poniedziałek, 20 maja 2013

white..


Halooo Kochani! Dzisiaj przygotowałam dla Was zestaw z hitami tej wiosny i lata (przynajmniej moim zdaniem). Połączenie luźnego t-shirt z fajnym nadrukiem, z plisowaną spódniczką zawsze będzie trendy. Do tego zestawu dobrałam t-shirt z SheInside, spódniczkę z nowej kolekcji PresKi oraz mega wygodne i od dawna upatrzone sandałki a'la lita z letniej kolekcji ŚwiatButów24. Kolory jakie dominują w tym zestawie to szary, biały i czarny - klasyka! 

POZDRAWIAM ! ;)










T-shirt - SheInside
Spódniczka - PresKA
Sandałki - ŚwiatButów24
Okulary - Firmoo
Zegarek - Daniel Wellington

63 komentarze:

  1. śliczny zestaw :) ale nie ukrywam, już to trochę nudne jest, że 90% Twoich zestawów to spódnice i tshirty :( to nie krytyka, tylko po prostu co tu wejdę to mam wrażenie, że widzę to samo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czepiają się! ;-)) Wyglądasz bardzo fajnie a połączenie kolorystyczne uwielbiam ;-))

      Usuń
    2. Ola, dla Ciebie wszystko jest czepianiem się, nie byłabyś sobą, nie? ;) ja lubię tego bloga bardzo i stylizacja podoba mi się w całości, jest genialna! ;) tylko chciałabym częściej widzieć też naszą Estelle w innym wydaniu i tyle :) myślę, że ona to rozumie akurat.
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. świetna spódnica :) a t-shirt bardzo praktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta spódnica jest piękna, świetny kolor i kroj zdecydowanie lepszy od poprzedniego modelu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz świetnie :) chociaż te buty mnie nie przekonują ;p klasyczne lity uwielbiam ale te spotykają się z moja krytyką ;p no ale cóż całemu światu się nie dogodzi ;p hehe :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ladnie wygladasz. Rzeczywisice zestawilas same "hity", wiec jest napewno modnie! Koszulka mi sie podoba! Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie; DD

    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma tu nic nudnego, no może tylko to że ciągle jesteś taka piękna! hehe :)
    Oczywiście bez obrazy kochana to ma byc komplement :)
    Zestaw jest mega muszę gdzieś upolować taką spódniczkę, bo jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem biel i szarość bardzo ładnie pasują do twojej urody :). Śliczna spódniczka - prosta, bez żadnych udziwnień, dzięki czemu zapewne sprawdza się w przeróżnych stylizacjach i stylach :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz rewelacyjnie, zachwycił mnie każdy element tej stylizacji :) i choć nie lubię litów chętnie kupiłabym takie sandałki bo są świetne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. koszulka mi sie bardzo podoba :) uwielbiam Twoje nogi!

    OdpowiedzUsuń
  11. super, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealny zestaw, wszystko mi się bardzo podoba, łącznie ze scenerią oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj!
    Cudowna jest ta spódniczka i pięknie Ci w niej. Muszę wejść na tą stronę i ją obczaić:)
    Zdjęcia są robione w Twoim mieście-Lublinie? Nigdy tam nie byłam, a bardzo podobają mi się te uliczki, doskonałe do robienia zdjęć;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;* Tak zdjęcia są robione w Lublinie ;) Zapraszam serdecznie - bardzo ładne miasto.

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  14. podoba mi się wszystko w tym secie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;*

      Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia ;)

      Usuń
  15. bardzo fajnie to połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna spódniczka! Uwielbiam te od Preski... Są bardzo kobiece. :)

    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze śliczna, zawsze cudnie ubrana - brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna spódniczka! Biały jest taki delikatny i kobiecy <3 Zapraszam na nowy post ;** Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie jestesm pierwszy raz tutaj i obserwuje ;) zapraszam też do siebie
    petiterobe-noire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczna spódniczka :) Cudownie w niej wyglądasz:) Pozdrawiam kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie jedna z lepszych Twoich stylizacji Estero :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna stylizacja:) sliczne buciki,a spodniczka urzekła mnie :)
    Wygladasz cudownie, z każdym kolejnym postem lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne masz tu buciki! ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. t-shirt i spódniczka cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  25. oj tak! To jest genialne połączenie!!!

    Dawna Justynaa (justyna-life.blogspot.com), teraz Shiny Lady (shinylady.blogspot.com). Serdecznie zapraszam do dalszych odwiedzin już na nowy blog!

    OdpowiedzUsuń
  26. Idealne połączenie! Masz talent!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Cos mi jednak w tej stylizacji brakuje, chyba najspokojniejsza w Twoim wydaniu ;-) mieta na paznokciach mnie urzekla, pozdrawiam ;-)

    http://enormouslycheap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. chętnie przygarnęłabym tą spódnicę:) prześlicznie wyglądasz w tym zestawie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. http://annaondyczhairartist.blogspot.com/ zapraszami do mnie

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wyglądasz. Bardzo inspirująca stylizacja:) Bardzo w moim stylu! Pozdrawiam

    http://voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Rewelacyjny zestaw. Świetny t-shirt :)

    OdpowiedzUsuń
  32. gdzie Ty mieszkasz, że masz tak ładną okolicę!!? :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem pod megaaaa wrażeniem bloga <3
    Stylizacje cudowne, naprawdę jeden z lepszych blogów modowych! Jest tutaj tak kobieco, subtelnie, a Pani jest przepiękną kobietą ze świetną figurą!
    Gdyby wszystkie Polki tak się ubierały, byłoby cudownie:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za tak dobry komentarz - jest mi niezmiernie miło czytać coś takiego ;*

      Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia,
      Estera

      Usuń
  34. Estelle jak zwykle zachwyca, wystarczy ze zalozysz zwykla rzecz a wygladasz przepieknie;)
    Zestaw udany;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Bardzo dobrze powiedziane!!!

      Usuń
    2. Dziękuje Wam Kochani ;*

      Pozdrawiam Was i życzę miłego dnia,
      Estera

      Usuń
  35. Świetnie wyglądasz!
    pozdrawiam;*

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Zakochałam się w spódnicy i ten t-shirt do tego, po prostu bomba!

    OdpowiedzUsuń
  37. Prześlicznie wyglądasz! Cudowna spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  38. świetnie wyglądasz, uwielbiam Twoje włosy i buty! :)

    obserwuję :)
    http://merveileuse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. T shirt rewelacja ;) pozdrawiam i zapraszam na nowego posta do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ej co Ci się dzieje przy kolanie na zdjęciu na którym kucasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam chore kolano i dlatego nawet czasem nie chce mi się odpisywać na te chamskie komentarze, że mam okropne kolana, grube itd, bo to nie jest kwestią tego tylko po prostu problemu z kolanem od dziecka.... Ty zapytałaś/zapytałeś więc odpowiedziałam.

      Pozdrawiam i życzę miłego dnia,
      Estera

      Usuń
  41. Ten zestaw jest perfekcyjny w każdym calu:))

    OdpowiedzUsuń
  42. zakochalam sie w tym outficie <3!

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja mam pyatnie kto robi Ci te wszystkie zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń