wtorek, 7 maja 2013

red... | GIVEAWAY - Choies



Witajcie Kochani! Dzisiaj krótko i na temat - połączyłam ze sobą dwa z reguły średnio pasując do siebie kolory, których wcześniej nie próbowałabym ze sobą komponować - czerwień i brąz. Moim zdaniem wyszło całkiem nieźle ;) ciemno- czerwona spódniczka Cocktail Shock idealnie skomponowała się z "barokową" tuniką SheInside, która w tym zestawie została użyta jako bluzka . Co do brązu występują tutaj dwa elementy w postaci litów z ubiegłorocznej kolekcji ŚwiatButów24 oraz torebki-listonoszki MissWish. Z biżuterią tym razem nie "szalałam" i dobrałam jedynie skromny zegarek (Daniel Wellington). 

MIŁEGO DNIA KOCHANI !













Tunika - SheInside
Spódniczka - Cocktail Shock
Torebka - MissWish
Zegarek - Daniel Wellington

48 komentarzy:

  1. spódniczka jest cudowna <3 świetna całość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba w takich botkach ju za cieplo :) cwiczysz moze z Ewa Ch?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat było troszkę chłodniej dlatego wykorzystałam okazję na zdjęcia w litach ;)
      Nie, ale zamierzam, żeby poprawić kondycję ;) a czemu pytasz?

      Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia,
      Estera

      Usuń
    2. bo ładnie Ci sie odznaczaja łydki :) ja ćwicze juz ponad miesiąc :) polecam ;))

      Usuń
    3. Bardzo dziękuje - zaczynam od jutra ! ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  3. ciągle to samo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. Anonimie chyba nie rozumiesz idei bloga modowego ;) My blogerki mamy pokazywać swój styl, a nie kopiować i się przebierać - taki jest mój styl i nie będę go zmieniała.

      Pozdrawiam i życzę miłego dnia,
      Estera

      Usuń
  4. Czy Ty musisz zawsze tak ślicznie wyglądać? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem bardzo udane połączenie kolorystyczne - bardzo ciepłe i przyjemne dla oka, dodatkowo ładnie kontrastuje z tym zimny kolor lakieru do paznokci :). Bluzka/tunika z barokowym motywem, jak również ww. kolorystyka sugerowałyby, że w stroju będzie panował przepych, ale dzięki ograniczeniu się w ilości biżuterii wyszło prosto, delikatnie czy wręcz skromnie - zaskakujące, a ja bardzo lubię, jak dany outfit mnie zaskakuje :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. wow ale pieknie;) sliczna tunika;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem, czy już to mówiłam, ale z każdym kolejnym postem zadziwiasz mnie jeszcze bardziej ;D rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlaczego mówisz ze to do siebie nie pasuje? Ja uważam całkiem inaczej, swietnie to wszystko wyglada!!! Sama z chęcią tak ubralabym sie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę w tym zestawie białą górę :) ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódniczka rewelacyjna <3 zmieniłabym tylko bluzeczkę ale reszta super :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mogę się napatrzeć <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, zazdroszczę Tobie talentu do stylizacji:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze zrobiłaś, że nie 'szalałaś' z biżu, bo bluzka sama w sobie jest już ozdobą <3 Zapraszam na nowy, krótki post ;* Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko świetnie połączone! Spodniczka<3

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz prześlicznie;)
    bardzo ładną masz fryzurkę;)
    Pozdrawiam Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  16. jakieś te ramiona wyszły Ci szerokie:(

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajna stylizacja kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygladasz zachwycajaco. Uwielbiam Cie w soodniczkach i sukienkach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dość ciekawe i ryzykowne połączenie :) ale bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. aale spódnicza i buty - cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  21. A wg mnie spodnica i kolor bluzki gryzą sie bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  22. Czemu nie zakładasz rajstop? niby jest zimno bo ubrałaś botki ale rajstop już nie, poza tym masz blade nogi więc lepiej by sie prezentowały ubrane. I podoba mi sie tu spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakie blade?? opalone wlasnie;)

      Usuń
    2. To gdzie tak w zime sie opalała Madziu?

      Usuń
  23. Very cute outfit, everything looks so nice together.

    XO arezu

    OdpowiedzUsuń
  24. Very cute outfit, everything looks so nice together.

    xO Arezu

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta stylizacja wybitnie Ci nie wyszła, bo nic tu do siebie nie pasuje. Wyglądasz tandetnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. cudownie wyglądasz,też mam kilka takich spódniczek;):***

    OdpowiedzUsuń
  27. łaaa, ukradnę Ci spódnicę! <33

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam serdecznie, mam do Ciebie ogromna prośbę, we wrzesniu biorę ślub:) widziałam Twoje zdjęcia z sesji narzeczeńskiej i plenerowej i uważam że są śliczne, a moja prośba dotyczy Ciebie w dniu ślubu, czy mogłabyś wkleić zdjęcie jak wyglądałaś z fryzurką, makijażem i jaki miałaś bukiet? Chciałabym sie zainspirować bo na pewno wyglądałaś świetnie!
    Karina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;) Proszę odezwij się do mnie na maila ;) ekaminska90@gmail.com

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  29. Bardzo odważnie :). Jestem pod wrażeniem i podoba mi się ta odwaga! Urzekła mnie też Twoja torebka :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne buty + piękna torebka :3
    Wszystko w bardzo dobrym smaku :)

    Zapraszam do mnie :)
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawie upiełaś włosy i udany look zapraszam do mnie na nowego posta http://2fashiondaily.blogspot.com/2013/05/number-33.html pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Buty robią robotę, są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  33. w koku Ci ładniej niż w rozpuszczonych! Śliczna spódniczka ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. KOchana powiedz mi czy Tobie też się tak gniecie ta spódniczka, bo też sobie zamówiłam ten model i jeśli o mnie chodzi to chyba nie mogłabym cały dzień nigdzie siadać, żeby spódniczka się nie gniotła...

    OdpowiedzUsuń