piątek, 31 maja 2013

POWDER PINK & WHITE


Witajcie Kochani! Pastele, paski i neony - to trendy, które obecnie są hitami, ale przyjdzie czas, że na jakiś okres znów odejdą z mody w zapomnienie. Zupełnie inaczej jest w przypadku nieśmiertelnej bieli, która dzisiaj króluje w moim zestawie. Białą spódniczkę (Cocktail Shock) i buty (ŚwiatButów24) postanowiłam połączyć z pastelową bluzką w odcieniu pudrowego różu, którą można znaleźć w niedawno odkrytym przeze mnie sklepie internetowym - AVARO. Zestaw, który Wam dzisiaj przedstawiam jest tym razem dość skromny, ale idealnie nadaje się na letnie ciepłe dni. 

POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO ! ;)







Bluzka - avaro
Spódniczka - Cocktail Shock
Zegarek - GENEVA


28 komentarzy:

  1. wyglądasz pięknie tak subtelnie, delikatnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. białe buty jakoś do mnie nie przemawiają :) za to Ty wyglądasz w nich świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny wiosenny strój. Szkoda, że pogody nie ma jeszcze na spódnicę u mnie : (

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie!!!!!!!!!!
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz fajne stylizacje ale razi mnie troche ze dodajesz malo swoich ubran, moze wiecej pokazuj tego co sama kupujesz bo przynajmniej ja jak widze morze linków do jakiś sklepów pod postem to sie zrażam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wręcz przeciwnie:) Jeśli stylizacja czy jakiś ciuszek wpadł mi w oko to właśnie zawsze zwracam uwagę na informacje pod postem odnośnie tego z jakiego dana rzecz pochodzi:) Nie tylko stanowi to dla mnie ułatwienie, ale dzięki temu oszczędzam czas na poszukiwaniu tej rzeczy:). Nie chciałabym, żeby to się zmieniło:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Ty jestes za śliczna noo! ;*
    Kocham Twój styl <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudrowy róż i biel to zdecydowanie hit tego sezonu..śliczny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolejna piękna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudnie|!!



    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. uroczo, bardzo mi się podoba, lubię takie zestawienia!

    Zapraszam również do mnie
    http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam:) Dzięki za miły komentarz!
    Bardzo fajny look! Spódnica i bluzeczka są śliczne!
    Pozdrawiam ciepło- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie ta spódniczka prezentuje się w bieli. Ładny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ajj zazdroszczę Ci tych spódniczek! Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za pastelami, jednak Twoja bluzka ze złotym motywem mnie urzekła :))

    OdpowiedzUsuń