki - CzasNaButy
Torebka - River Island
Naszyjnik - H&M

56 komentarzy:

  1. Jak najbardziej podoba mi się ta stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyglądasz :*
    A w butach to sie zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne sa te buty, a sukienka pieknie podkreśla Twoja figure!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. nawet ok, ale te grube czarne rajstopy są zbędne:/

    OdpowiedzUsuń
  5. cudo, cudo, cudo ! Buty masz świetne Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoje włosy!:)
    Torebka super.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne masz te buciki! Torebkę chętnie bym Ci ukradła, a sukienka świetnie na Tobie leży ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno u Ciebie nie byłam i żałuję ;p. Świetnie wyglądasz, uwielbiam stylizacje w czerni. Ładna torebka *.*.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna ta sukienka :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna sukienka, lubię takie ze wstawkami

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zawsze świetnie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej EstelleFashion Twoja świetna stylizacja FUR VEST znalazła się na naszej głównej stronie dzięki głosom WOW! Super, że z nami jesteś! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Torba genialna *_* ale jakoś tak za dużo czerni

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznotka!!!
    No i stylizacja, jak zawsze zresztą, udana!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie. Sukienka obłędna. Pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  16. łaaadnie ;0)


    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne stylizacja, mój ulubiony kolor :)
    Dołączyłam do bloga i serdecznie zapraszam do siebie
    http://niissley90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Blondynką jednak cudnie w czerni ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna sukienka! :) a ta figura, mmm

    OdpowiedzUsuń
  20. sukienkę to masz genialną :)

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie :)) ale gwiazdeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wow! świetny look!

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Esti kiecka jest cudna ,wyglądasz jak milion dolców!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. swietny outfit, taki kobiecny, z klasa i sexy. moj styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nice blog! <3
    would you like to follow each other on Gfc ?

    http://mayitapink.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wydaje mi się że sukienka jest zbyt opięta w okolicy ud a rękawy znowu mogły by być bardziej zwężone.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny pomysł z inspiracjami na fejsie, wstawiaj częściej :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne buty + torebka *-*
    Stylizacja bardzo mi się podoba, gdyż taką kolorystykę lubię najbardziej :)
    Obserwujemy?

    Zapraszam na nową notkę :D
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna jesteś, szybko polubiłam tego bloga, więc i obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. torebka jest cudowna,co z tego,ze ponuro jak mega stylowo:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zakochalam w tej sukience, wygladasz w niej hot

    OdpowiedzUsuń
  32. Niestety kolejna stylizacja jakich było już bardzo dużo u ciebie

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej! Mam pytanie odnośnie płaszcza, jaki masz rozmiar? Chciałam zamówić taki sam na allegro, ale boję się tych wymiarów:)
    PS. Ślicznie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój płaszczyk jest w rozmiarze S, ale mój jest oryginalny z ZARY - nie wiem jak jest z rozmiarówką tych z Allegro.

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  34. uwielbiam ten płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wooow, prześlicznie wyglądasz i masz mega zgrabne nóżki <3

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  36. Rewelacyjnie wyglądasz w tej sukience..."Z pazurem", lubię takie zestawy :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. wow, podoba mi sie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  38. ten outfit jest genialny. Buty, płaszczyk i torebka po prostu są mega !

    OdpowiedzUsuń