poniedziałek, 27 maja 2013

MINTI MINTI...


Haloo Kochani ! Dzisiaj mam dla Was pstelowy zestaw w moim ulubionym letnim kolorze - MI ĘTOWYM.  Mało jest w świecie mody tak wyrazistych, a zarazem świeżych kolorów jak ten. Mięta mimo tego, że przez lata była zapomniana, to w ubiegłym roku powróciła do nas i tak się zadomowiła, że w kolekcjach na 2013 rok też jest jej mnóstwo! Nie ukrywam, że bardzo mnie to cieszy...

POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO !










Bluza - ALOHA FROM DEER
Spodnie - H&M
Torebka - Miss Wish
Szpilki - Sequin Shoes
Zegarek - GENEVA
Bransoletka - NN

45 komentarzy:

  1. miętka zawsze fajna :D

    http://maleastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej ale się miętowo zrobiło :) fajny look, aż chce się przegonić tą złą pogodę za oknem.

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko kocham ten kolor, muszę nabyć więcej rzeczy w tym odcieniu :)
    bluza i spodnie sa cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiałam się nad tą bluzą jednak wybrałam inną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie wyglądasz , bluza piękna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta bluza jest nie inaczej jak rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  7. chce te buty ! koniecznie<3

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie! podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega <3 nie da się tego inaczej opisać ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie|!! ;-)


    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. zestaw idealny <3 ostatnio właśnie zastanawiałam się nad zakupem tej bluzy...i chyba ostatecznie (jak znowu pojawi się w sklepie)się na nią skuszę:) - jaki masz na sobie rozmiar?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam na sobie rozmiar L, ale jest niestety dużo za duza :( czekałam długo na nią aż w końcu pojawiła się taka duża i się na nią skusilsm. Polecam rozmiar S :)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  12. Moim zdaniem taka długość bluzy skraca Ci nogi, przecież to bluza a nie tunika. za to kolory idealne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. ja i tak jestem wysoka więc mi to nie przeszkadza, a te bluzy mają taki fason, że są długie i oversize ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  13. świetnie wyglądasz, tą bluzę masz cudowną <3

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja również uwielbiam ten kolor :) nie wyobrażam sobie teraz lata bez niego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. BLUZA I BUTY CUDO<3

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGPSOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  17. PERFEKCJA! Nie mogę się napatrzeć!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Moze sie powtarzam ale jednak za kazdym razem gdy tu wchodze nie moge sie napatrzec na to jak pieknie dopierasz zestawy jak i kolory! Ten outfit jest jak najbardziej trafiony, jeden z najlepszych outfitow jakie nam zaproponowalas :) pozdrawiam i zapraszam do siebie =)

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacyjnie wyglądasz, napatrzeć się nie mogę jak wszystko doskonale do siebie dobrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz genialnie.! Śliczznie ci w takich pastelowych kolorkach + te włosy !

    Zapraszam na nowe notki, wróciłam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. ja dziś do pracy przyszłam na miętowo ubrana :))

    OdpowiedzUsuń
  22. cóż za urocza bluza! idealna do mięty, pasteli i jeansu. ;)

    http://stylelovely.com/mimundonormal/

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolorystyka rewelacyjna, zachwyca po prostu, aż chce się patrzeć na to zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. genialny zestaw! wszystko bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zestawienie jest urocze, bardzo do Ciebie pasuje! Kolory miodzio! Bluza super, jako fanka bluz muszę wejść na tą stronę koniecznie! ;)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bluzka <3
    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi kolor miętowy chyba nigdy się nie znudzi :)
    Bardzo fajny zestaw, chętnie założyłabym go na wiele "casualowych" okazji :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń