środa, 1 maja 2013

tulle skirt & CELINE


Haloo Kochani ! Nie wiem jak Wam, ale mi od dawna marzyła się tiulowa spódnica, klasyczna, prosta, ale zarazem nietuzinkowa i niebanalna. Takie oto cacko znalazłam w sklepie internetowym SheInside i od razu wiedziałam, że musi być moja. Możemy ją łączyć na kilka sposobów. Do mnie najbardziej pasuje pomieszanie luzu z elegancją. Elementami "luźnymi" jest tutaj t-shirt, a eleganckimi czółenka ze złotym czubkiem. Ramoneska pozostaje neutralna.. 

Wracając do tiulowych spódniczek to obecnie poluje na prostą o wyrazistym kolorze i długości do kolan.. mam już jedną na oku, więc aby ją nabyć muszę chyba niedługo ogłosić jakąś małą wyprzedaż szafy .. ;)

Pozdrawiam Was ciepło! 


















Bluzka - SheInside
Spódniczka - SheInside
Pasek - Allegro
Zegarek - Daniel Wellington

63 komentarze:

  1. bardzo chciałabym tą bluzke ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O boże ale Ty pieknie wygladasz!
    Wygladasz jak milion dolarów! <3
    Uwielbiam Cię oglądać!
    Mam identyczne buciki tylko bezowe i na niższym obcasie żałuje że kupiłam takie niskie Twoje wygladają obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super spódniczka,pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna spódniczka!
    Wyglądasz bosko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz rewelacyjnie kochana ;)
    podziczawszy faktycznie jest cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie wyglądasz w tej spódniczce i świetny masz ten pasek! ;) Te złote elementy zupełnie odmieniają całość :D
    PS. Widzę, że masz buty, które chcę kupić. Widziałam na jakiejś stronie z butami, że te metalowe noski "skrzypią", czy to prawda? trochę rozśmieszyła mnie ta opinia, ale wolę się upewnić hehe:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;*
      Kochana ja mam te buciki ze sklepu ŚwiatButów24 (pod zdjęciem masz przekierowanie) i z moich jestem bardzo zadowolona - nic mi nie skrzypi, a na dodatek są bardzo wygodne ;)

      Usuń
    2. Ja właśnie miałam tam kupić i to dokładnie te same, więc dziękuję za odpowiedź :D rozwiałaś moje wątpliwości ;)

      Usuń
  7. ale świetna spódniczka - super się na Tobie prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  8. spódniczka wydaje mi się nieco za krótka :) Ale poza tym wszystko bardzo do siebie pasuje, super jest !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam takie wrażenie że spódniczka jest ciutke za krótka ale mimo to zestaw bardzo fajny :)

      Usuń
  9. fenimenale buty !
    obserwuje ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Odważna jesteś z tą sukieneczką : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz:) śliczne sukienka i buty<3 zazdroszczę ci takich ładnych zdjęc:)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna kurtka; D


    live-style20

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzą mi się takie buty ;D Ślicznie to połączyłaś z ramoneską i dziewczęcą spódniczką;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna spódniczka i buty:))
    wyglądasz rewelacyjnie !

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna spódniczka, cudne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Polaczenie spódnicy i tshirtu naprawde swietnie sie prezentuje ! Widzę, ze w blogosferze jest szal na ten tshirt...

    OdpowiedzUsuń
  17. cudownie !
    masz piękne włosy i zgrabne nogi :)
    zestaw bardzo na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny zestaw! Spódniczka przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  19. W tej spódniczce wyglądasz jak księżniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna spódniczka! Całość jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wybacz ale napisałaś że nie obchodzi Cie to co napisał anonim o szafie 3drzwiowej ale za chwilę wstawiasz swoje zdjęcie pokazane z tyłu więc chyba to jednak Cie rusza :)
    A poza tym to myślę z całym szacunkiem dla komentujących że anonimowe negatywne komentarze zostawia ktoś kto zalogowany wystawia pozytywny komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  22. ajć każdy element tego stroju mi się mega podoba ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Coś blado wyglądasz, znowu jakieś choróbsko Cie dopada?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie po prostu przez zime zapomniała o solarium

      Usuń
  24. śliczny zestaw! Wszystko mi się podoba!

    http://littlemystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. wygladasz wprost genialnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Esti wyglądasz super!!!
    Piękny paseczek :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny zestaw! Spódniczka jest urocza ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz za duze uda to takiej dlugosci spodnic.Lepiej Ci w dluzszych.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie :) Urocza spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ile masz wzrostu? Wygladasz na wysoką :)

    OdpowiedzUsuń
  31. magia<3
    spódniczka jest wspaniała!!<3
    kisses, Cleo:):*

    OdpowiedzUsuń
  32. nie podoba mi się ta spódniczka, jest zdecydowanie za krótka

    OdpowiedzUsuń
  33. piękna, delikatna i romantyczna stylizacja:) wyglądasz zjawiskowo<3

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej a kiedy pokażesz swój styl? Obecna stylizacja jest skopiowana od dziewczyny którą dzień wcześniej wstawiłaś na fan page, rozumiem że można czerpać inspiracje ale chyba nie po to by kopiować inne osoby, a jeszcze w swoim opisie piszesz o niepowtarzalności więc po co kogoś powtarzasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;) Stylizacje z fanpage znalazłam wczoraj, a moją zrobiłam już cztery dni temu więc nic nie skopiowałam - nie uznaję czegoś takiego - nie po to zakłada się bloga modowego.

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
  35. swietny look pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Lovely look and such a great shirt :)

    ★♡ Psy's New Song Gentleman (^_^) ♡★
    GENTLEMAN Song Beats Gangnam Style
    Are you addicted to the Saucy / Arrogant

    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage
    | Bloglovin' | NetworkedBlogs | Google+ |

    OdpowiedzUsuń
  37. Ach te złote akcenty w każdej Twej stylizacji, pięknie Ci pasuje i całość oczywiście śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale fajnie wyglądasz ;)
    Świetna stylizacja!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. cudowna spodniczka i buty:)

    OdpowiedzUsuń
  40. genialne połączenie tej spódniczki z ramoneska! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. strasznie krótka ta spódniczka :/ mnie by krepowała ;) poza tym wszystko fajnie ;) M.

    OdpowiedzUsuń
  42. wyglądasz cudownie ;) świetny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak zawsze ZACHWYCASZ!:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowna stylizacja, zauroczył mnie pasek i buty! <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Rewelacyjna stylizacja !
    Jak robisz takie pofalowane włosy?

    OdpowiedzUsuń
  46. Peknie ahh ultrakobieco... uwielbiam Cie w takim wydaniu

    OdpowiedzUsuń
  47. rewelacyjna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ciekawe połączenie stylów :) Bardzo fajnie wyglądasz:) Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń