wtorek, 14 maja 2013

Changes..


Tu na pewno nic nie dzieje się przypadkiem.
Nie ja to ustalam, a często jest tak, jak chcę.
Mam charakter, nie oglądam się za plecy,
Biorę życie jakie jest i potrafię się tym cieszyć.. kilka słów prawdy na dziś ;)

Haloooo Kochani! Zmiany.. zmiany i jeszcze raz zmiany nastąpiły dzisiaj w moim życiu i wiecie co Wam powiem - w końcu jestem szczęśliwa.. w końcu nie będe się poświęcać czemuś gdzie nie czułam się doceniona.. Mam kochanego Męża, pasje i wiele innych wspaniałych rzeczy, którymi warto się cieszyć, a przede wszystkim więcej czasu na robieni tego co lubię naprawdę ! ;) 
Dzisiaj aby pokazać Wam moją radość stworzyłam zestaw, który jest mi bardzo bliski. Kurier przywiózł mi piękne wyczekiwane od wczoraj sandałki lita (ŚwiatButów24) i nie mogłam zmarnować tak pięknej pogody.. dlatego co zrobiłam? Zdjęcia specjalnie dla Was ;) 
Do snadałków dobrałam jedną z ulubionych bluz z tygrysem oraz czarną klasyczną spódniczkę z Preski, którą po prostu uwielbiam. 

Miłego wieczorku życzę! ;))













Bluza - VjStyle
Naszyjnik -H&M
Spódniczka - PresKA
Sandałki - ŚwiatButów24
Zegarek - GENEVA
Kopertówka - H&M
Okulary - Firmoo

37 komentarzy:

  1. BARDZO FAJNIE :)

    śliczne sandały, mam podobne bezowe :))
    ale myślę o zakupie czarnych :))

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko jak zawsze idealnie dopasowane! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Rany ale Ty jesteś cudowna <3
    Kurcze masz męża nie wiedziałam :)
    Fajnie, ja też już bym chciała :)
    Wygladasz przepięknie w tej stylizacji, zreszta jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw! Szczególnie rzuciły mi się w oczy okularki - są super!
    Fajnie, że jesteś szczęśliwa, zatem: jeszcze więcej szczęścia życzę :*!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie :) no to nic tylko gratulować i życzyć abyś była zawsze taka szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi sie bluza i naszyjnik. Co do tego co napisałaś, popieram, nie ma sensu tkwić tam gdzie ktoś nas nie docenia, tez ostatnio dostrzegłam to u siebie i tez zdecydowalam sie na zmiany:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz bosko ! ♥ świetne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. love the sweater dear...is simply fantastic
    good night
    xoxo

    ♥ Vendy ♥
    Follow me on:
    The simple life of rich people BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Changes.. Estelka zmieniasz prace zgadałam? -taka moja 1 myśl była:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaaaaaak !! ;D zgadza się !!! ;D

      Usuń
    2. I dobrze stać Cie na lepszą pracę Esterko niż w takim miejscu, niby znanym i poważanym a szkoda, że Klubowicze nie wiedzą jak są traktowani pracownicy.

      Pozdrowienia i życzę powodzenia J.

      Usuń
  11. cudowne masz te sandałki:) ciekawa jestem czy są wygodne??:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tytuł posta mówi sam za siebie?! Czyżbyś zrobiła to co powinnaś zrobić już dawno? Zmieniłaś pracę? Jeśli tak to gratuluje mądrej decyzji. Twój szef nie zasługiwał na taką mądrą i ambitną pracownice. Jakie traktowanie takie efekty pracy; phiii żeby nie mieć nawet siedzenia i zapewnionej przez pracodawcy wody w tak "prestiżowej" (samozwańczej) firmie toż to istny skandal !? Ciebie i Kamilki będzie mi brakowało najbardziej, ale dobre decyzje podjęłyście - uciekajcie jak najdalej stąd ;-D Widzę, że dobra ekipa się wykrusza, na recepcji nowości. To już nie będzie to samo. Życzę powodzenia i mam nadzieje, że Nas odwiedzisz, chociaż ja raczej też zmieniam niedługo siłownie bo tutaj źle się dzieje.

    Pozdrawiam i życzę dużo szczęścia,
    Jedna z tych wspaniałych Klubowiczek ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam jest taka rotacja ze głowa mała.... najlepsza ekipa i tak juz dawno sie rozpadła w poprzednim miejscu czyli Pałacu:) jednak nie mam nic do Estely-bo jej nie znam:) juz dawno zrezygnowalam z ich silki bo juz tylko na renomie jadą,
      pozdrawiam

      Usuń
  13. Cudowne buty, bardzo fajna stylizacja, a Ty ślicznie wyglądasz ;)
    W wolnej chwili, zapraszam do mnie:

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ mi się strasznie podoba ta Twoja bluza, jest prześliczna :) Pięknie wyglądasz oczywiście :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, zmiany w życiu są potrzebne. Teraz Też będziesz mogła więcej podziałac w zborze. Jestes kochaną osóbką i inni Cibie bardzo potrzebują :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przekonam się chyba nigdy do takiego połączenia, nie pasuje mi to i nie wygląda dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  17. Love how you styled the Kenzo green sweater dear. Though I can't understand the "changes" you wanted (no translate button waaah), I love the photos :)

    Hope you can support and join this giveaway my dear! I'd really appreciate it if you can participate and help spread the word. Really quick mechanics for dear friends like you (^_^)

    ★♡ New OASAP Fashion Giveaway from CHENMEICAI (^_^) ♡★
    Ice Goddhez x Oasap Monthly Giveaways May #ChaiChenGiveaways
    Win $30+- Clothing from OASAP! Join now!!!

    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage
    | Bloglovin' | NetworkedBlogs | Google+ |

    OdpowiedzUsuń
  18. buty i spódnica<3 przepięknie wyglądasz ;)

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam kompleksy jak patrze naa Twoje włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej, czy stosujesz jakieś rajstopy w spreju? Bo buźke masz bladą, nogi opalone ale w miejscu gdzie zaczynają Ci sie stopy nagle znowu masz białe?

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz ;)
    Udana stylizacja!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. UDANY LOOK! masz bardzo ładne nogi :)
    http://www.2fashiondaily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz przepięknie <3
    Boskie butki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  24. mam pytanie jaki masz rozmiar spódnicy?
    czy to ta spódniczka
    http://www.preska24.pl/home/zakupy/kobieta/spodnice/spodnica-z-detail

    OdpowiedzUsuń