środa, 22 maja 2013

CORAL BLACK & STUDS


Haloo Kochani ! Dzisiaj mam dla Was kolejną odsłonę maxi z letniej kolekcji Cocktail Shock. Jak już pisałam kilka postów wcześniej, te spódniczki tak bardzo mnie zauroczyły, że nie jestem w stanie się im oprzeć i chętnie przygarneła bym każdy model, w każdym kolorze. Do spódniczki - co także znacie już z moich postów - dołączyłam t-shirt, tym razem klasyczny czarny z dodatkiem ćwieków idealnie komponujących się z nową torebką-workiem (VjStyle). Całość uzupełniłam sandałkami a'la lita (ŚwiatButów24), z którymi też ostatnio wręcz nie potrafię się rozstać ze względu na ich wyjątkowy wygląd, funkcjanolność i wygodę, nie ograniczoną pomimo tego, że buciki mają bardzo wysoki obcas.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia! ;)











T-shirt - Stradivarius
Spódnica - Cocktail Shock
Sandałki - ŚwiatButów24
Torebka - VjStyle
Zegarek - GENEVA

42 komentarze:

  1. Swietna ta spódniczka cudny kolor ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyglądasz :)
    Mam bardzo podobną maxi tylko ma dwa rozporki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the pink and black look! Chic and cool! Your bag is stylish too ^_^
    --------
    Visit my fashion/beauty blog at the light that shone!
    Enter my giveaway here!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz :) spódnica i buty rewelacyjne !

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę nijaka ta stylizacja, wiele było podobnych, nie chce być nie miła ale wieje nudną i monotonią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli wieje Ci nudą i monotonią to zmień blog - jest ich przecież tak wiele. Wybacz ale stylu nie zmienie ;)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
  6. ładnie@!! ;DD


    zapraszam ...

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wyglądasz! Super spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie :)

    PS Świetnie umalowane rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Estelle ma doczepiane rzęsy, nie maluje ich, tak kiedyś pisała.

      Usuń
    2. Dokładnie -robię rzęski od dłuższego czasu, ponieważ to naprawdę duża wygoda ;)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
    3. na czym to dokladnie polega? moglabys to opisac??

      Usuń
    4. Przedłużam rzęski u kosmetyczki metodą 1 do 1 czyli do każdej naturalnej rzęski jest doczepiana jedna "sztuczna" - długość i podkręcenie można sobie dobrać wedle własnych oczekiwań ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  9. Piękna ta spódniczka, sama mam podobną uszytą przez mamę :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko perfekcyjne - jestem zachwycona spódnicą <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak spódnica jest śliczna :)AA i torebka świetna !
    Jak zawsze wyglądasz pięknie :)Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie wyglądasz ;* piękna spódnica
    Zapraszam do siebie
    http://asianelly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie podoba mi sie! Ciągle te sandały, ciągle te spódnice

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki już mam styl.. nie będę go zmieniać tylko dlatego, że komuś się coś nie podoba. Możesz przecież znaleźć sobie inny blog, który przypadnie Ci do gustu bardziej niż mój - ja naprawdę nikogo tutaj nie zatrzymuje.

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
    2. A mi się podoba! Uwielbiam te Twoje spódnice, a Ty wyglądasz w nich jak milion dolców, bziaki;*

      Usuń
  14. uwielbiam Cię w tych spódnicach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju jak pieknie;) Nie dosc ze wysoka, to jeszcze buty na takim obcasie;) Kochana rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  16. swietna ta spódnica <3
    http://crazy-about-heels.blogspot.com/
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oooo, mam identyczną spódnicę (kolor i krój) - swoją upolowałam w dziel F&F w Tesco :)
    Cudnie wyglądasz! Szkoda tylko, że za oknem taki ziąb (przynajmniej u mnie)... :(
    Pozdr.
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękna spódnica, chcę taką !!

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoja mina srającego kota na zdjęciach mnie powala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha... dodałam ten komentarz tylko po to, aby pokazaqć Twoją żałosność ;D siedz dalej przed kompem, jedz dalej nutelle i niech Ci pupa rośnie, wtedy zobaczymy Twoją minę jak staniesz przed lustrem ;o ;)

      Pozdrawiam,
      "Srający kot" ;]

      Usuń
    2. No ale coś w tym jest. Może nie ujęłabym tego w taki sposób jak anonim powyżej ale robisz dziwne miny na tych zdjęciach. Są posty w których foty są rewelacyjne! W tym żadna z min nie jest nawet dobra- jest co najmniej dziwna. Moja rada. Skoro prowadzisz tego bloga już na taką skalę- zatrudnij profesjonalnego fotografa, który zrobi Ci takie zdjęcia, że sama nie uwierzysz.

      Pozdrawiam, Magda

      Usuń
  20. Czym masz pomalowane usta :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usta mam posmarowane lekko fluidem i pomalowane bezbarwnym błyszczykiem z Loreal ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  21. Sama od dłuższego czasu zastanawiam się czy nie kupić właśnie tych butów, trochę przeraża mnie wysokość obcasa.. Są one dla Ciebie wygodne? :-)

    Pozdrawiam
    Blackbird

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jak dla mnie są naprawdę bardzo wygodne ;) to, że mają wysoki obsac w niczym nie przeszkadza, ponieważ są stabilne, a poza tym mają też wysoką platformę.

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń