czwartek, 30 maja 2013

NEON Heels | shorts with STUDS


Witajcie Kochani! Ten sezon bez wątpienia rozpoczął się pod znakiem intensywnych kolorów. Mimo, że pastele nadal są modne, to jednak w tym roku muszą ustąpić zaszczytne miejsce wyrazistym kolorom - zwłaszcza żółci! Od kiedy zobaczyłam żółte neonowe szpilki wiedziałam, że muszę je mieć w swojej szafie. Ten egzemplarz idealnie sprawdzi się zarówno na codzień jak i na specjalną okazję.
Dzisiaj stworzyłam dla Was zestaw codzienny na letnie gorące dni - do szpilek dołączyłam orientalny naszyjnik kojarzący mi się z klimatami afryki i pustyni - pochodzi on z nowej kolekcji Stradivarius'a. Żeby nie stworzyć efektu przepychu postanowiłam dobrać biały t-shirt, a z uwagi na to, że latem bardzo lubię chodzić w różnego rodaju jeansowych szortach to tym razem wybrałam te "poszarpane" ze srebrnymi ćwiekami. Miłego popołudnia Kochani ! ;)














Naszyjnik - Stradivarius
Koszulka - Stradivarius
Szorty - Nude Coutre Vintage
Szpilki - ŚwiatButów24 - tutaj

66 komentarzy:

  1. uwielbiam Twojego bloga, świetne stylizacje i wspaniałe jest to, że dodajesz często nowe posty:) oby tak dalej! Pozdrawiam Pauli:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;* miło mi ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  2. Kto robi Ci zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego pytasz, kolejny raz o to samo? Już chyba z 10 razy odpowiadałam na identyczne pytanie? ;)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
  3. Mam identyczne butki :) Niesamowicie wygodne i świetnie się przy tym prezentują.

    Pięknie wyglądasz :)!


    Pozdrawiam,
    Sandrolinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Ci tych szpilek! A Ty jak zawsze piękna! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. zestaw prezentuje się świetnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz, uwielbiam szorty !

    u mnie na blogu do wygrania zegarek, zobacz !

    OdpowiedzUsuń
  7. szpilki i naszyjnik najbardziej mi się podobaja ;)
    ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham Twój styl ale to już wiesz ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam kazda twoją stylizację, cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz!

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne spodenki i naszyjnik, buty pasują to wszystkiego idealnie !

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ladnie wygladasz w kazdej stylizacji ale dla mnie masz zdecydowanie zaduzo fluidu na twarzy .

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie!! ; DD


    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie :)

    ___________________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ty to robisz ,że na każdym zdjęciu wyglądasz bosko ? :D
    Śliczna jak zawsze.
    Uwielbiam nenony <3

    Zapraszam na nową notke.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj, nie uwazasz że za bardzo wypuściłaś kieszenie spod spodenek? Wygląda to nieestetycznie. I lepiej noś spódnice bo takie spodenki uwydatniają mankamenty Twoich nóg, masz zbyt rozbudowane uda w porównaniu do łydek. Czemu nie wstawiłaś żadnego zdjęcia z tyłu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, te spodenki mają taki fason i takie kieszenie specjalnie dlatego tak to wygląda ;) A co do ud to wybacz, ale nikt nie jest idealny, ja też nie lecz dobrze się z tym czuje i mimo budowy moich nóg nie mam żadnych kompleksów na ich punkcie i na pewno nie mam zamiaru rezygnować z szortów, ponieważ bardzo je w lecie lubię.

      Pozdrawiam ciepło,
      Estera

      Usuń
    2. A ostatnie pytanie?

      Usuń
    3. Ostatnie pytanie jest naprawdę bezsensowne i zadawane mi za każdym razem jak nie dodam zdjęcia z tyłu. Nie dodałam bo nie zrobiłam i tyle ;) jeśli znowu coś Ci się nie podoba to lepiej zastanów się nad sobą i nie lecz swoich kompleksów wytykając różne rzeczy innym, którym najzwyczajniej zazdrościsz. Ciekawe czy Ty jesteś idealna? Ja przynajmniej mam odwagę się pokazać i odpisywać jako osoba a nie jako jakiś anonim, bo uważam, że jeśli komuś coś się nie podoba to powinien się chociaż podpisać, bo zostawianie anonimowych komentarzy to najzwyczajniej tchórzostwo i tyle mam do napisania w tym temacie ;)

      Pozdrawiam i życzę miłego dnia oraz znalezienia sobie lepszego zajęcia niż wytykania innym tego z czym pewnie samemu ma się problem, tylko wstyd się przyznać.. ;]

      Usuń
  17. gorgeous outfit!
    i'm in love with the heels <3
    love,
    anna

    OdpowiedzUsuń
  18. BArdzo fajny set! Śliczny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Buty butami, ale jakie masz piękne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Naszyjnik mnie po prostu oczarował! Jak go kupię to ubiorę się tak samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. koszulka i buty są super :)
    ps.świetna figurka:)

    OdpowiedzUsuń
  22. love the outfit <3 <3 looks amazing
    www.blingsparklesblogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie! Genialne szorty i naszyjnik!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. twoje ostatnie zestawienia na prawde cudowne a spodenki sliczne pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. a to widziałaś : https://www.facebook.com/photo.php?fbid=585079751522333&set=pb.503705066326469.-2207520000.1369943872.&type=3&src=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-prn2%2F954840_585079751522333_843118866_n.jpg&size=761%2C761 ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam :O dziękuje Kochana już zgłosiłam do facebooka....

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  26. Właśnie czytam pierwszy wpis i już mam ochote na kolejny. Coś czuje że troche tu czasu spędze jeszcze :). Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam:) Ślicznie dziękuję za komentarz:)) A u Ciebie jak cudownie! Piękny zestaw i ten neonowy akcent! Naszyjnik nieziemski!!!
    Pozdrawiam z Brunszwiku- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Very cute!
    Love the necklace and shoes.

    XO

    lalehinwonderland.blogspot.nl

    My new blogname

    OdpowiedzUsuń
  29. aaale seksownie ,dobrałas swietne rzeczy a ten naszyjnik robi duuuza robote

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna stylizacja, mega inspirujące szorty:)

    OdpowiedzUsuń
  31. wyglądasz prześliczne! cudowny naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  32. całość wygląda świetnie, wszystko idealnie ze sobą współgra :) naszyjnik, szorty i buty skradły moje serce :)

    pozdrawiam i zapraszam na konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna stylizacja,
    cudowne szpilki ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny post, często wchodzę na twojego bloga i przyznaje że jest bardzo dobry, nie zgodze się z sobą,która pisała źle o twoich nogach..w tych sportach wyglądają one wspaniale

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow! Piękny naszyjnik :) Świetne szorty :) Fantastyczny look :) Pozdrawiam cieplutko kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  36. wow kochana, zachwycasz! każdy Twój look skrada moje serducho :)
    pięknie ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo fajne szorty!;d

    http://maleastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. jedna z najlepszych stylizacji! ;))
    swietne szorty :) i super fryzurka :)
    czyzbys schudla kochaNA?:)
    pozdrawiaaaaaam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! ;*
      Hmm.. dobra uwaga - schudłam 4,5 kg, ale nie odchudzałam się - już tak po prostu mam, że w zimie troszke tyje a na lato sporo chudnę ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  39. zainspirowałaś mnie tym zestawem:) wyglądasz obłędnie;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Założenie tego naszyjnika to strzał w 10!!

    OdpowiedzUsuń
  41. ale zajebiste nogi! :D
    ćwiczysz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ćwiczy, jedzenie słodyczy i fast foodów, jak widać na fanpage zresztą, oj Esti po co sama dodajesz sobie komentarze, nikt inny i mądry by ci tak nie napisał

      Usuń
    2. Hahaha... wiesz co jeśli Ty reprezentujesz sobą tak niski poziom to współczuję. Nie jestem aż tak zalosna zeby sobie sama pisać komentarze i naprawdę mam lepsze zajecia. A Ty zazdrościsz że mimo iz jem fastfoody i słodycze to wyglądam jak wygladam bo sama pewnie jesz tyle samo a wygladasz jak słoń =)

      Co do nóg to tak ćwiczę i dziękuję za komplement :*

      Usuń
    3. haha jaki zazdrosny anonim, żałosne :)

      Usuń
  42. Zakochałam się w tych butach! Idealnie dopełniają stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  43. cudowne neonki i genialny naszyjnik <3 !

    pozdrawiam cieplutko :* !

    OdpowiedzUsuń
  44. W tamte wakacje zakochałam się w takich szpileczkach z aldo ale zanim poo nie dotarłąm zostały już tylko różowe neonki ale też rażące;)) Piękne buciki !!! - asia ;))

    OdpowiedzUsuń
  45. Po prostu rewelacyjna stylizacja! Nogi masz do samej szyi! A te spodenki dodatkowo wyszczuplają talię. Strzał w 10-tkę!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo podoba mi się ten zestaw, w szczególności szpilki i naszyjnik :)
    Nie jestem do końca przekonana do fasonu tych spodenek (wystające kieszenie), ale jest on zdecydowanie modny w tym sezonie, więc przymykam oko ;)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń