sobota, 11 maja 2013

mint maxi...


Haloooo Kochani ! Dzisiaj mam dla Was zaległy pościk sprzed kilku dni z sesji dla CocktailShock. W roli głównej występuje tutaj miętowa maxi, którą "pokochałam" od pierwszego wejrzenia. Uwielbiam takie zestawy i napewno zobaczycie ich niedługo u mnie na blogu dużo, duuużo więcej. Mięta jest z Nami także w tym sezonie - mnie osobiście ogromnie to cieszy, ponieważ uwielbiam ten delikatny i subtelny kolor. Pasuje do niego wiele barw - ja jednak postanowiłam połączyć moją maxi z beżem, brązem i miedzią. Jak Wam się podoba takie zestawienie kolorystyczne?

Pozdrawiam i życzę miłego weekendu !












Bluzeczka - Cubus
Naszyjniki - NOH8 | H&M
Spódnica maxi - Cocktail Shock
Sandałki - Nine West
Okulary - River Island

62 komentarze:

  1. Poluję na taką kieece :)! wyglądasz fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. slicznosci, Ty masz figure by nosic przezroczyste kiecki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna spódnica i zacne buty Milordzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudnie!Kolor miętowy uwielbiam,buciki fantastyczne i całość po prostu zarąbista.....bo na Tobie wszystko ładnie wygląda-jesteś szczuplutka i to jest to! Ja muszę schudnąć bo się strasznie zapuściłam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ŚWIETNY KOLOR SPÓDNICY, UWIELBIAM MAXI :)
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczna spódniczka, masz świetną figurę na takiego typu outfity :)

    OdpowiedzUsuń
  7. boska spódniczka i całość rewelacyjna :) uwielbiam Twoje włosy ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. i love your hair <3

    www.alicemazzara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz:) Piękna stylizacja, wspaniała maxi:)
    Masz boską figurę tylko pozazdrościc:)

    OdpowiedzUsuń
  10. więc tak:
    1. Ale Ci się ładnie włoski ułożyły! ;)
    2. Maxi jest przepiękna! ;)
    3. Cudowne sandałki! ♥
    4. Kolorystyka - idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. super bo nie widać Ci ud

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne miejsce do zdjęć :)
    Pięknie wyglądasz, a jakie włosy cudne.. !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękną masz tą spódnicę! Też taką chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie się prezentuje taki styl ; DDD


    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo do twarzy Ci w takich kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Maxi jest cudna! ♥ Chcę taką właśnie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. prześlicznie wyglądasz :) a spódniczka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczna spódnica! Wyglądasz w niej zjawiskowo kochana:) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Spódniczka jest prześliczna! Sama mam w kolorze jasnego różu i uwielbiam ją ;)
    Sandałki masz równie piękne, ale wygodne chociaż? ;D
    A to tło... rewelacja! Tak letnio, słonecznie i te schody - idealne miejsce na zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudnie wyglądasz! Spódnica jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Esti bezapelacyjnie jesteś dowodem na to ,że ładnemu we wszystkim ładnie :)
    W poprzednim poście zachwycałam się Tobą w szortach a teraz myślę ,że w długiej spódnicy Ci równie świetnie!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz w tej stylizacji obłędnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się :) Najbardziej buty ah!

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądasz, bardzo mi sie podoba to połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  25. genialny outfit, świetnie wyglądasz! :)

    /u mnie mały comeback i buty na sprzedaż :) xoxo, hejven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. piękna spódnica, niesamowicie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mogę się napatrzeć ! Spódnica jest cudowna ♡
    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale Ty cudowna jesteś! <3
    Uwielbiam Twoje stylizacje a w tej wygladasz nieziemsko!
    Spódnica jest mega! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Really wonderful look my dear! I love it :) Hyped also in lookbook :)
    Hope you can visit me again dear! Happy weekend!

    ★♡ Simply Dresses Fashion Post (^_^) ♡★
    Save Budget and Be a Party Belle with SimplyDresses.co.nz
    Check out their amazing styles!

    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage
    | Bloglovin' | NetworkedBlogs | Google+ |

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz jak calineczka! Piekna spodnica!

    OdpowiedzUsuń
  31. wyglądasz przepięknie! podoba mi sie ta spódnica ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. piękną masz spódnicę, i wg mnie dobrałaś idealne buty! Już widziałam kilka stylizacji ze spódnicą maxi, ale niestety spaprane butami! U Ciebie rewelacja! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. poluję na długą spódnicę , zainspirowałaś mnie !

    OdpowiedzUsuń
  34. jaaak ja Ci jej zazdroszczę, cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  35. Dodałam do obserwowanych prosze o rewanż, swietny wpis. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pasują do Ciebie takie subtelne kolory ;)
    Stylizacja na + ;))

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna spódnica! wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam długie spódnice podoba mi się kolorystyka jaka dobrałaś do tej miętowej :) pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna stylizacja :) mam pytanie, jakiego programu używasz do dodawania napisu na fotce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;)
      Program jakiego używam to PhotoScape.

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  40. Gdzie tak poszłaś ubrana?

    OdpowiedzUsuń
  41. Trafiłam na Twój blog przypadkiem, muszę Ci powiedzieć, że oglądnęłam go aż do samego początku, troszkę nad tym posiedziałam lecz było warto. :) Boziu kochana jakaś Ty jesteś cudowna, pod każdym względem. :) Bardzo się cieszę, że Cię ujrzałam i dodałam Cię do obserwowanych. :) Ah jakie to cudownie uczucie. ;)Od dzisiaj Jesteś moja najwspanialszą inspiracją, z każdym postem dalej zachwycałaś mnie coraz bardziej, to jest cudowne. :) Chciała bym być taka jak Ty - czyli idealna w każdym calu. :) Nie pomyśl sobie, że słodzę Ci od tak sobie, piszę to prosto z serca bo jesteś wartościową osobą dla mnie. :* Od razu zapraszam na mój blog, na blogu pokazuję moje uszyte ubrania, moje życie, i nie tylko, i teraz mogę Ci powiedzieć, że dajesz mi większą ilość pomysłów na tworzenie moich kolejnych wyrobów " spod maszyny". :) A wszystko to dzięki Twojej osóbce. :)

    Pamiętaj kochana, zdobyłaś moje serce, trzymaj tak dalej. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już setny blog na którym widzę ten komentarz. Kopiowanie jest takie proste...

      Usuń
  42. i really love the colour of your maxi skirt! looking super gorgeous there!
    would you like to follow each other on bloglovin'?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Hej Koleżanko Ambasadorko!!:*
    Piękną masz spódnicę!

    OdpowiedzUsuń