sobota, 22 czerwca 2013

beige roses on white background...


Kochani ostatnio ogarnęło mnie białe szaleństwo! Ten kolor mimo, iż klasyczny jakoś tak nigdy nie był mi specjalnie bliski. Jednak od niedawna wzystko co białe uważam za piękne i w mojej szafie pojawiło się dużo nowości w tym wiecznie modnym kolorze. Dzisiaj mam na sobie połączenie tego właśnie koloru z delikatnym beżem.  Sukienka, którą mam na sobie pochodzi z nowej letniej kolekcji sklepu PresKA. Urzekła mnie od pierwszego wejrzenia. Jest to dość elegancka wersja, która idealnie sprawdzi się na wieczorne wyjścia bądź wesele. Dołączyłam do niej cielistą torebkę (etorba) oraz buciki w takim samym kolorze z letniej kolekcji sklepu LaButy.  Dodatki oczywiście złote w postaci zegarka z nowej kolekcji GUESS oraz ślicznej bransoletki (perera.pl). Pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłego weekendu ! ;)











Sukienka - PresKA
Torebka - etorba.pl
Buty - LaButy
Zegarek - GUESS
Bransoletka - perera.pl

74 komentarze:

  1. uwielbiam cię, ale tym razem trochę cienko ze stylizacją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi i bardzo dziękuje ;*
      Jednak bardzo mnie ciekawi dlaczego uważasz, że cienko? ;) Zbyt klasycznie jak na mnie? ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
    2. nie o to chodzi :) wydaje mi się, że reklamujesz na blogu coraz więcej badziewia - ubrania czy dodatki wyglądają jak z bazaru i nie napisałam tego złośliwie :)

      Usuń
    3. Hmm ja tak nie uważam ale każdy może mieć inne zdanie :) a na bazarach nie kupuje :)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
    4. Outfit jest bardzo fajny, tylko ta sukienka jakoś niekorzystnie wygląda.. maskuje Twoją ładną figurę :) Ale faktycznie, przyciąga oko :p

      Usuń
  2. Zaglądam często bo bardzo podobają mi się Twoje stylizacje. Jesteś ładną i zgrabną dziewczyną. Jedno ale (w/g mnie ) włosy. Mam nieodparte wrażenie że Twoja fryzura skraca Ci szyję i zaburza proporcje "góry".Ale jeżeli Ty uważasz inaczej to ok.Pozdrawiam ):

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za szczerą opinię ;) myślę, że to chyba nie kwestia fryzury lecz moich poz do zdjęć, aczkolwiek jaka według Ciebie fryzura by mi pasowała? Właśnie szukam jakiś inspiracji, może nawet bym coś zmieniła lecz troszkę się boje więc dobre rady na pewno się przydadzą ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
    2. Esterko aż taką fachurą nie jestem , tym bardziej że zdjęcia trochę przekłamują. Spróbuj może na początek odrzucić włosy do tyłu ? Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Już wiem ! Na fb są Twoje zdjęcia z Zamościa. Odsłonięta buzia i to jest to (w/g mnie oczywiście ) :)

      Usuń
    4. A ja uważam, że włosy *

      Usuń
  3. Tak ta fryzura kompletnie do Ciebie nie pasuje ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam na opinie, jaka według Was pasuje? ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  4. Super stylizacja :) i kiecka i buty są genialne :) właśnie takie stylizacje są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sukienka:)

    odnośnie fryzury to może na początek jeśli boisz się większych zmian to spróbuj nie co skrócić,tak o kilka centymetrów,ja tak zrobiłam i czuję znaczną ulgę,jest lżej i sylwetka wygląda delikatniej.

    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam Cię na konkurs! Do wybrania para dowolnych okularów korekcyjnych lub przeciwsłonecznych i 6 voucherów po $20!
    Wystarczy tylko wybrać model!

    http://obojetnieco.blogspot.com/2013/06/konkurs-firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty są piękne, torebka również ale sukienka mnie nie urzeka, nie podkreśla figury bo jej krój jest zbyt prosty. W dodatku opcja tylko na wesele.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna sukienka <3 Wyglądasz w tej stylizacji zjawiskowo :) Bardzo kobieco :) Pięknie:) Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Całość utrzymana w ładnej tonacji. Wyglądasz bardzo ładnie :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  10. Esti wyglądasz pięknie, sukienka jest stworzona dla Ciebie :)
    Zmieniłabym tylko bieliznę na gładką ale to mały szczegół w tym super looku :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne buty :) ta różowa podeszwa dodaje im uroku, i mam uwagę, bo niekorzystnie wychodzą Ci kolana na zdjęciach, może po prostu wystarczy inaczej stanąć lub ułożyć nogi :)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;)
      Słuszna uwaga - jednak nic z tym niestety nie zrobię, ponieważ kolana to moja odwieczna zmora :( jedno jest chore, a drugie też chyba się z nim łączy w bólu.. ;) jak nie stane to i tak wyglądają tak samo ;p

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  12. Cudownie Kochana prezentujesz się w tej sukience!!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dokładnie! To już jesteśmy we dwie w tej bezsenności. Ja mam tak poprzestawiany zegar dnia, że w nocy mogłabym siedzieć do białego rana :)
      miłej niedzieli!:*

      Usuń
  13. Lovely dress look dear! Beige and white looks great! Love this look :)

    Keep in touch dear!
    Happy weekend! (^_~)v

    ★♡ New Post - Food Review (^_^) ♡★
    What's the Fuzz with J.Co Donuts?
    Featuring a premium donut store! Start craving!

    Other Recent Posts ...
    Outfit Post: ⊱ Safe and Sound ⊰
    Sparkle & Shine With Lili Diamonds Jewelry

    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage
    | Bloglovin' | NetworkedBlogs | Google+ |

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna spódniczka, jesteś prześliczna ; )
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz! Bardzo podobają mi się Twoje buty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna sukienka i buty i torebka! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Biały kolor jest idealny na lato! Bardzo podoba mi się Twoja torebka, ale ta spódniczka - no nie za bardzo. Ale butki śliczne!

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. cudna sukieneczka i buty :****

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zestawienie! Zakochałam się w spzilkach. Dziekuje za odwiedziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny zestaw, wszystko idealnie ze sobą współgra :)
    do tego masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dziękuję za wpis u mnie i oczywiście zapraszam do śledzenia nowych postów :)

    świetny strój :) bardzo dziewczęcy i te róże są śliczne :)

    dodam Twojego bloga do ulubionych :)
    pozdrawiam gorąco ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i oczywiście zapraszam do śledzenia dalszych wpisów :)
    chętnie dodam Cię do ulubionych bo zdecydowanie warto tu wchodzić :)

    śliczne te róże i w ogóle cały outfit bardzo dziewczęcy!
    pozdrawiam gorąco! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne kolory :d :3 Tak teraz zauważyłam, że bardzo przypominasz mi moją kuzynkę ;)) Zapraszam na nowy, dość długi, lecz ciekawy post :3 Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  24. piękna stylizacja, szukam podobnej na imprezę rodzinną, zainspirowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojj kochana, wyglądasz rewelacyjnie :) nic bym nie zmieniła! Zapraszam do mnie na nowy post :) jestem ciekawa co sądzisz o mojej stylizacji :) Buziaki!! :*

    Vanessa, http://mowminessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Sukienka jest przepiękna! ♥ Wyglądasz bosko! ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Elegancko ,pięknie i z klasa! bardzo fajnie:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wygraj zestawy FLOSLEK z serii ANTI-AGING
    http://www.studio-mody.com.pl/konkurs-wygraj-zestawy-floslek-z-serii-anti-aging/

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie wyglądasz ! :D
    obserwuję i zapraszam do mnie ! :)

    joyofthefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam Twoje stylizacje!:)

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow! zakochałam się w spódnicy! wyglądasz wspaniale <3
    Obserwuje i liczę na to samo <3

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny blog, obserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej, czy możemy liczyć na jakieś filmiki z Twojej strony. Zamierzasz coś wstawić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej =)

      Tak oczywiście! Cały czas nad tym myślę ale pierwszy pojawi się pewnie w połowie lipca jak obronie Pracę Magisterską =)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
    2. To czekam z niecierpliwością, wydajesz się być bardzo miłą osobą!

      Usuń
  34. ale nos niezgrabny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i co z tego? Mam krzywa przegrode nosowa i dlatego nam taki nos. Nikt nie jest idealny. Ty pewnie też nie, no chyba, że się mylę =)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
  35. Śliczne zdjęcia, kocham te początkowe z tytułami. ♥
    Jak zwykle stylizacja świetna, ja czekam tylko na wakacje już. :)))

    wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna, delikatna i bardzo kobieca stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  37. Jesteś bardzo ładna! Masz świetny styl! :)) Pozdrawiam cieplutko!

    Chętnie zaobserwuje Twój blog, jeśli Ty również masz ochotę zaobserwować mój, to serdecznie zapraszam!
    www.dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. śukienka śliczna:) ale buciki mi sie podobaja najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń