niedziela, 5 maja 2013

neonowe love.. love neonoweeee


Halo! Haloooo Kochani! Dzisiaj mam dla Was bardzo "soczysty", neonowy post, który jest także niejako protestem przeciwko brzydkiej pogodzie - PROTEST SIĘ UDAŁ, PONIEWAŻ W LUBLINIE ZAŚWIECIŁO DZISIAJ SŁOŃCE! ;)
Uwielbiam takie neonowe połączenia, a tą stylizacją dałam Wam przedsmak tego, co czeka Was latem na moim blogu. Długo szukałam żółtej neonowej spódniczki, aż w końcu udało mi się ją upolować w sklepie internetowym CHOIES. Dołączyłam do niej różową marynarkę z ubiegłorocznej kolekcji River Island, neonowy naszyjnik H&M i luźny t-shirt, który zresztą uwielbiam (NOH8).

MIŁEGO SŁONECZNEGO DNIA ! ;*















Marynarka - RiverIsland
T-Shirt - NOH8
Spódniczka - CHOIES
Kopertówka - H&M
Szpilki - MANGO
Naszyjnik - H&M
Zegarek - GENEVA

65 komentarzy:

  1. neonowa blondi!
    piękna jesteś :**

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie, neonowo-patrząc na Ciebie aż chce się już wakacji !<3

    OdpowiedzUsuń
  3. boski masz lakier na paznokciach! Świetna kolorystyka zestawu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie neonów ! Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ale zaje*****zestaw uwielbiam takie polaczenia !!pieknie wygladasz;o

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam neony <3. Świetnie wyglądasz. Szczególnie zauroczył mnie kolor spódniczki :D. Fajna bluzka :* :* :*.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie to wygląda no i u mnie niedaleko Lublina słońce! Naprawdę ci się to udało. Taki zestaw od razu przykuł moją uwagę :) modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszło pięknie i NEON Cię KOCHA!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna jesteś!
    A tutaaj wyglądasz cudownie spódniczka jest mega!;*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestawik !!!
    ile dałaś za łańcuszek ? ;)

    http://nikusia1702.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie kolory! Zakochałam się

    OdpowiedzUsuń
  12. spódnica nieziemska ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba m się ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolory są rewelacyjne :) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna kolrorystyka i jeszcze ten lakier jest taką kropką nad i :)

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię takie kolorki, wyglądają tak pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  17. ale przecudownie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękny zestaw ! tyle kolorów i ty w tym wszystkim wyglądasz rewelacyjnie <3 będę zaglądać częściej, obserwuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Skąd Ty bierzesz takie ciuszki? Wyglądasz jak milion dolarów, tak kolorowo, aż chce się więcej takich zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zakochałam się w tym zestawie <3 jak się patrzę na takie stylizacje, to aż uśmiech sam się na twarzy pojawia! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mmm o mamo jakie kolory <3 normalnie cudowny jest ten set !

    OdpowiedzUsuń
  22. nawet gdybyś mnie nie zapraszała, albo i nawet wyganiała, to i tak bym weszła, bo bardzo mi się tu podoba! :) jesteś już dodana do moich ulubionych. świetne połączenie kolorów, limonka i mocny róż świetnie się zgrywają, lubię Twój styl!! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O proszę jakie optymistyczne kolorki :) Pięknie :) Spódniczka jest prześwietna :)
    PS. Dziś wybieram się na zdjęcia więc niebawem :) Mam nadzieję, że uda się wstawić coś jeszcze dziś wieczorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też zakochałam się w tym zestawie! Wyglądasz w nim POWALAJĄCO PIĘKNIE!

    OdpowiedzUsuń
  25. Boze.. Cudownie wyglądasz!!! Spódniczka jest piękna, a Ty wyglądasz olśniewająco!:)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. genialne połączenie!:) ja też się przełamałam i polubiłam neony - wreszcie!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakbyś mogła napisać jaki masz rozmiar tej koszulki to byłabym Tobie bardzo wdzięczna:)
    Też chcę sobie zamówić, a mam podobną sylwetkę do Twojej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja koszulka ma rozmiar S ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  28. fantastyczna spódniczka, bluza i marynarka ! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. ładnie to wszystko się komponuje, tylko jakoś tak mi buty średnio pasują, sama nie wiem czemu, bo 100% neonowe ;) Może tylko mi się wydaje.

    OdpowiedzUsuń
  30. zachwycam się Twoimi włosami - cudowne!
    a stylizacja niezwykle urocza, wyglądasz jak landrynka:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny protest, w pięknym zestawie! Też nieraz sama ubieram się kolorowo na poprawę humoru sobie, innym i żeby przyciągnąć ładną pogodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Oh wow! Totally lovely look my dear! Hot in neon! :)

    ★♡ New Beauty Review (^_^) ♡★
    Physiogel Hypoallergenic Cream & Cleanser
    Have you tried this? Is it good?

    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage
    | Bloglovin' | NetworkedBlogs | Google+ |

    OdpowiedzUsuń
  33. SUPER!!
    Świetny t-shirt. :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny outfit ! Wyglądasz w tym nieziemsko !
    Świetne połączenie kolorów. !

    Pozdrawiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jejus jakie kolory, az czuje oddech lata na plecach
    Wygladasz tak mega zjawiskowo
    Prze prze prze ... pieknie

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne kolory! Uwielbiam neony :)
    Wyglądasz pięknie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. spódniczka jest przepiękna *.* gdzie kupiłaś :)?

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam Twojego bloga! Zachwycasz każdą stylizacją. Ciągle się tu coś dzieje, co jest super - jest co poczytać i na co popatrzeć.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. zazdroszczę Ci tej spódniczki! jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dałaś po oczach kochana! Neony w tej stylizacji rządzą ;)
    Wyszłaś na przekór pogodzie i wygrałaś ;*

    OdpowiedzUsuń
  41. Wiataj!!!
    Wyglądasz pięknie! świetne połączenie kolorów i ta neonowa spódniczka cudna;)
    Wszystko mi się podoba!!:) czy są może te kopertówki z h&m w innych kolorach?
    Jak patrzę na Twoje piękne blond włosy, to chcę się przefarbować:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow, bardzo odważne i zjawiskowe połączenie, z pewnością nie da się ciebie przegapić ^^ Hasło na koszulce też świetne ^^

    OdpowiedzUsuń
  43. ciekawe połączenie kolorów ;>

    OdpowiedzUsuń
  44. Cześć Estelle, piękne kolory, kolorowo-neonowo,co więcej pisać. Twoja stylizacja jest na naszej stronie głównej. :)) Gratulacje:)) Dzięki,ze jesteś z nami!

    OdpowiedzUsuń
  45. daje po oczach, ale jest mega ;D

    OdpowiedzUsuń