piątek, 17 maja 2013

neon maxi skirt..


Halooo Kochani! Ostatnio mam manię na neony, spódnice maxi i sandałki a'la lita, co jest bardzo widoczne na moim blogu. Dzisiaj mam dla Was połączenie maxi z nowej kolekcji Cocktail Shock, z koronkową bluzką i sandałkami na wzór litów od Jeffrey Campbell. Niestety na dzień dzisiejszy nie mogę sobie pozwolić na oryginał, aczkolwiek mam nadzieje, że już niedługo to się zmieni. Te, które Wam prezentuje są mi jednak bardzo bliskie, ponieważ są śliczne i bardzo wygodne.

MIŁEGO DNIA !! ;*














Bluzka - No Name
Spódnica - Cocktail Shock
Sandałki - CzasNaButy
Naszyjnik - H&M
Zegarek - Daniel Wellington
Okulary - Firmoo

43 komentarze:

  1. O matko jak cudownie kolejna Twoja stylizacja w której sie zakochałam! <3
    Z tego zestawu to wszystko bym Ci zabrała <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny outfit! Zawsze podobały mi się takie długie spódnice, ale niestety nie mam do nich figury..

    Od dłuższego czasu obserwuję Twojego bloga. Teraz założyłam nowego i chciałabym Cie na niego zaprosić. :)

    p0li5h.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna cudowna stylizacja ;)
    pozdrawiam ;)
    http://asianelly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna spódniczka :) sama mam ochotę na jakąś neonową w dowolnej długości, ale nie mogę się zdecydować na konkretny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  5. butki ładne ;)

    http://gonkafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, super kolor! W połączeniu z tą bluzką wygląda pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna spódniczka :) Pozdrawiam cieplutko kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Loving the shoes, amazing look! xx

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę Ci tej spódnicy i chętnie bym ją przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna spodnica! :)
    Idziesz jak burza, ostatnio sporo o Tobie słychać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Połączenie takiej spódnicy z szeroką górą nie wydaje mi sie ciekawe gdyż całość wygląda ciężko zwłaszcza przy takich butach. Moim zdaniem nie wyszło Ci to połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak patrzę na Twoje buciki to chce mi się mieć takie same :)
    I ja ostatnio ciągle w neonkach więc się nie dziwie ,że Ty tak masz:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi dear :) The photos you choose for your last post are so beautiful!!
    Need to say that your blog is a good inspiration :)
    Come to see my new post, ill delighted to know your opinion :)
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  14. Czesc mam pytanie, może troche nie związane z modą ale jaką szkołe szkończyłaś po gimnazjum ?

    Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po gimnazjum skończyłam Liceum Ogólnokształcące na profilu językowym. Później studia na kierunku Kosmetologia, a teraz robię magisterkę ze Zdrowia Publicznego ;)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
  15. Nie podoba mi sie tą połączenie, przekombinowane bo do takiej spódniczki pasuje obcisły top i lekkie sandałki
    Jag

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudnie! Genialna spódniczka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam tą stylizacje :) bluzka ze spódnicą - MAGIA !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. wow! uwielbiam maxi;) wyglądasz jak TOP MODEL! :):*
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie Ci wyszło to połączenie maxi z bluzką typu nietoperz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O łaaaaał! Zatkało mnie jak Cię zobaczyłam! Stylizacja jest super!
    Zakochałam się w bluzce! Gdzie nabyłaś takie cudo?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzeczkę kupiłam w małym sklepiku w Lublinie rok temu ;) być może podobne byłyby na Allegro ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  21. świetnie wyglądasz:)
    koszulka jest rewelacyjna, tak samo jak naszyjnik;)

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie tak dziewczęco! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna jest ta maxi :) buty również :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wygladasz ;)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Great skirt and color dear! Looking great on you :)
    Happy weekend dear!


    ★♡ New Fashion Post (^_^) ♡★
    Gliks.com Brings Chevron Prints Back with Shopping Discounts
    ONGOING GIVEAWAY: Join my OASAP May Giveaway <--[click] and win $30+-- Clothing / Accessories!

    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage
    | Bloglovin' | NetworkedBlogs | Google+ |

    OdpowiedzUsuń
  26. pieknie wygladasz! dzieki Tobie mam pomysl na moja spodnice, ktora lezy zakopana w szafie.
    mam pytanie dodtyczace butow - przymierzam sie do nich juz jakis czas, ale nie wiem czy sa stabilne. czy mozna je porowbac do butow typu lity? czy nie bola po nich nogi? i jak poradzilas sobie na tych brukowanych ulicach?

    OdpowiedzUsuń
  27. no prześliczne zdjęcia!!

    http://splitmyself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. wygladasz przepieknie i jestes na maksa inspirujaca!!!:) Włosy cudne!!!:):*

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudnie po prostu!Na moich ulubionych schodach;)Wczoraj tam byłam.....a stylizacja boska-na Tobie wszystko pięknie wyglada!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Tą stylizacją skradłaś już dawno me serce! <3

    OdpowiedzUsuń