czwartek, 23 maja 2013

TOTALNY LUZ..


Halooo Kochani ! Dzisiaj mam dla Was a'la post z wczorajszego spaceru. W takim wydaniu w jakim dzisiaj się Wam prezentuje jeszcze mnie nie widzieliście, no ale cóż - każdy czasami potrzebuje troszkę luzu. Ja także od czasu do czasu pozbywam się spódniczek na rzecz luźnych dresowych spodni i wygodnej bluzy. Generalnie robie to bardzo rzadko,ale w końcu musicie mnie poznać z każdej strony... ;)

MIŁEGO DNIA !





Naszyjnik - VjStyle
Bluza - Reserved
Spodnie - Stradivarius
Buty - SequinShoes
Zegarek - GENEVA



34 komentarze:

  1. o matko!
    po raz kolejny zakochalam się w Twojej stylizacji!
    Pięknie wygladasz w tym dresiku! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie!!!

    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie są super :) wlaśnie takie chcę sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale jak zawsze mega stylowo!!!! brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudny look sliczna bluza i naszyjnik ;) pozdrawiam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasuje do Ciebie kochana taki luz :) Pięknie wyglądasz:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz tutaj jestem, i powiem Ci ze bardzo mi się spodobało :) Ale kochana, jesteś taka piękna , proszę a nawet błagam zmyj ten puder, za duzo jest go ! A taka sliczna jestes !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się też uważam, że pudru za dużo robi się z tego druga twarz. Jeszcze mi ta błyskotka na szyi nie pasuje do całości, a poza tym super stylizacja, gratuluje!:)

      Usuń
  8. Widząc "dresowy" zestaw w Twoim wydaniu, aż chce się napisać - jak elegancko :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluza jest cudowna! Świetnie wyglądasz! ;)
    W wolnej chwili, zapraszam:

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dres fajny ale na Twoim miejscu upięła bym włosy w kok lub kucyk, wyglądałoby to znacznie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja genialna:))!
    Jejku, jaką Ty masz śliczną buźkę *o*

    OdpowiedzUsuń
  12. No nie! Nawet w dresie wyglądasz mega! :D Zapraszam na nowy post z wieloma zdjęciami nowego członka mojej rodziny! Będzie mi bardzo miło, pozdrawiam! ;***

    OdpowiedzUsuń
  13. wow jaka piekna styloweczka , zapraszam wsystkich do mnie http://ondiea.blogspot.com/ Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. I love this<3
    sweter jest cudowny!xD

    OdpowiedzUsuń
  15. ekstra :) inaczej niż zwykle :) ale też fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. w każdym wydaniu wyglądasz pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. dla mnie wyglądasz bajecznie! A jakbyś zamieniła trampki na szpilki to uważam, że to nie luzacko a sexownie by było ;) Jesteś śliczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. oh nawet w dresie wyglądasz świetnie i super stylowo

    OdpowiedzUsuń
  19. jejku jak Ty wygladasz! swietnie wszystko zestawiłąs! uidealnie pokazene ze w dresie tez mozna wygkladac mega kobieco

    OdpowiedzUsuń
  20. czym malujesz usta?

    OdpowiedzUsuń
  21. I w dresie można wyglądać stylowo i pięknie. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale ładnie wyglądasz ;)
    Śliczna jesteś!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz jakiś kłopot ze swoim tyłkiem? Na tyle zdjęć żadnego z tyłu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dres dresem, ale nadruk na bluzie masz przeuroczy :D.

    OdpowiedzUsuń
  25. Yay so cute outfit dear! Love the shirt! Looks really great on you :)
    Happy weekend dear!

    ★♡ New Fashion Post (^_^) ♡★
    Outfit Post: ♥♡◑❤ ~ The Bridesmaid ~ ❤◑♡♥
    View my colorful outfit with spring vibe, part of the entourage!

    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage
    | Bloglovin' | NetworkedBlogs | Google+ |

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny strój , takie lubię najbardziej :)

    wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Esti ! Życzę sobie zawsze takiej stylówy jak biegam po domu w dresach ;)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Spodnie są mega! Kochana, mam jedną prośbę i nie odbieraj tego negatywnie, ale nie pozwalaj się fotografować z bliska przy takiej ogniskowej obiektywu, bo strasznie to zniekształca Twoje rysy.
    Bez urazy oczywiście, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń